;
coinex

گوگل ابزارهای یادگیری ماشینی خود را به صورت عمومی عرضه کرد

گوگل ابزارهای یادگیری ماشینی خود را به صورت عمومی عرضه کرد

ممکن است، راه ساده ای برای پیاده سازی مدل های پیشرفته یادگیری ماشین در پروژه هایتان وجود داشته باشد. گوگل سیستم یادگیری ماشینی سرویس ابری خود را به صورت یک نسخه بتای عمومی منتشر کرده است. قرار است پس از چند آزمایش، نسخه آلفا این الگوریتم هم منتشر شود. این ابزار امکان آموزش مدل به صورتی سریع تر و ادغام با پلتفرم سرویس ابری را فراهم می کند.  این الگوریتم ها کاربردهای مختلفی خواهند داشت، مانند پشتیبانی مشتری (یادگیری نحوه پاسخ دهی خودکار به انواع پرسش ها و شکایت) و یا هر نوع کار تکراری و سنگین دیگری.

گوگل در یادداشتی در مورد نحوه استفاده مشتریش ایرباس دیفنس (شرکت فناوری هوافضا و صنایع جنگ افزاری اروپایی) نوشته، این شرکت با استفاده از ابزار خودکار تصاویر ماهواره ای را که دارای مشکلاتی هستند، تشخیص و تصحیح می کند. در این یادداشت، همچنین نقل قولی از کارمندی از شرکت ایرباس آمده که گفته: “ابزار گوگل ما را قادر به افزایش دقت و سرعت تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای خواهد کرد. این ابزار مسئله ای را که برای چندین دهه وجود داشته را بر طرف خواهد کرد.”

گوگل همچنین آرمایشگاه پیشرفته یادگیری ماشینی را راه اندازی کرده که به شرکتها امکان دسترسی به مهندسان گوگل برای حل مسائل پیچیده را فراهم می کند. این شرکت همچنین برنامه سرویس ابری برای کسب و کارها راه اندازی خواهد کرد که به آنها امکان یادگیری اصول اولیه سرویس ابری عمومی و نحوه شناسایی فرصت ها برای پیاده سازی یادگیری ماشینی را خواهد داد. گوگل همچنین طرحی برای آموزش نحوه  طراحی، تمرین و به کار گرفتن دقیق مدل های یادگیری ماشینی خواهد داشت.

در حالی که ممکن است، این اخبار بیشتر برای استارتاپ ها و شرکت های متوسط مهم قلمداد شود، اما گوگل آشکارا تلاش می کند، مخاطبان بیشتری را جذب کند. گوگل همچنین اعلام کرد، از ابزار یادگیری ماشینی برای سرویس های محبوب داکس، درایو و کلندر بهره خواهد برد.

البته گوگل تنها غول تکنولوژی نیست که در تلاش برای عرضه عمومی هوش مصنوعی است، بلکه فیسبوک هم کدهای چت بات سازهای هوش مصنوعی خود و همچنین تکنولوژی هوشمند تشخیص عکس را عرضه کرده است.

.

منبع: engadget

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر