coinex
راهنمای خرید تکراتو

کیت هارینگتون: باز می گردم اما در نقش جان اسنو مرده!

کیت هارینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در سریال گیم آف ترونز، می گوید که به عنوان یک جسد باز می گردد.

کیت هارینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در سریال گیم آف ترونز، می گوید که به عنوان جان اسنو مرده، باز می گردد. هارینگتون، بارها و بارها گفته است که در فصل ششم باز نخواهد گشت، و کاراکتر جان اسنو مرده است.

اما در یک تیزر از مصاحبه با Time Out London (مصاحبه کامل در ماه آوریل منتشر می شود)، هارینگتون بیانیه خود را اصلاح کرده است. بازیگر نقش جان اسنو ، در جواب سوالات مصاحبه کننده ی Time Out بیان کرد: “ببینید، من به هیچ وجه در این سریال نخواهم بود. قطعا در فصل جدید سریال بازی نمی کنم. از صحنه هایی از من در حالی که مرده ام، فیلم برداری شده است(با خنده می گوید)، که جز بهترین بازی های من محسوب می شود.”

از طرفی، طرفداران میلیونی گیم آف ترونز، هارینگتون را در فیلمبرداری ایرلند در لوکیشنی دیده اند که از قرار معلوم مربوط به رخ دادن یک جنگ بزرگ بوده است. در آن صحنه نه تنها جان اسنو زنده بود، بلکه در پوشش و زرهی به رنگ خاندان استارک دیده شده و لباس نگهبانان شب را به تن نداشته است.

اگر این موضوع درست باشد، می تواند منجر به یک نظریه جدی در مورد گیم آف ترونز شود که احتمالا یک واقعه ی بزرگ و غیر منتظره، در فصل شش وجود خواهد داشت و البته این احتمال وجود دارد که هارینگتون تمام حقیقت را گفته باشد، ولی عکس ها و تیزر تریلر فصل بعدی(فصل ششم)، همه اشاره به بازگشت جان اسنو دارند. به علاوه، هنوز هم کاراکتر جان اسنو نقش مهمی دارد که طرفداران این سریال امیدوارند دوباره آن را ببینند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر