;
coinex

کریستیانو رونالدو در قرنطینه ویروس کرونا ؛ آیا CR7 به COVID19 مبتلا شده است؟

کریستیانو رونالدو در قرنطینه خانگی قرار دارد. پس از آنکه تست کرونای دنیله روگانی، هم‌بازی او مثبت اعلام شد، حالا فوق‌ستاره فوتبال در خودقرنطینگی به سر می‌برد.

کریستیانو رونالدو در قرنطینه در شهر مادیرا، زادگاهش در پرتغال به سر می‌برد. رویترز می‌نویسد تمامی بازیکنان تیم یوونتوس به مدت دو هفته خود را قرنطینه خواهند کرد. در بیانیه باشگاه یوونتوس در این خصوص آمده است: «کریستیانو رونالدو روز چهارشنبه تمرین نکرد و به دلیل شرایط اورژانسی مرتبط با سلامتی‌اش در مادیرا مانده است.»

مطابق آخرین آمارها بیش از ۱۲۰ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونای جدید (COVID19) مبتلا شده‌‌اند که تا این لحظه ۴۷۲۰ نفر جانشان را از دست داده‌اند و بیش از ۶۸ هزار نفر نیز بهبود یافته‌اند. در ایران نیز بیش از ۱۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که بیش از ۴۰۰ نفر تاکنون جان خود از دست داده‌اند. گزارش لحظه به لحظه تکراتو از آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

به حداقل رساندن تماس با سایرین و قرنطینه کردن خود و همه اعضای خانواده در منزل از مطمئن‌ترین راه های انتقال و پیشگیری از ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن به شمار می‌‌رود. اگر نشانه‌ها و علائم ویروس کرونا را دارید، بهترین کار این است که در منزل بمانید از هرگونه تماس با دیگران خودداری کنید!

کریستیانو رونالدو در قرنطینه ؛ جدال CR7 با COVID19

رسانه‌های ایتالیایی می‌نویسند ستاره پرتغالی باشگاه یووه مادرش را که ماه گذشته از سکته جان سالم به در برد نیز ملاقات کرده است. بیشتر قربانیان ویروس کرونای جدید (COVID19) را گروه‌های حساس شامل بیماران قلبی و خاص تشکیل داده است. موضوعی که می‌تواند برای فوق‌ستاره پرتغالی به قیمت به خطر افتادن جان عزیزانش تمام شود.

رونالدو ویروس کرونای جدید
کریس رونالدو به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

این خبر همزمان با خبر مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای روگانی اعلام شد. پس از آن بود که باشگاه ایتالیایی اعلام کرد که «فرآیندهای قرنطینه در خصوص افرادی که با دنیله روگانی در ارتباط بوده‌اند، ضرورت دارد.» روگانی در خصوص مثبت شدن آزمایش کرونایش در توئیتی نوشت: «اخبار را خوانده‌اید و به همین دلیل می‌خواهیم همه آنهایی را که نگرانم هستند را خاطر جمع کنم که حالم خوب است.» او ادامه داد:

از همه می‌خواهم به قوانین احترام بگذارند، چرا که این ویروس هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد! به خاطر خودمان، کسانی که دوستشان داریم و اطرافیان‌مان این کار را انجام دهیم.»

سازمان بهداشت جهانی وضعیت ویروس کرونای جدید حالت همه‌گیر جهانی (پاندمی) اعلام کرده است. این ویروس بر برگزاری رقابت‌های ورزشی در سراسر جهان تاثیر قابل توجه‌ای گذاشته است. احتمال لغو المپیک 2020 به دلیل ویروس کرونا وجود دارد.

ایتالیا یکی از آلوده‌ترین کشورها به ویروس کرونا همه مسابقات ورزشی خود را تا روز ۳ آپریل لغو کرده است؛ بسیاری دیگر از مسابقات فوتبال نیز بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شوند و در نهایت پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بازیکنان تیم یوتا جز، لیگ حرفه‌ای بسکتبال NBA تعلیق شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cbsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر