;
coinex

ظرفیت باتری گوشی لنوو وایب C2 پاور تا 3500 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است

کمپانی لنوو روز گذشته از گوشی لنوو وایب C2 پاور رونمایی کرد؛ این دستگاه نسخه ی بهبود یافته ی گوشی وایب C2 خواهد بود.

عملکرد این کمپانی چینی کمی عجیب به نظر می رسد؛ چرا که تنها بعد از یک ماه از رونمایی رسمی گوشی وایب c2، نسخه ی بهبود یافته ی آن را نیز راه اندازی کرده است. با اینحال، گوشی لنوو وایب C2 پاور با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی همراه است که در مقایسه با باتری 2750 میلی آمپر ساعتی وایب C2 به اندازه ی 750 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. نام پاور نیز به همین دلیل به این دستگاه اضافه شده است. حجم رم لنوو وایب C2 پاور نیز در مقایسه با نسخه ی قبلی افزایش یافته و به 2 گیگابایت رسیده است.

سایر خصوصیات این دستگاه همانند نسخه ی اصلی وایب C2 چندان تاثیر گذار نیست. هر دو مدل از نمایشگر 5 اینچی با کیفیت 720p IPS برخوردار شده اند. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی دستگاه به فلاش LED مجهز شده و دوربین سلفی آن، 5 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به اتصال 4G LTE، حافظه ی 16 گیگابایتی قابل افزایش و اندروید مارشمالو اشاره کرد.

افزایش ظرفیت باتری منجر به افزایش ضخامت دستگاه شده است. گوشی لنوو وایب C2 پاور با ضخامت 9.54 میلی متر ساخته شده؛ این در حالیست که گوشی وایب C2، با ضخامت 8.6 میلی متر همراه بوده است. سایر اندازه ها بدون تغییر باقی مانده اما وزن آن از 139 گرم به 155.6 گرم رسیده است.

قیمت گوشی جدید لنوو وایب C2 پاور هنوز مشخص نشده اما گوشی وایب C2 در حال حاضر در کشور روسیه با قیمت 167 دلار به فروش می رسد. با توجه به افزایش ظرفیت باتری در نسخه ی جدید، احتمال افزایش قیمت نیز وجود دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر