coinex
otetmarket
propification.com

رندرهای ریلمی نوت 60 منتشر شد [+ مشخصات کلیدی و تصاویر]

ریلمی قصد دارد با عرضه ریلمی نوت 60 خانواده نوت خود را گسترش دهد. تاکنون گزارش‌های مختلف تمام مشخصات و جزئیات کلیدی این دستگاه را فاش کرده‌اند.

امروز نشریه فناوری Passionategeekz نیز به لیست افشاگران پیوسته و رندرهای جدیدی از این دستگاه به همراه زمان عرضه آن را با کاربران اشتراک گذاشته است. بر اساس اعلام این منبع، ریلمی نوت 60 به عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه در تاریخ 5 سپتامبر اولین حضور جهانی خود را تجربه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی نوت 60

طبق گزارش‌های منتشر شده، ریلمی note 60 از صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 90 هرتز بهره می‌برد. گوشی جدید ریلمی مجهز به چیپست Unisoc Tiger T612 خواهد بود که یک پردازنده 8 هسته‌ای که عملکرد خوبی را برای کارهای روزمره ارائه می‌دهد نیز در آن بکار رفته است . ترکیب این پردازنده با 4 گیگابایت رم، به دستگاه اجازه می‌دهد از عهده برنامه‌های چندوظیفه‌ای و سخت‌ برآید.

ریلمی نوت 60 به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده تا شما را در طول روز همراهی کند اما سرعت شارژ به 10 وات محدود شده است.

در بخش دوربین هم نوت 60 دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی، این دستگاه به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است.

انتظار می‌رود ریلمی نوت 60 بین 60 تا 70 دلار قیمت داشته باشد تا برای کاربرانی که به دنبال قیمت اقتصادی اما قابلیت‌های چشمگیر هستند، انتخاب مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر