;
coinex

چطور محتوای تبلیغات NATIVE واقعی (اصیل) ایجاد کنیم

چطور محتوای تبلیغات NATIVE واقعی (اصیل) ایجاد کنیم

تبلیغات آنلاین مرسوم به سرعت در حال فروکش کردن هستند. در سوی مقابل بازاریابی مبتنی بر محتوا در تلفیق با تبلیغات Native در حال گسترش است. یک هشدار وجود دارد، محتوای شما باید اصیل باشد.

مردم به راحتی از دیدن بنرهای تبلیغاتی ناخشنود می‌شوند، بخصوص آن‌ دسته از تبلیغاتی که تجربه‌های آنلاین بد برای کاربران ایجاد می‌کنند یا با زندگی آن‌ها مرتبط نیستند. براساس گزارش بیزینس اینسایدر در سال 2016 استفاده از سرویس مسدود کننده تبلیغات 30 درصد افزایش یافته و هم اکنون 615 میلیون کاربر در سراسر جهان از فناوری مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر بازاریابی محتوایی در حال رشد است و به رشد شهاب گونه خود در طی سالیان متمادی با توجه به اینکه افراد بیشتر و بیشتری به سرویس مسدود کنندگان تبلیغات می‌پیوندند، ادامه خواهد داد.

 

مطالب بیشتر در بلاگ داده‌فیلی: چرا استراتژی بازاریابی شما نیاز به بروز رسانی دارد؟

 

براساس اینفوگرافی از Point Visible، تا سال 2017، 89 درصد از بازاریاب‌های B2B و 86 درصد از بازاریاب‌های B2C در حال استفاده از بازاریابی محتوا بوده‌اند.

بنابراین، اگر شرکت‌ها بخواهند محصولات و خدمات خود را در پلتفرم‌های مختلف توزیع محتوا تبلیغ کنند و نخواهند مشتری‌های بالقوه خود را از دست بدهند، چه کاری انجام می‌دهند؟ در اینصورت می‌توانند از تبلیغات Native برای انطباق بازایابی محتوایی با مخاطبانی که این تبلیغات را در سایت‌های منتشر کننده می‌بینند، استفاده کنند.

تبلیغات Native چیست؟

تبلیغات Native این امکان را فراهم می‌کند تا شرکت‌ها، محتوای مربوط به محصولات و خدمات خود را در پلتفرم‌هایی که مخاطبان از آن استفاده می‌کنند، قرار دهند. به طور معمول، این پلتفرم‌ها انتشار دهنده هستند. تبلیغات Native راهکاری برای جلوگیری از تبلیغات کور و در عین حال ایجاد ارزش برای مخاطبان است.

 

مطالب بیشتر در بلاگ داده‌فیلی: تبلیغات native چیست؟

 

بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، تا سال 2021، درآمد حاصل از نمایش تبلیغات Native، سهم 74 درصدی از کل درآمد تبلیغات آمریکا در این حوزه را به خود تخصیص خواهد داد. در سال 2016 این رقم 56 درصد بوده است. تبلیغات Native در حال ظهور در رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و روزنامه‌های آنلاین هستند.

اگر می‌خواهید از تبلیغات Native استفاده کنید، باید یک اصل کلیدی را در ذهن داشته باشید: مطمئن شوید تبلیغات شما اصیل هستند.

در اینجا راهکارهایی وجود دارند که شما را مطمئن می‌کند تبلیغات شما اصیل هستند و مخاطب هدف شما را به سوی خود جلب خواهد کرد.

 

مطالب بیشتر در بلاگ داده‌فیلی: تبلیغات همگن (Native Advertising)

 

برای ایجاد ارزش واقعی برای مخاطبانتان هدفگذاری کنید

کشف محتوا گاهی به عنوان یک زیرمجموعه از تبلیغات Native توصیف می‌شود – بخشی که در انتهای مقاله قرار دارد و محتوایی را از جای دیگری از وب توصیه می‌کند که افراد ممکن است به آن علاقه‌مند باشند.

برندها و کسب و کارها از کشف محتوا استفاده می‌کنند تا کاربران بتوانند مطالب خود را زمانی که مربوط به آن‌ها هستند پیدا کنند و زندگی خود را بهبود ببخشند.

 

مطالب بیشتر در بلاگ داده‌فیلی: کلیاتی درباره تبلیغات Native

 

درک کنید که آیا می‌خواهید مخاطبان خود را سرگرم کنید یا آن‌ها را مطلع سازید. به عنوان مثال، شاید شما چند ترفند به آن‌ها ارائه کنید که زندگی کاریشان را آسان‌تر خواهد کرد یا ایده‌هایی برای میزبانی یک مهمانی شام برایش ارائه دهید.

البته محتوا باید با برند شما مرتبط باشد. در پایان آگهی Native، آگهی شما می‌توانید شامل call-to-action (یا همان CTA) باشد که مصرف کننده را مجاب کند با اطمینان کلیک کرده و محصولات و خدمات را امتحان کند.

 

مطالب بیشتر در بلاگ داده‌فیلی: چهار نکته‌ای که باید در مورد تبلیغات Native بدانید

 

بیش از اندازه توضیح ندهید و روی خودتان تمرکز نکنید

اگر فقط روی خودتان و محصولاتتان تمرکز کنید، مخاطبان شما قادر خواهند بود آگهی شما را از بین ببرند. هنگامی که کمپین تبلیغاتی Native خود را ایجاد می‌کنید، تعیین کنید چه چیزی می‌توانید برای مخاطبان خود انجام دهید، نه اینکه مخاطبان شما چه کاری می‌توانند برای شما انجام دهند.

 

مطالب بیشتر در بلاگ داده‌فیلی: چرا باید در استراتژی بازاریابی خود از تبلیغات Native استفاده کنید؟

 

به جای افزودن مطالب با مراجع درباره نام تجاری خود، به آن اشاره نکنید یا حداقل تا انتهای نمایش منتظر بمانید؛ همانند آنچه که RXBAR انجام داد. اگر شما بگویید “محصولات و خدمات ما فوق العاده است”، چیزی را ثابت نمی‌کند. شما زمانی مخاطبانتان را متقاعد می‌کنید شرکت جذابی هستید که آن را با تولید محتوای عالی نشان دهید. چیزی را به مخاطب خود ارائه دهید که در عوض آن، اقدام به خرید از شما کند.

اجازه دهید بدانند شما نویسند مطلب هستید

زمانی که مخاطبان از کشف محتوا استفاده می‌کنند، ممکن است بترسند که بخش بزرگی از محتوا از طریق یک شرکت ایجاد شده است. به گفته ClickZ و مطالعه صورت گرفته توسط انستیتو رویترز برای Study of Journalism، چهل و سه درصد از خوانندگان روزنامه در آمریکا، “بعد از مطالعه محتوایی که اعلام نکرده با حمایت مالی مجموعه‌ای منتشر شده، احساس ناامیدی یا فریب کرده‌اند”.

پلتفرم توزیع محتوایی که از آن استفاده می‌کنید باید نام شما را بعنوان نویسنده اعلام کند. در غیر اینصورت، مشتریان به هیچ عنوان به شما یا پلتفرم اعتماد نخواهند کرد. آن‌ها احساس خواهند کرد که سعی دارید آن‌ها را برای خرید محصولات خود فریب دهید و در نتیجه شرکت شما گرفتار خواهد برد.

نگاهی به Mashable بیاندازید تا ببینید چگونه برخی ناشران تبلیغات Native شما را نسبت می‌دهند.

نگاهی به Mashable بیاندازید تا ببینید چگونه برخی ناشران تبلیغات Native شما را نسبت می‌دهند.

شروع کار با یک تبلیغ اصیل

پلتفرم تبلیغاتی کانگورو از طریق تبلیغات Native می‌تواند به شما کمک کند تا شرکتتان را بشناسانید و فروش خود را افزایش دهید. تا زمانی که شما این کار را به درستی انجام دهید، مشتریان جدید و وفادار را جذب کرده و به موفقیت نام تجاری خود کمک خواهید کرد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر