;
coinex

راهنمای نصب نسخه ی بتای توسعه دهنده ی iOS 10

راهنمای نصب نسخه ی بتای توسعه دهنده ی iOS 10
ویژگی ها و قابلیت هایی که در ios به ارمغان می آید، شب گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان اپل معرفی شد، شاید بتوان گفت که iOS 10 بیشترین تغییرات رابط کاربری که اپل در این سال ها ایجاد کرده است را به همراه دارد. معرفی صفحه نمایش لاک جدید، دسترسی سریع به ویجت ها و  دوربین همچنین تعاملی تر و مفیدتر شدن روش پیش نمایش سریع با بهره گیری از قابلیت لمس سه بعدی در آیفون 6S و 6S پلاس، از جمله ویژگی های جدید این نسخه از سیستم عامل اپل است. از طرفی رابط کاربری اپل میوزیک نیز کامل شده و به گونه ای کاربردی تر، باز طراحی شده است.
اکنون سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان نسخه ی بتای توسعه دهنده ی ios 10 را در اختیار داشت؟
هم اکنون نسخه ی بتای توسعه دهنده ی ios 10 در دسترس است و نسخه ی بتای عمومی، ماه آینده منتشر خواهد شد. نسخه ی اصلی و نهایی نیز احتمالا در  سپتامبر با عرضه آیفون 7، در دسترس قرار می گیرد. با این شرایط سریع ترین راه تست کردن ios 10 ثبت نام در برنامه ی بتای نرم افزار عمومی اپل است،که دسترسی به نسخه ی بتای 1 توسعه دهنده ی ios 10 را فراهم می کند. در ادامه مراحل در اختیار گرفتن این دسترسی را بررسی می کنیم.
1. اگر اپل آی دی ندارید، یک اپل آی دی برای خود بسازید.
2. در برنامه توسعه اپل به عنوان یک فرد یا سازمان، ثبت نام کنید؛ هزینه سالانه برنامه توسعه اپل 99 دلار است، در حالی که هزینه برنامه ی توسعه پروژه اپل سالانه 299 دلار است.
3. با حساب توسعه ذهنده وارد شوید، به صفحه دانلود نرم افزار بتای اپل بروید و نسخه ی بتای توسعه دهنده ی iOS 10 دانلود را انتخاب کنید.
4. دستورالعمل شروع دانلود و نصب نسخه بتای توسعه دهنده ی iOS را دنبال کنید.

به این موضوع توجه داشته باشید که این یک نسخه ی پایدار و مناسب برای عملیات روزانه نیست، هر چند اکثر ویژگی های کوچک و بزرگ معرفی شده در کنفرانس WWDC 2016 را شامل می شود ولی به هر حال باید این نکته را در نظر گرفت که این نسخه، نمونه ی نهایی ios 10 نیست.
شما می توانید منتظر بمانید تا ماه دیگر نسخه ی بتای عمومی این پلت فرم منتشر شود و یک نسخه ی با ثبات تر ازiOS 10 را نصب به صورت رایگان نصب کنید، بنابراین اگر چنین چیزی می خواهید، برای انجام این کار، فقط در برنامه ی بتای عمومی، ثبت نام کنید. در حال حاضر یکی روش غیر رسمی دیگر برای تست درایو iOS 10 وجود دارد ولی اگر می ترسید که برای آیفون یا آیپد شما اتفاقی بیفتد، یک حساب توسعه دهنده غیر رایگان تهیه کنید یا اینکه کمی بیش از یک ماه منتظر بمانید تا نسخه ی بتا عمومی این پلت فرم منتشر شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر