coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی جالب این پنجره “آسمان بیشتری” برای آپارتمان های کوچک به ارمغان می آورد


طراحی جالب این پنجره "آسمان بیشتری" برای آپارتمان های کوچک به ارمغان می آورد

آخرین باری که شما کنار پنجره نشسته و از نگاه کردن به آسمان از داخل آپارتمان خود لذت برده اید کی بوده است؟ شرط می بندم به سختی آن را به یاد می آورید، تازه اگر تا به حال این موضوع اتفاق افتاده باشد. با محدود شدن در آپارتمان های کوچک به ندرت پیش می آید که ما فقط فرصت استراحت در بالکن و بهره گیری از یک منظره خوب را داشته باشیم، حتی به سختی پنجره دیگر خواهیم داشت. اما ممکن است به زودی یک راه حل برای این مشکل در طراحی خانه های آپارتمانی کوچکمان  رقم بخورد.

 می توانید روی پنجره خود آرمیده و منظره ای را که از آسمان می بینید، تحسین کنید.
” More Sky” یک طراحی پنجره برای ساکنان شهر است که فضای کمی در آپارتمان کوچک خود دارند، این طراحی به عنوان یک ساختار قابل ارتقا است که برای ارائه دید بیشتری از چشم انداز اطراف، طراحی آن به حالت کشویی بیرون است. این پروژه توسط طراح آرژانتینی Aldana Ferrer Garcia پیشنهاد شده، او سه مدل مختلف از این پنجره را توسعه داده که هر کدام برای زاویه دید مختلف کاربر ساخته شده است. اولین مدل، تقریبا مانند یک منطقه استراحت در فضای باز عمل می کند، که در آن شما می توانید روی پنجره خود آرمیده و منظره ای را که از آسمان می بینید، تحسین کنید.

یک فضای گرم و نرم برای کمی بیشتر لذت بردن از محیط اطراف
دو مدل دیگر نیز یک فضای گرم و نرم برای کمی بیشتر لذت بردن از محیط اطراف خانه را فراهم می کند. یکی از گزینه های پنجره ساخته شده این است که هنگامی که یک سوم از آن بیرون است می توانید دست خود را بر آن تکیه زده و به خیابان نگاه کنید. تقریبا مانند یک کپسول عمل می کند، ایجاد یک فضای کوچک که می تواند یک نقطه آرامش ایده آل برای کسانی که علاقه مند به مدیتیشن هستند، و یا فقط می خواهند به خواندن یک کتاب در حال بهره گیری از مناظر بپردازند، ارائه می دهد.

هنگامی که یک سوم از آن بیرون است می توانید دست خود را بر آن تکیه زده و به خیابان نگاه کنید

یک طراحی پنجره برای ساکنان شهر است که فضای کمی در آپارتمان کوچک خود دارند،

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: interestingengineering


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر