coinex
otetmarket
propification.com

لیست ده گوشی پرطرفدار هفته 34 منتشر شد؛ خانواده پیکسل 9 گوگل همچنان در صدر

هفته گذشته خانواده جدید گوگل لیست ده گوشی پرطرفدار هفته را از آن خود کرده بود، به طوری که جایگاه اول تا سوم به یکی از محصولات سری 9 پیکسل تعلق داشتند. این هفته اما اینطور نیست و غول فناوری کره‌ای دوباره توانسته به عنوان یک رقیب قدر ظاهر شود.

پیکسل 9 پرو توانسته جایگاه خود را در لیست ده گوشی پرطرفدار هفته حفظ کند اما جایگاه دوم از محصولات گوگل گرفته شده و به سامسونگ گلکسی A55 بازگشته است.


بیشتر بخوانید:


لیست ده گوشی پرطرفدار هفته 34 میلادی

در ادامه با یک پله اختلاف جایگاه سوم باز هم به پیکسل 9 پرو XL رسیده است. سپس سامسونگ گلکسی S24 اولترا در رده چهارم و پس از آن پیکسل 9 وانیلی در جایگاه پنجم قرار دارد. درست است که محصولات گوگل کمی جابه‌جا شده‌اند اما باز هم می‌توان آنها را به عنوان خانواده محبوب لیست ده گوشی پرطرفدار هفته خطاب کرد.

آیکو Z9s Pro عضو تازه واردیز است که توانسته به لیست ده گوشی پرطرفدار هفته را پیدا کند و جایگاه ششم را بدست آورد. پس از آن نیز ردمی نوت 13 پرد در جایگاه هفتم قرار گرفت.

سامسونگ گلکسی A15 باید به هشت عدد بسنده کند و آیفون 15 پرو مکس اپل نیز با یک پله سقوط به رتبه نهم سقوط کرد. و در آخر ردمی نوت 13 لیست ده گوشی پرطرفدار هفته را به پایان می‌رساند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره لیست ده گوشی پرطرفدار هفته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر