coinex
راهنمای خرید تکراتو

می 5 در پنجم اسفندماه رسما معرفی خواهد شد

شیائومی رسما تایید کرد که می 5 در رویدادی که در پنجم اسفند در پکن برگزار می شود، معرفی خواهد شد. شیائومی با به اشتراک گذاشتن تصویری در شبکه اجتماعی که عدد 5 را نشان می داد این مطلب را به روشنی مشخص کرد.

شیائومی می 5 به طور رسمی در پنج اسفند معرفی خواهد شد.

شیائومی می 5، یکی از دستگاه های پرچمداری است که امسال معرفی خواهد شد. انتظار می رفت که می 5 در سال گذشته راه اندازی شود، اما در آن زمان تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 820 در دسترس نبود. کمپانی شیائومی تایید کرده است که این دستگاه با پردازنده اسنپ دراگون 820 عرضه خواهد شد. معاون ارشد این شرکت اذعان کرد که می 5 در 24 فوریه (پنجم اسفند ماه) بصورت رسمی معرفی خواهد شد و شیائومی در نهایت تصمیم گرفت که اطلاعات مربوط به این گوشی را منتشر کند.

شیائومی رسما تایید کرد که می 5 در رویدادی که در پنجم اسفند در پکن برگزار می شود، معرفی خواهد شد. شیائومی با به اشتراک گذاشتن تصویری در شبکه اجتماعی که عدد 5 را نشان می داد این مطلب را به روشنی مشخص کرد. این زمان بندی کمی عجیب به نظر می رسد چرا که در همان زمان کنفرانس MWC 2016 رو به پایان است. شاید این کمپانی در نظر دارد تا بعد از این رویداد پرچمدار خود را معرفی کند. از سویی دیگر این راه اندازی در چین اتفاق خواهد افتاد و شیائومی می خواهد دستگاه های خود را نه به طور خاص، اما در سطح وسیعی در آسیا به فروش برساند.

شیائومی می 5 در چهار مدل عرضه خواهد شد، دو مدل تمام فلزی و دو مدل شیشه ای با قابی از فلز که گرداگرد آن را پوشانده است. دو مدل شیشه ای آن با 4 گیگا بایت رم و 32 یا 64 گیگا بایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و دو مدل تمام فلزی آن با 3 و 4 گیگا بایت رم همراه خواهد بود. در پشت این دستگاه  دوربین 16 مگا پیکسلی  قرار گرفته و یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی آن را روشن نگه می دارد. این گوشی اندروید 6.0 مارشمالو را اجرا کرده و شیائومی رابط کاربری MIUI 7 را بر روی این سیستم عامل گوگل نصب کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر