;
coinex

عکس سوپر مدل استرالیایی و واکنش کاربران ایرانی توئیتر!

روز گذشته استفانیا فراریو ضمن انتشار چند عکس یک پیغام به زبان فارسی برای طرفداران خود ارسال کرد. مثل گذشته، واکنش کاربران ایرانی توئیتر به این عکس سوپر مدل استرالیایی بسیار جالب و قابل توجه بود.

در چند هفته گذشته و با توجه به ورود ویروس کرونا به ایران و اختصاص بسته 100 گیگابایتی اینترنت رایگان توسط آذری جهرمی به منظور کاهش آمار مبتلایان و کشته شدگان بیماری کرونا، فرصت این پیش آمده تا مردم با خیال راحت در اتاق خود به تماشای فیلم ها و کارتون های جدید که در نوشته های بهترین انیمیشن های 2020 و بهترین فیلم های عاشقانه 2020 و بهترین و پرفروش ترین فیلم های 2020 به آن اشاره شد نشسته و یا با استفاده از شبکه های اجتماعی به امر خطیر اطلاع رسانی بپردازند. یکی از این شبکه ها که کاربران گسترده ای بین ایرانیان داشته، توئیتر است.

شبکه توئیتر (Twitter) یکی از بهترین و محبوب ترین و پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی جهان است که مانند اکثر نمونه های مشابه مانند یوتیوب (YouTube)، فیسبوک (Facebook) و تلگرام و … مورد لطف کمیته فیلترینگ ایران قرار گرفته و دسترسی به آن بدون استفاده از نرم افزارهای فیلترشکن و وی پی ان ها برای کاربران غیرممکن است. این شبکه با توجه به کاربران پرشمار خود، به محلی برای کمپین های مختلف تبدیل شده است.

اما علیرغم این مساله، این شبکه اجتماعی نسبتا ایمن و محبوب کاربران فراوانی در ایران داشته و تقریبا تمامی دست اندرکاران و مقامات بانفوذ و چهره های شناخته شده فعالیتی مستمر در آن داشته و به بیان نظرات، عقاید و یا بیانیه های خود به وسیله امکانات پرتعداد تعبیه شده در آن می پردازند که یکی از آخرین نمونه های آن تصاویر برهنه مدل آمریکایی و جمع آوری کمک 700 هزار دلاری برای مقابله با آتش سوزی استرالیا بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین و پربازدیدترین ویدیوها و کلیپ های یوتیوب با بیش از 35 میلیارد بار مشاهده!

بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی ؛ مروری بر برترین های سینمای کمدی ایران

بهترین فیلم های 98

استفانیا فراریو

چند وقتیست که بازار ارسال توئیت به زبان فارسی گرم شده و بسیاری از سلبریتی ها و فعالان سیاسی و حتی سردمداران کشورها مختلف و … با استفاده از نرم افزارهای ترجمه آن لاین، دست به انتشار مطالبی به زبان فارسی زده که با توجه به عدم تطبیق این اپلیکیشن ها با این زبان، عبارات ترجمه شده معمولا دستمایه ای برای سرگرمی و شوخی ها کاربران می گردد. روز گذشته و در آخرین موارد از این دست، یکی از مدل های استرالیایی، در حساب توئیتر خود عکسی منتشر نمود که توجه بسیاری ار فعالان ایرانی این شبکه را به خود جلب نمود. اما آنچه که موجب این واکنش گردید، عکس سوپر مدل استرالیایی نبود، بلکه پیغام اختصاصی وی به زبان فارسی و برای دوستان ایرانی بود.

عکس سوپر مدل استرالیایی و واکنش کاربران ایرانی توئیتر!

استفانیا فراریو (Stefania Ferrario)، یک سوپر مدل استرالیایی است که در سال 1993 به دنیا آمده است. این مدل 26 ساله که حرفه مدلینگ خود را از سال 2009 آغاز کرده، در حال حاضر در موسسه IMG (یکی از بزرگترین موسسات مدلینگ جهان و طرف قرارداد با چهره هایی مانند Gigi Hadid) فعال بوده و با توجه به فعالیت ها و کمپین های مختلف در حمایت از لباس های سایز بزرگ (یا Plus Size) به چهره ای شناخته شده در بین زنان با سایز بزرگ (که از استانداردهای مرسوم فشن در چند دهه گذشته پیروی نمی کنند) تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2019

بهترین انیمیشن های 2018

دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا

عکس سوپر مدل استرالیایی و پیغام اختصاصی فارسی

روز گذشته (18 اسفند 98) استفانیا با انتشار تصویری اختصاصی از خود که با توجه به نوع آرایش شباهت ظاهری زیادی به مرلین مونرو پیدا کرده، به همراه یک پیغام به زبان فارسی با این متن، از دوستان ایرانی خود تشکر کرد:

این عکس رو تقدیم می‌کنم به دوستان ایرانیم. موفق باشید.

عکس سوپر مدل استرالیایی و واکنش کاربران ایرانی توئیتر!

 

این عکس توسط کاربری ایرانی گرفته شده و او نیز به بازنشر این تصاویر در حساب خود با این مضمون پرداخت:

استفانیا همسایه منه و من خیلی وقت بود میخواستم ازش در خواست عکاسی کنم٬ ولی دقیقا در هفته ی آخری که ملبورن هستم این امر میسر شد و ایشون بدون هیچ درخواست مالی اومد. ایشالا در آینده هم دوباره همکاری کنیم. عکسارو تو محل خودمون گرفتیم.

عکس سوپر مدل استرالیایی و واکنش کاربران ایرانی توئیتر!

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگر زن هالیوود ؛ بهترین هنرپیشگان زن سینمای جهان

بهترین بازیگر مرد هالیوود ؛ بهترین هنرپیشگان مرد سینمای جهان

بررسی میزان مصرف اینترنت روبیکا ؛ آیا استفاده از خدمات اپلیکیشن روبیکا رایگان است؟

واکنش کاربران ایرانی

اما جالب ترین نکته واکنش کاربران ایرانی توئیتر به عکس سوپر مدل استرالیایی بود که پیشتر نیز قدرت و توانایی های خود را در انواع و اقسام شبکه های مختلف مجازی به اثبات رسانده بودند. اکانت این مدل نیز که تا روز گذشته در حدود 150K دنبال کننده داشت، در همین چند ساعت به مرز 173K رسید.

مرور برخی از جالب ترین واکنش ها نسبت به پیغام اختصاصی فارسی و عکس سوپر مدل استرالیایی و همچنین همسایگی او با تصویر بردار که به سوژه جالبی برای طنز در این روزهای قرنطینه خانگی و شستشوی مداوم دست ها و استعمال الکل به روش های مختلف و در برخی موارد برخی گل های زیبا و بهاری و … برای پیشگیری از بیماری کرونا خالی از لطف نیست:

منبع تصاویر: Twitter

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خب راست میگن دیگه

    پاسخ