coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

خانواده وان پلاس 9 رونمایی شد ؛ به قاتل پرچمداران خوش آمد بگویید!

مدت مدیدی است که خبرها حول محور سری جدید محصولات وان پلاس جریان دارد. حالا بالاخره خانواده وان پلاس 9 رونمایی شد. در ادامه با ما باشید.

همانطور که باید بدانید در فهرست بهترین گوشی های 2021 بدون شک تنها با بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 یا بهترین گوشی های سامسونگ 2021 مواجه نیستیم.

طی سالیان اخیر برخی شرکت های دیگر نیز به شمار برندهای مطرح اضافه شده اند. برندهایی مانند اوپو، ویوو، ریلمی و حتی وان پلاس که با بهترین گوشی های وان پلاس مدت مدیدی است به برند مطرحی در این حوزه بدل شده است. گوشی هایی که به قاتل پرچمداران معروف هستند.

خانواده وان پلاس 9 رونمایی شد ؛ به قاتل پرچمداران خوش آمد بگویید!

وان پلاس طی سالیان اخیر از جمله بهترین برندهای تولید اسمارتفون ها بوده است و در سال جدید نیز شماری از بهترین گوشی های چینی 2021 را عرضه خواهد کرد. دستگاه هایی که در سال هایی نه چندان دور، به قاتل پرچمداران شهره بودند. اما به تدریج قدم در مسیر سایر شرکت ها گذاشته و دستگاه هایی با ارزش خرید بالا اما گران قیمت را عرضه می کند.

وان پلاس معمولا برای معرفی محصولات جدید خود، اطلاعاتی و تصاویر رسمی آنها را به اشتراک به اشتراک می گذارد و این اتفاقا در مورد خانواده وان پلاس 9 نیز تکرار شد. همانگونه که پیش از این اعلام شده بود، وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو و وان پلاس 9R طی مراسمی آنلاین رونمایی شدند و تقریبا تمام انتظارات و حدس هایی که تا پیش از این وجود داشت درست از آب درآمد.

خانواده وان پلاس 9 رونمایی شد ؛ به قاتل پرچمداران خوش آمد بگویید!
خانواده وان پلاس 9 رونمایی شد

دو گوشی جدید وان پلاس یعنی وان پلاس 9 و نسخه پرو آن به عنوان شماری از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 به اسنپدراگون 888 مجهز بوده و از باتری پرظرفیتی بهره مند هستند. در پنل پشتی وان پلاس 9 دوربینی سه گانه و در پنل پشتی وان پلاس 9 پرو، ماژول 4 گانه دوربین به کار برده شده است. علاوه بر این هر دو گوشی به نمایشگر اولد با نرخ نوسازی بالا مجهز هستند.

وان پلاس به طرز قابل توجهی مشخصات فنی این محصولات را نسبت به نسل قبل بهبود بخشیده و در جدیدترین محصولات خود از بهترین نمایشگرهای بازار استفاده کرده است. فارغ از این وان پلاس وعده پیشرفت های چشمگیری در بخش دوربین و عکاسی را می دهد.

این دوربین محصول همکاری وان پلاس با یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های تصویربرداری و ساخت دوربین یعنی هسل بلاد است و انتظار می رود یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 باشد که میتوان آن را در شمار بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 نیز قرار داد. این بخش معمولا یکی از نقاط ضعف وان پلاس در قیاس با برترین های بازار بوده است و به نظر میرسد برای سال جدید برنامه های زیادی در دستور کار شرکت چینی است.

فارغ از این گوشی وان پلاس 9R به عنوان نسخه ضعیف تر این خانواده به اسنپدراگون 870 مجهز شده که نسخه بهبود یافته اسنپدراگون 865 است. هسته اصلی اسنپدراگون 870 به سرعت کلاک 3.2 گیگاهرتز دست پیدا می کند. منابع تخصصی از این می گویند که تفاوت زیادی میان این پردازنده با اسنپدراگون 888 نیست و این وان پلاس 9R را به یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 و رقیبی جدی برای بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های ال جی و قیمت بهترین گوشی های موتورولا بدل می کند.

خانواده وان پلاس 9 رونمایی شد ؛ به قاتل پرچمداران خوش آمد بگویید!
خانواده وان پلاس 9 رونمایی شد

وان پلاس در سال جدید تصمیم گرفته که پیکربندی حافظه رم و ذخیره سازی را مانند سال گذشته نگه دارد و این یعنی دستگاه های مورد بحث دارای 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهند بود. حافظه‌ ذخیره ‌سازی گوشی‌ ها به ماژول پرسرعت UFS 3.1 ارتقا پیدا کرده است.

در پایان توصیه می کنیم نگاهی به بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین باتری گوشی 2021 نیز داشته باشید. همچنین می توانید بهترین گوشی های 99، ارزان ترین گوشی های 2021، ارزان ترین گوشی های 5G دنیا و بهترین گوشی های تاشو را نیز در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

خانواده وان پلاس 9 رونمایی شد ! نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر