;
coinex

بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 : این شما و این برترین چاپگرهای جهان

در هر صنعتی که هستید برای نشان دادن جزئیات باز هم به پرینت های رنگی نیاز دارید. در این مطلب به معرفی بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 پرداخته‌ایم.

در این بررسی برادر HL-L8360CDW به دلیل داشتن سرعت پرینت عالی، استفاده از کارتریج‌های تونر دارای ظرفیت بالا و توانایی پشتیبانی تقریبا همه استاندارهای پرینت وایرلس موجود عنوان بهترین پرینتر رنگی لیزری جهان را به خود اختصاص دهد. این دستگاه به یک کارت خوان NFC هم مجهز است و ارزش اقتصادی بسیار بالایی نیز دارد. با این حال اگر فکر می‌کنید که برادر HL-L8360CDW معیارهای مورد نظر شما را ندارد، چند گزینه خوب دیگر هم وجود دارند که آن‌ها را هم در این مطلب معرفی کرده‌ایم. در این مقاله با بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 آشنا می‌شوید. با تکراتو همراه باشید.

بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 ؛ هنوز هم برای انتقال پیام کاغذ حرف اول را می‌زند

بهترین پرینتر رنگی لیزری از هر نظر: برادر HL-L8360CDW (Brother HL-L8360CDW)

 

بهترین پرینتر رنگی لیزری از هر نظر: برادر HL-L8360CDW (Brother HL-L8360CDW)

ویژگیهای اصلی: تونر دارای ظرفیت بالا، سرعت پرینت بسیار خوب، آپشن‌های اتصالی وایرلس متعدد.

مناسب برای اداره‌هایی که نیاز زیادی به پرینتر دارند و هر شخصی که می‌خواهد با سرعت بالایی از اسنادش پرینت رنگی بگیرد.

قیمت: 353 دلار

توضیحات:

برادر HL-L8360CDW با ابعاد 17.4 در 19.1 در 12.3 اینچ و وزن 21.78 کیلوگرم یک پرینتر کوچک و سبک وزن نیست، اما می‌تواند در هر دقیقه از سند مورد نظر شما 33 پرینت رنگی بگیرد و با هر کارتریج تونر بزرگش 4500 پرینت را در اختیار مشاغل بزرگ بگذارد. این پرینتر لیزری رنگی با حداکثر دوره کار ماهیانه 60,000 صفحه، مخزنی با ظرفیت 250 برگه در هر اندازه‌ای و یک مخزن اضافی 50 برگه‌ای برای کاغذهای خاص مانند سرنامه‌ها یکی از بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 موجود در بازار محسوب می‌شود.

پرینتر برادر HL-L8360CDW قابلیت پشتیبانی چند مخزن اضافی تا ظرفیت مجموعا 1300 برگه کاغذ را دارد و همچنین می‌تواند به طور خودکار از اسناد شما به طور دو رو پرینت بگیرد. این محصول به قابلیتی به نام دش ریپلنیشمنت هم مجهز شده است تا در هنگام کم شدن ظرفیت تونر آن را به طور خودکار تعویض کند.

یک کارت خوان NFC داخلی، نمایشگر لمسی 2.7 اینچی با قابلیت اتصال به فضای ابری دراپ باکس، گوگل درایو یا مایکروسافت وان درایو و توانایی پشتیبانی قابلیت‌های اپل ایر پرینت (Apple AirPrint)، گوگل کلود پرینت 2.0 (Google Cloud Print 2.0) و استانداردهای وایرلس دیگری مانند وای فای مستقیم، کورتادو وورک اسپیس (Cortado Workspace)، ماپریا (Mopria) و آی پرینت اند اسکن (iPrint&Scan) شرکت سازنده‌اش از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد این پرینتر لیزری رنگی هستند.

بهترین پرینتر رنگی لیزری اقتصادی: برادر HL-L3210CW (Brother HL-L3210CW)

بهترین پرینتر رنگی لیزری اقتصادی: برادر HL-L3210CW (Brother HL-L3210CW)

ویژگیهای اصلی: قیمت اقتصادی، سرعت بالا در ارائه پرینت‌های لیزری تمام رنگی.

مناسب برای استفاده در خانه، دفاتر کوچک و مکان‌هایی که حجم پرینت متوسطی دارند.

قیمت: 180 دلار

توضیحات:

می‌توانید بگویید HL-L3210CW برادر کوچکتر محصول فوق است، اما نباید اینگونه برداشت کنید که این دستگاه عملکرد کندی دارد. هر پرینتر لیزری تمام رنگی که قیمتی ارزانتر از 200 دلار داشته باشد، یکی خرید خوب محسوب می‌شود و برادر HL-L3210CW هم از این قاعده جدا نیست زیرا علاوه بر قیمت اقتصادی، کارایی بسیار خوبی هم دارد. سرعت پرینت 19 صفحه در دقیقه، مخزن 250 برگی با توانایی نگه داشتن کاغذهای دارای ابعاد مختلف و یک کاغذ خور دستی تنها بعضی از ویژگی‌هایی هستند که این دستگاه را به یکی از بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 جهان تبدیل کرده‌اند.

برادر HL-L3210CW با سیکل کار 30,000 برگه در ماه برای دفاتر کوچک ساخته شده است و قابلیت‌های اپل ایر پرینت، گوگل کلود پرینت 2.0، وای فای مستقیم و آی پرینت اند اسکن (iPrint&Scan) شرکت سازنده‌اش را پشتیبانی می‌کند. این پرینتر رنگی لیزری اقتصادی برخلاف مدل برادر L8360CDW توانایی پرینت دو رو را ندارد و کارتریج‌های تونر 1400 موردی را پشتیبانی می‌کند، اما با وزن 17.15 کیلوگرم و ابعاد 16.1 در 18.1 در 9.1 اینچ حمل پذیری بیشتری نسبت به برادر بزرگترش دارد.


بهترین پرینترهای 2019 ؛ بهترین چاپگرهای جهان در دفتر کار و خانه شما


بهترین پرینتر رنگی لیزری برای دفاتر خانگی: اچ پی کالر لیزر جت پرو M281fdw (HP Color LaserJet Pro M281fdw)

بهترین پرینتر رنگی لیزری برای دفاتر خانگی: اچ پی کالر لیزر جت پرو M281fdw (HP Color LaserJet Pro M281fdw)

ویژگیهای اصلی: سرعت بالا در گرفتن پرینت، کپی، اسکن و ارسال اسناد به صورت فکس.

مناسب برای کارفرمایان پرمشغله نیازمند به یک دستگاه همه کاره توانمند.

قیمت: 429 دلار

توضیحات:

کالر لیزر جت پرو M281fdw اچ پی علاوه بر این که می‌تواند 22 صفحه در دقیقه را پرینت کند، توانایی کپی و اسکن کردن اسناد را هم دارد. این دستگاه می‌تواند 26 سند سیاه و سفید را در هر دقیقه اسکن کند، هر سایز برگه‌ای را در مخزن 250 برگه‌ایش نگه دارد، به کمک فیدر 50 برگی خودکارش سرعت شما را در کپی و اسکن کردن اسناد افزایش دهد و ماهانه 2500 سند را برای شما پرینت کند.

کالر لیزر جت پرو M281fdw اچ پی بیشتر برای دفاتر خانگی پرمشغله خوب است و با قیمتی ارزانتر از 450 دلار ارزش اقتصادی بیشتری را نسبت به سایر محصولات موجود در بازار ارائه می‌کند. این دستگاه 18.6 کیلوگرمی با ابعاد 16.5 در 16.6 در 13.2 اینچ کمی نسبت به مدل برادر HL-L3210CW سنگینتر است، اما برخلاف این پرینتر لیزری پیشرفته چند قابلیت مختلف را در اختیارتان می‌گذارد.

یک نمایشگر 2.7 اینچی لمسی رنگی، پورت USB اختصاصی برای پرینت گرفتن از یک دستگاه USB دار و قابلیت گرفتن پرینت وایرلس از اسناد موجود در دستگاه‌های پشتیبانی کننده استانداردهای اپل ایر پرینت، اچ پی ای پرینت (ePrint)، ماپریا و وای فای مستقیم از دیگر ویژگی‌هایی هستند که کالر لیزر جت پرو M281fdw اچ پی را به یکی از بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 موجود در بازار تبدیل کرده است.

بهترین پرینتر رنگی لیزری برای عکس: کانن کالر ایمیج کلس MF634Cdw (Canon Color imageClass MF634Cdw)

 

بهترین پرینتر رنگی لیزری برای عکس: کانن کالر ایمیج کلس MF634Cdw (Canon Color imageClass MF634Cdw)

ویژگیهای اصلی: کیفیت پرینت رنگی عالی، توانایی انجام چند قابلیت.

مناسب برای افرادی که می‌خواهند از اسناد گرافیکی یا عکس‌های خود با سرعت زیادی پرینت رنگی بگیرند.

قیمت: 436 دلار

توضیحات:

پرینترهای لیزری ذاتا پرینتر عکس نیستند، اما مدل‌هایی مانند کالر ایمیج کلس MF634Cdw کانن این قابلیت را هم دارند. خرید این محصول را به عکاسان یا مراکز عکاسی پیشنهاد نمی‌کنیم، اما اگر با تدوین یا پرینت کردن اسناد حاوی عکس و قسمت‌های گرافیکی سر و کار دارید MF634Cdw کانن بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. کالر ایمیج کلس MF634Cdw کانن با سرعت پرینت 19 سند در دقیقه و قابلیت گرفتن پرینت، کپی و اسکن دو رو از فیدر 50 برگیش یکی از بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 موجود در جهان محسوب می‌شود.

این دستگاه می‌تواند در هر دقیقه 28 صفحه سیاه و سفید یا 14 صفحه رنگی را اسکن کند و با قابلیت ارائه ماهیانه 30,000 پرینت نیاز یک دفتر کار رده متوسط را برطرف سازد. کالر ایمیج کلس MF634Cdw کانن به پورت USB و برنامه پرینت بیزنس (Print Business) سازنده‌اش مجهز است و استانداردهای وایرلس اپل ایر پرینت، گوگل کلود پرینت، ماپریا و وای فای مستقیم را هم پشتیبانی می‌کند.

بهترین پرینتر رنگی لیزری برای مک: اچ پی کالر لیزر جت پرو M254dw (HP Color Laserjet Pro M254dw)

بهترین پرینتر رنگی لیزری برای مک: اچ پی کالر لیزر جت پرو M254dw (HP Color Laserjet Pro M254dw)

ویژگیهای اصلی: سرعت راه اندازی بالا.

مناسب برای افرادی که به دنبال یک پرینتر لیزری رنگی رده پایه ولی کارآمد هستند.

قیمت: 299 دلار

توضیحات:

تمام پرینترهای فوق سیستم عامل مک را پشتیبانی می‌کنند، ولی کالر لیزر جت پرو M254dw اچ پی از نظر تجربه کاربری بیشترین شباهت را به سیستم عامل مک دارد. این پرینتر رنگی لیزری کاربرد و راه اندازی آسانی دارد و به دلیل داشتن قابلیت اپل ایر پرینت داخلی امکان گرفتن پرینت وایرلس از دستگاه‌های مک، آیفون و آیپد را بدون نیاز به نصب هیچ درایوی برای شما فراهم می‌کند. کالر لیزر جت پرو M254dw اچ پی استانداردهای ماپریا و وای فای مستقیم را هم علاوه بر ePrint سازنده‌اش پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه 14.51 کیلوگرمی قابلیت پشتیبانی سرویس گوگل کلود پرینت را ندارد، ولی به دلیل داشتن کابرد آسان، ابعاد کوچک، کارایی خوب و توانایی گرفتن 22 پرینت در دقیقه (رنگی یا سیاه و سفید) و ماهیانه 2500 پرینت یکی از بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 موجود در بازار محسوب می‌شود.


بهترین سرویس‌های فضای ابری 2019 : دوران کمبود فضای ذخیره سازی به سر آمد!


بهترین پرینترهای رنگی لیزری 2020 جهان: راهنمای خرید

پرینترهای رنگی لیزری یا پرینترهای جوهرافشان؟

پرینترهای لیزری برای پرینت کردن اسناد متنی ایده آل هستند و می‌توانند کوچکترین خطوط را هم با کیفیت بسیار بالایی پرینت کنند. این پرینترها نسبت به پرینترهای جوهرافشان اقتصادیتر هستند زیرا می‌توانند با یک تونر از اسناد بیشتری برای شما پرینت بگیرند. سرعت پرینت بالاتر و نیاز به زمان کمتر برای گرفتن پرینت‌های بزرگ و متعدد از برتری‌های دیگر این چاپگرها نسبت به چاپگرهای جوهرافشان هستند.

در مقابل باید به این نکته هم اشاره کرد که هزینه اولیه پرینترهای لیزری و تونرهای آن‌ها نسبت به همتایان جوهرافشانشان بیشتر است. اگر که نیاز زیادی به پرینتر ندارید، به شما توصیه می‌کنیم که یک پرینتر جوهرافشان بخرید زیرا قیمت بعضی از آن‌ها در حدود 30 دلار است و زمان بسیار زیادی هم طول می‌کشد تا هزینه‌های بالاتر کارکرد آن‌ها به هزینه خرید یک پرینتر لیزری برسد. از طرف دیگر برای مشاغل کوچک هم نرخ بالاتر پرینت بر دقیقه یک پرینتر لیزری مزیت بسیار بزرگی محسوب نمی‌شود.

چاپگرهای لیزری رنگی ممکن است به دلیل نحوه عملکرد تونر رنگیشان سرعت کمتری نسبت به چاپگرهای سیاه و سفید لیزری داشته باشند. بیشتر چاپگرهای رنگی لیزری برای ساختن رنگ از ترکیبی از رنگ‌های سیاه، زرد، قرمز و سبز استفاده می‌کنند. پرینترهای لیزری رنگی در پرینت کردن یک سند گرافیکی نسبت به یک سند متنی کارایی بالاتری دارند، با این حال اگر که می‌خواهید از تصاویرتان پرینت رنگی دقیق بگیرید و آن‌ها را روی دیوار نمایش دهید یا بفروشید، به شما توصیه می‌کنیم که یک پرینتر عکس جوهرافشان پیشرفته بخرید.

پرینترهای جوهرافشان مخصوص عکس نسبت به پرینترهای لیزری می‌توانند با انواع و سایزهای بیشتری از کاغذها کار کنند. البته یک چاپگر رنگی لیزری عملکرد مناسبی در پرینت کردن عکس‌ها و گرافیک‌های منظم موجود در اسناد دارد.

آیا چاپگرهای لیزری رنگی با قابلیت وای فای یا ایر پرینت هم ارائه می‌شوند؟

بله، پرینترهای لیزری رنگی هم مانند چاپگرهای جوهرافشان با قابلیت‌های وایرلس در بازار عرضه می‌شوند. با این حال هر مدلی فناوری پرینت وایرلس هر برندی را پشتیبانی نمی‌کند. برای مثال در میان پرینترهای فوق مدل برادر HL-3170CDW فناوری‌های اپل ایر پرینت و گوگل کلود پرینت را پشتیبانی می‌کند، ولی پرینتر C1760NW دل علی رغم ارائه توانایی پرینت از موبایل به واسطه نرم افزارش فاقد این قابلیت است.

چگونه می‌توانم از سند موجود در آیفون، آیپد یا دستگاه اندرویدم پرینت بگیرم؟

این امکان به فناوری وایرلس پرینتر شما بستگی دارد. بسیاری از چاپگرهای امروزی قابلیت اپل ایر پرینت را پشتیبانی می‌کنند و در صورت متصل بودن به شبکه وای فای شما می‌توانند به راحتی از سند درون حافظه آیپد یا آیفون شما پرینت بگیرند. در اکوسیستم اندروید قابلیت گوگل کلود پرینت سرویسی است که شما را قادر می‌سازد تا هر سندی را مستقیما از نرم افزارهای گوگل مانند Docs یا Sheets یا هر سندی را که در گوگل درایو ذخیره شده است، پرینت کنید. البته پرینتر شما ابتدا باید این سرویس را پشتیبانی کند.

اگر چاپگر شما فقط به قابلیت وای فای مجهز است و قابلیت ایر پرینت یا کلود پرینت را پشتیبانی نمی‌کند، ممکن است که سازنده‌اش نرم افزاری اختصاصی را برای پرینت کردن از اسناد موجود در یک دستگاه اندروید یا iOS ارائه کرده باشد.

هر چند وقت یک بار باید یک تونر بخرم؟

جواب این سوال بستگی به میزان استفاده شما از یک پرینتر دارد. کاتریج‌های تونر می‌توانند 2000 صفحه یا تعداد صفحات بیشتری را پرینت کنند. برای کاربردهای شخصی چنین تونری می‌تواند برای استفاده به مدت یک سال و حتی بیشتر کافی باشد. در کاربردهای کاری طبیعتا تونر باید زودتر عوض شود، ولی باز هم یک تونر می‌تواند به مدت چند ماه نیازهای شما را برطرف کند.

چگونه در خرید تونر هزینه کمتری را بپردازیم؟

اولین اقدام برای رسیدن به این هدف گرفتن پرینت موثراست، به این نحو که باید تنظیمات صفحه آرایی اسناد خود را قبل از پرینت کردن چک کنید و از درست بودن آن‌ها اطمینان یابید. شما همچنین می‌توانید با خرید تونر از یک سازنده واسط در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. برای مثال یک کارتریج تونر اصل برای پرینتر برادر HL-L8360CDW حدود 78 دلار قیمت دارد، در حالی که می‌توانید یک ست تونر رنگی و سیاه (مجموعا 4 کارتریج) را با قیمت 66 دلار از برند E-Z Ink خریداری کنید.

احتمالا سازنده پرینت شما خرید یک تونر شرکتی را توصیه نمی‌کند، ولی اگر تونر شرکتی مورد نظرتان به پرینترتان بخورد با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوید. علی رغم این موضوع بعضی از پرینترها مانند چاپگر اچ پی فوق از یک تونر خاص مجهز به یک تراشه استفاده می‌کنند که اصل یا شرکتی بودن تونر را تعیین می‌کند. اچ پی در این باره هشدار داده است که بعضی از کارتریج‌ها ممکن است امروز روی پرینترهای این شرکت کار کنند، اما هیچ تضمینی برای عملکرد آن‌ها در آینده وجود ندارد.

آیا می‌توانم یک پرینتر لیزری رنگی دارای قابلیت ارسال و دریافت فکس بخرم؟

بله، بسیاری از پرینترهای لیزری همه کاره مانند مدل اچ پی لیزر جت پرو M281fdw فوق توانایی اسکن، کپی، فکس و پرینت کردن را دارند. البته همه پرینترهای همه کاره به مودم ارسال فکس مجهز نشده‌اند، به همین دلیل توصیه می‌کنیم که قبل از خرید یک محصول مشخصات آن را با معیارهایتان تطبیق دهید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر