coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ارز دیجیتال کوزاما (Kusama) ؛ نحوه خرید، قیمت و بررسی آینده توکن KSM

توکن کوزاما از با نماد KSM از جدیدترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتوکارنسی است که اخیرا رشد قیمت خوبی داشته است. در ادامه با بررسی ارز دیجیتال کوزاما با ما باشید.

ارز دیجیتال کوزاما یک شبکه زنجیره ای برای نوآوری های بنیادین است که ارز دیجیتال آن با نماد KSM‌ شناخته می شود. شبکه و توکن کوزاما شبکه چند زنجیره ای مقیاس ژذیری برای انجام نوآوری و ابتکارات گوناگون است. با استفاده از این شبکه توسعه دهندگان می توانند مقیاس پذیری و تعامل بسیار خوبی ایجاد کنند.

ارز دیجیتال کوزاما (Kusama)

توکن KSM

پلتفرم و ارز دیجیتال کوزاما با استفاده از Substrate و تقریبا با همان کد مبنای ارز دیجیتال و پلتفرم پولکادات ساخته شده است. رابطه بین جامعه و این فناوری جدید به واسطه تمرکز این پلتفرم ها بسیار ضعیف است و توکن کوزاما با اهداف جدیدی در صدد تغییر این وضعیت است و می خواهد عدم تمرکز را تحقق بخشد. تمرکز پلتفرم و ارز دیجیتال کوزاما به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز بازگرداندن کنترل به دست افراد جامعه است.

پلتفرم و توکن KSM شبکه ای مقیاس ژذیر از بلاک چین های مختلف است که با استفاده از فناوری Substrate ساخته شده است. این پلتفرم بستر مناسبی برای علاقه مندان به نوآوری در کوزاما فراهم آورده است و افراد و توسعه دهندگان می توانند در توسعه پولکادات دخالت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پلتفرم و ارز دیجیتال KSM

ارز دیجیتال کوزاما (Kusama) ؛ نحوه خرید، قیمت و بررسی آینده توکن KSM

پلتفرم و ارز دیجیتال KSM توسط گاوین وود در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد. ارز دیجیتال و توکن KSM‌ به کاربران و توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا بلاک چین اختصاصی خود را ایجاد کنند.

توکن Kusama محیطی انعطاف پذیر و چابک به وجود آورده که فرایند مدیریت و پیشرفت را برای توسعه دهندگان سرعت می دهد و باعث رشد کاربران در شبکه می شود.

پلتفرم کوزاما محیط جذابی برای استارتاپ هاست و شرکت ها و کسب و کارهای کوچک می توانند با استفاده از آن ساختارهای اطلاعاتی مشابه با بلاک چین که پاراچین نامیده می شوند را ایجاد کنند.

جالب است بدانید پلتفرم و ارز دیجیتال Kusama توسط جامعه کاربران خود هدایت می شود و هرگونه پیشنهادی در آن به رای گذاشته می شود. افراد جامعه کوزاما با همکاری یکدیگر به تکامل شبکه کمک می کنند و شکل جالب توجهی از جامعه مجازی را ایجاد می کنند. افراد این جامعه از پشتیبانی برند معروف پولکادات بهره مند هستند و این امتیاز بسیار مهمی است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

ارز دیجیتال KSM چیست؟

ارز دیجیتال کوزاما (Kusama) ؛ نحوه خرید، قیمت و بررسی آینده توکن KSM

ارز دیجیتال کوزاما توسط توکن Kusama  که با نماد KSM‌ شناسایی می شود پشتیبانی خواهد شد. افرادی که در عرضه اولیه پولکادات توکن DOT‌ را داشته باشند می توانند به همان میزان توکن Kusama از شبکه آن دریافت کنند. به این ترتیب ارز دیجیتال Kusama  همراستا با جامعه DOT‌ قرار می گیرد و همگام با عمل کنند.

حجم بزرگی از معاملات ارز دیجیتال به این ترتیب ارز دیجیتال Kusama  همراستا با  در حال حاضر در بایننس صورت می گیرد. به منظور بررسی آدرس ها و تراکنش های ارز دیجیتال کوزاما میتوان از اکسپلورر‌هایی مانند Polkascan.io یا Kusama.subscan.io استفاده کرد. این توکن کاربردهای زیادی دارد که از جمله باید به اعتبارسنجی شبکه، کاندید کردن اعتبارسنج ها و رای گیری در رفراندوم ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

آینده و قیمت رمز ارز کوزاما

ارز دیجیتال کوزاما (Kusama) ؛ نحوه خرید، قیمت و بررسی آینده توکن KSM

ارز دیجیتال کوزاما همانطور که گفتیم یک پلتفرم غیرمتمرکز است و هیچ نفوذ و سلطه حاکمیتی در شبکه آن وجود ندارد. تمام تصمیم گیری ها و فعالیت ها در بلاکچین این ارز دیجیتال بنابر توافق و اجماع اعضای شبکه صورت می گیرد. در نتیجه آینده و قیمت رمز ارز کوزاما تا حد زیادی بسته به فعالیت های جمعی است.

اگر دارندگان توکن کوزاما و سهامداران آن تصمیم بگیرند در ان فعالیتی نداشته باشند، تصور آینده ای برای کوزاما ممکن نیست. برنامه ها برای آینده ارز دیجیتال کوزاما ایجاد پیوند میان این شبکه با شبکه پولکادات به وسیله بلاکچین های جانبی است. به علاوه کوزاما قصد دارید ساخت پاراچین ها و اکسپلوررهای بلاک چین را ادامه دهد.

ارز دیجیتال کوزاما (Kusama) ؛ نحوه خرید، قیمت و بررسی آینده توکن KSM
نحوه خرید ارز KSM

ارز دیجیتال کوزاما تنها یک شبکه آزمایشی نیست و قرار است پلتفرمی برای بررسی ویژگی ها و فناوری های نوین دنیای بلاک چین باشد. کاربران و فعالان شبکه پولکادات می توانند قابلیت هایی که قصد دارند به بلاک چین خود اضافه کنند را پیش از آن در شبکه کوزاما بررسی کنند.

در نتیجه این پلتفرم بستر بسیار مناسبی برای توسعه دهندگان کسب و کارهای کوچک است. کوزاما می تواند آینده درخشانی داشته باشد چراکه این شبکه بستری برای آزمایش ایده های جدید است. افراد ناشناخته و استعدادهای متعددی می توانند از امکانات و سرویس های این شبکه استفاده کنند و این مسئله به نظر بسیار مهم است. بسیاری از تحلیلگران به آینده توکن شبکه کوزاما امیدوارند و رشد خوبی را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

پیش بینی قیمت رمز ارز کوزاما

با در نظر گرفتن لحظه ای بودن قیمت ارزهای دیجیتال پیش بینی قیمت رمز ارز کوزاما یا بحث از آینده آن کمی دشوار به نظر می رسد. زیرا اخبار و اتفاقات می تواند تاثیر زیادی بر قیمت رمز ارز کوزاما داشته باشند. اما اگر شما قصد خرید ارز این ارز را داشته باشید طبعا به سطحی از اطلاعات مالی مرتبط با این شبکه نیاز دارید.

ارز دیجیتال کوزاما (Kusama) ؛ نحوه خرید، قیمت و بررسی آینده توکن KSM
نحوه خرید ارز KSM

پایگاه اینترنتی walletinvestor به عنوان یک مرکز اعتبارسنجی مهم و پیش بینی قیمت خوب در بررسی های تخصصی قیمت ۶۰۰۰ دلار را برای سال ۲۰۲۶ و قیمت 1641 دلار برای سال ۲۰۲۲ را ژشیش بینی کرده است.

از سویی پیش بینی پایاه معروف دیجیتال کوین پرایس از آینده رمزارز کوزاما به قرار زیر است:

  • پایان 2021 : 790 دلار
  • پایان 2022 : 950 دلار
  • پایان 2025 : 1400 دلار
  • پایان 2026 : 1850دلار
  • پایان 2028 : 2230 دلار

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

در هر صورت به نظر عموم افراد و کارشناسان آینده درخشانی برای کوزاما متصور هستند. شما در نحوه خرید ارز Kusama می توانید از عموم صرافی های مطرح و شناخته شده اقدام کنید.

برای ذخیره این رمز ارز بعد از کیف پول های ایمن و فوق العاده لجر به عنوان کیف پول های سخت افزاری با ضریب امنیت بالا، بهترین گزینه پیش روی کاربران کیف پول سخت افزاری مث والت است.

ارز دیجیتال کوزاما (Kusama) ؛ نحوه خرید، قیمت و بررسی آینده توکن KSM
نحوه خرید ارز KSM

مس والت یا Math Wallet یک کیف پول multi-platform و cross-chain است که از 38+ اکوسیستم زنجیره ای عمومی مانند EOS ، TRX ، BTC ، ETH ، BinanceChain ، Cosmos ، IRISnet و پولکادات و غیره پشتیبانی می کند. در حال حاضر Math Wallet از ارز دیجیتال KSM پشتیبانی می کند. کیف پول مس والت تنها extension wallet است که از برنامه های چند زنجیره ای پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نحوه خرید ارز kusama چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر