coinex
otetmarket
propification.com

شرایط فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403 [+ قیمت]

شرکت سایپا؛ شرایط فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403 را اعلام کرد. در این طرح سه مدل خودرو ساینا با قیمت قطعی به فروش می‎رسد.
شرکت سایپا، شرایط فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403 ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه که در اولویت‌های تابستان و پاییز 1403 قرار دارند را اعلام کرد. در این طرح سه مدل سدان ساینا عرضه شده و متقاضیان باید برای تکمیل ثبت‌نام، مبلغ خودرو را پرداخت کنند.

سایپا در بخشنامه فروش ساینا گفته است که درصورت هرگونه تغییر در هزینه‌های جانبی و استانداردهای لازم و ضروری، مابه‌التفاوت بهای اضافه شده را در فاکتور مشتری لحاظ خواهد کرد. این مورد را تاکنون بارها شاهد بوده‌ایم که خودروسازان به بهانه‌های مختلف از مشتریان مبلغ بیشتری طلب می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403

سایپا با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز رساند که پیرو اعلام نتایج تخصیصی خودرو برای متقاضیان عادی سامانه یکپارچه که سال گذشته برای دریافت خودروهای ساینا S دوگانه‌سوز، ساینا GX دوگانه‌سوز و ساینا GX تک‌سوز ثبت‌نام کرده و امروز یکشنبه، 21 مرداد 1403 پیامک دریافت کرده‌ند، امکان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه مهیا شده است.

متقاضیان توجه داشته باشند که جهت واریز وجه می‌بایست فقط به صورت اینترنتی و از درگاه فروش محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ اقدام کنید. ضمناً موعد تحویل هرسه خودرو 90 روزه اعلام شده است. توضیحات بیشتر در بخشنامه زیر درج و قابل مشاهده است:

شرایط فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش ساینا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر