;
coinex

بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020 ؛ اخبار را از بیست و سی دنبال نکنید!

نرم افزارهای خبرخوان اندروید،‌ مجموعه نرم افزارهایی برای پیگیری اخبار روز هستند. با ما در معرفی بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020 همراه باشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، عموما اغلب افراد برای آنکه از اخبار روز دنیا مطلع شوند از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند. درواقع در عصر فناوری نقش روزنامه‌ها به مراتب کمتر شده و کاربران ترجیح می‌دهند از موبایل خود اخبار لحظه‌ای دنیا را پیگیری کنند.

بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید ؛ طلای وقت را بیهوده مصرف نکنید!

در این میان استفاده از نرم‌ افزار خبرخوان برای دنبال کردن و مطلع شدن خبرها به شدت توصیه می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از خبرخوان موبایل از قیمت روز سکه، ارز و طلا آگاه شده و خبرهای مختلف اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و … را پیگیری کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020

خبرخوان چیست؟

خبرخوان یک سیستم آگاهی‌دهنده است که بلافاصله پس از آنکه مطالب یک وبسایت یا وبلاگ به‌روز شد، به مشترکین خود اطلاع می‌دهد. خبرخوان که آن را با RSS نیز معرفی می‌کنند مخفف عبارت Rich Site Summary بوده و ایده جالبی است که برای اولین بار حدود 12 سال پیش توسط یکی از مسئولان شرکت اپل ارائه شد.

سیستم خبرخوان یا همان RSS به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند با استفاده از مرورگرهای وب مختلف و کلیک بر روی لوگوی RSS وبسایت موردنظر، دسترسی سریعی به آخرین اخبار و مطالب به‌روز آن سایت داشته باشد. RSS فایلی با فرمت XML است و چکیده‌ای از مطالب به‌روز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تصور کنید که روزانه حدود 10 وبسایت مختلف را چک کرده و مطالب آن را مطالعه می‌کنید. حال اگر بخواهید هر روز به تک تک این وبسایت‌ها سر زده و چک کنید که آیا مطلب جدیدی روی سایت گذاشته شده است یا خیر، مطمئنا وقت زیادی را از شما می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

مضاف براینکه باز کردن هر صفحه از یک سایت، تبلیغات، تصاویر و قالب‌های گرافیکی متعددی را به کاربر تحمیل می‌کنند که علاوه برآنکه زمانی برای لود شدن می‌‌خواهند، از پهنای باند اینترنت کاربر نیز استفاده می‌کنند.

در نتیجه اگر می‌خواهید که با تمام این موارد مقابله کرده و مطالب جدید و به‌روز هر سایت را خیلی سریع و آسان دریافت کنید، بهترین کار استفاده از سیستم خبرخوان است. اغلب سایت‌ها یک آدرس مشخص برای خوراک یا فید مطالبشان دارند که کافی است کاربر با وارد کردن این لینک در مرورگر خود و اجرای نرم‌افزار خبرخوان به راحتی به اخبار و مطالب آپدیت شده دسترسی پیدا کند.

معرفی بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند برای انجام کارهای روزانه، اپلیکیشن های خبرخوان نیز برای ارائه جدیدترین اخبار و اطلاعات فعالیت میکنند. اپلیکیشن های بسیاری در گوگل پلی برای این منظور وجود دارند. اما برای انتخاب ساده تر از میان این اپلیکیشن ها ما قصد داریم تا فهرستی از بهترین نرم افزارهای خبری اندروید 10 را به شما ارائه دهیم.

اما برای سهولت کار و دسترسی بهتر شما به بخشی از مطلب که لازم میدانید، ما این گفتار را در دو بخش مجزا و به شرح زیر تنظیم کردیم:

  • بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020 به فارسی
  • بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020 در دنیا

بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020 به فارسی

شاید برای مخاطب فارسی زبان، آشنایی با اپلیکیشن خبرخوان فارسی اولویت بیشتری داشته باشد. به همین دلیل و ابتدائا به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020 به زبان فارسی میپردازیم.

آخرین خبر یکی از بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020

بهترین اپلیکیشن خبرخوان اندروید

پیشتر و در برسی پرجمعیت ترین کانال های تلگرام گفته بودیم که کانال تلگرام آخرین خبر یکی از محبوبترین و پرجمعیت ترین کانال های تلگرامی است.

«آخرین خبر» اولین اپلیکیشن خبرخوان اندروید است که در حال حاضر یکی از برترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های خبری اندروید محسوب می‌شود. این خبرخوان موبایل بیش از 24 بخش دارد که در 24 ساعت شبانه‌روز به صورت پیوسته به‌روز می‌شوند.

اپلیکیشن آخرین خبر
از مزایای این خبرخوان اندروید می‌توان به امکان مطالعه آفلاین اخبار سیاسی، اقتصادی، فناوری، حوادث و … اشاره کرد.

این نرم‌ افزار خبری اندروید بخش‌هایی نظیر خبرهای فوری و مهم، دنیای ورزش، جدول لیگ‌های ایران و جهان، دنیای ویدیو و اخبار برگزیده را به خوبی پوشش داده و کاربر می‌تواند به‌راحتی و روزانه به جدیدترین اخبار ایران و جهان دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:‌

از مزایای این خبرخوان اندروید می‌توان به امکان مطالعه آفلاین اخبار سیاسی، اقتصادی، فناوری، حوادث و … اشاره کرد. همچنین کاربران این نرم‌ افزار قادر خواهند بود که از قیمت به‌روز دلار، سکه، خودرو و موبایل اطلاع کسب کرده و گزارش تصویری، عکس خبری، موسیقی و موزیک ویدیوهای به‌روز را تماشا کنند.

برترین ها بهترین اپلیکیشن خبرخوان اندروید

اپلیکیشن خبری اندروید «برترین‌ها»، با بیش از 500 هزار بار دانلود جزو یکی از برترین و پرطرفدارترین خبرخوان های اندروید محسوب می‌شود. این اپلیکیشن خبرهای روز در حوزه‌های مختلف نظیر سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگ و هنر، دانش و فناوری و … را به خوبی پوشش داده و یک بانک اطلاعاتی از انواع مشاغل در تهران را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

خبرخوان برترین ها
از مزایای برترین‌ها می‌توان به امکان ذخیره مطالب موردعلاقه و مرور آنها به صورت آفلاین و همچنین امکان شخصی‌سازی پیشخوان اخبار و مطالب اشاره کرد.

از مزایای برترین‌ها می‌توان به امکان ذخیره مطالب موردعلاقه و مرور آنها به صورت آفلاین و همچنین امکان شخصی‌سازی پیشخوان اخبار و مطالب اشاره کرد. شما می‌توانید با استفاده از خبرخوان موبایل «برترین‌ها» از نقشه لحظه‌ای ترافیک تهران، وضعیت آب و هوا و شاخص آلودگی هوا، نرخ لحظه‌ای طلا، سکه و ارز و قیمت روزانه خودروهای داخلی و وارداتی تنها با یک کلیک آگاه شوید.

اپلیکیشن خبرفوری بهترین اپلیکیشن خبرخوان اندروید

اپلیکیشن خبرفوری نیز به مانند کانال تلگرام این رسانه محبوب، از جمله پرطرفدارترین اپلیکیشن های خبرخوان فارسی است. در میان خبرخوان‌های فارسی اندرویدی مختلفی که در حال حاضر برای استفاده کاربران وجود دارد، «خبر فوری» یکی از خبرخوان‌های قدرتمند است که با رابط کاربری مناسب، امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

خبرفوری
در میان خبرخوان‌های فارسی اندرویدی مختلفی که در حال حاضر برای استفاده کاربران وجود دارد، «خبر فوری» یکی از خبرخوان‌های قدرتمند است که با رابط کاربری مناسب، امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

کاربران اندروید می‌توانند با دانلود خبرخوان «خبر فوری» به اخبار روز ایران و دنیا دست پیدا کرده و از قیمت روز ارز، سکه، طلا و خودرو به صورت لحظه‌ای اطلاع کسب کنند. مضاف بر این در اپلیکیشن خبر فوری کاربر می‌تواند اخبار موردعلاقه خود را در سرویس‌های مختلف به صورت تفکیک شده مشاهده کند.

خبرخوان فارسی دکه، یکی از بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020

بهترین نرم افزار خبرخوان اندروید

نام این خبرخوان یعنی دکه ما را به یاد دکه های روزنامه فروشی میاندازد. این اپلیکیشن که ابتدا در نسخه iOS روانه بازار نرم‌افزارهای موبایلی شد، در حال حاضر برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده است و مهم‌ترین و تازه‌ترین اخبار روز را از منابع مختلف در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

اپلیکیشن دکه
اپلیکیشن خبرخوان دکه از جمله بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های خبرخوان فارسی است.

این خبرخوان موبایل در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش اخبار و مجلات به انتخاب داوران، برنده شد. دکه آخرین اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، علمی و فناوری را پوشش داده و آخرین قیمت طلا و ارز را به اطلاع کاربران خود می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن خبرخوان خبری

بهترین برنامه خبرخوان اندروید

پنجمین اپلیکیشن برتر موجود در فهرست ما، اپلیکیشن «خبری» است. این خبرخوان اندرویدی رابط کاربری زیبایی داشته و اخبار روز را به صورت جامع از منابع معتبر و مختلف در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اپلیکیشن خبری
این خبرخوان اندرویدی رابط کاربری زیبایی داشته و اخبار روز را به صورت جامع از منابع معتبر و مختلف در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اپلیکیشن خبری امکان شخصی‌سازی دقیق‌تری را برای کاربران خود فراهم کرده و کاربر می‌تواند براساس علاقمندی و اولویت‌های خود، اخبار مختلف را دسته‌بندی کرده و روزانه اخبار مرتبط با دسته موردنظر را پیگیری کرده و مطالعه کند.

از شاخص‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن خبری، می‌توان به جامع بودن اخبار از منابع مختلف و معتبر، نمایش مدرن اخبار و تلویزیون خبری که شامل ویدیوهای جذاب روز است، اشاره کرد.

بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020 در دنیا

همانطور که پیش تر گفته بودیم، بخش دوم این گفتار را به معرفی بهرین برنامه خبرخوان اندروید در دنیا اختصاص داده ایم. برای آشنایی با این عناوین که اخبار رسانه های مطرح در سراسر دنیا را پوشش میدهند با ما باشید.

Aggregator یکی از بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020

بهترین نرم افزار خبری اندروید

Aggregator یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید محسوب می‌شود. شما می‌توانید بسیاری از وبسایت‌ها را دنبال کرده و آخرین اخبار آن‌ها را در فید خود مشاهده کنید.

بهترین خبرخوان اندرویدی
Aggregator یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید محسوب می‌شود.

این اپلیکیشن از RSS و Atom پشتیبانی می‌کند، تم‌های روشن و تاریک دارد و ازفایل‌های OPML هم پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار خبرخوان از طراحی متریال بهره برده و استفاده از آن خیلی آسان است.

بیشتر بخوانید:

Aggregator کاملا رایگان بوده و هیچ تبلیغاتی در آن وجود ندارد که این امر همیشه نکته مثبتی است. البته این برنامه به اندازه بقیه محبوب نیست که واقعا دلیلش را نمی‌دانیم زیرا با یک اپلیکیشن خبر خوان ساده و دارای ویژگی‌های خوب روبه‌رو هستیم.

اسپن بهترین نرم افزار خبری اندروید در حوزه ورزش

بهترین اپلیکیشن خبرخوان اندروید

تاثیرگذارترین ویژگی نرم افزار اندروید اسپن تعداد ورزش‌هایی است که پشتیبانی می‌کند. با این نرم افزار به اطلاعات هر ورزشی از فوتبال آمریکایی گرفته تا فوتبال برزیلی و مسابقات اتومبیلرانی ایندی 500 دسترسی خواهید داشت.

اسپن

اگر نمی‌خواهید تماشای مسابقه خاصی را از دست بدهید، می‌توانید در اسپن برای دیدن آن مسابقه برای خودتان یادداشت بگذارید. این برنامه شما را به فیلم‌ها و خبرهای ورزشی هم متصل می‌کند.

فیدلی (Feedly) بهترین خبرخوان اندروید 2020

بهترین نرم افزار خبری اندروید

فیدلی فید RSS را به عصر جدیدی برده است و راحتترین راه را برای دسترسی داشتن به منابع خبری مورد علاقه‌تان ارائه می‌کند. در فیدلی اگر بخواهید می‌توانید همه چیز را در کنار یکدیگر ببینید، اگرچه که این نرم افزار این توانایی را هم دارد که منابع شما را برای داشتن مطالعه‌ای متمرکزتر دسته بندی کند یا به واسطه سربرگ تودی (Today) خود – به معنی امروز – برترین مطالب روزانه هر دسته بندی خبریش را به شما نشان دهد.

 

فیدلی

کاربران فیدلی همچنین می‌توانند به واسطه طرح‌های متنی این نرم افزار آن را تا جای ممکن ساده کنند. فیدلی در قالب یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید 2019 خبری شما را با خبرهای روزانه آشنا می‌کند و قابلیت یکپارچه سازی بسیار خوبی هم با سایر سرویس‌های خبری دارد.

فلیپ بورد (Flipboard) از بهترین برنامه خبرخوان اندروید

بهترین نرم افزار خبرخوان اندروید

فلیپ بورد با رابط کاربری ساده و موثرش یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید 2019 برای مطالعه خبر است. با این برنامه می‌توانید مقالات، فیلم‌ها، پادکست‌ها و هر فایل رسانه‌ای دیگری را که مد نظر دارید، ببینید. رابط کاربری مجله مانند فلیپ بورد شما را قادر می‌سازد تا در محیطی زیبا همه خبرهای روز را کاوش کنید.

 

فلیپ بورد

ویژگی دیلی ادیشن (Daily Edition) این برنامه مهمترین خبرهای هر روز هفته را به همراه مطالب موضوعی آن روز جلوی چشم شما می‌گذارد. فلیپ بورد در بین افرادی که به دنبال مطالعه خبر هستند، یک اپلیکیشن بسیار محبوب است.

پاکت (Pocket) بهترین نرم افزار خبری اندروید

بهترین نرم افزار خبرخوان اندروید

 

پاکت

پاکت کیف شما برای نگهداری محتویات اینترنتی است و مقالات، تصاویر و فیلم‌های مختلف را برای مطالعات بعدی شما در خود ذخیره می‌کند. این نرم افزار مقالات را فرمت بندی می‌کند تا کاربر راحتتر بتواند آن‌ها را با گوشی خود مطالعه کند و علاوه بر این محتویات مورد نظرتان را بین دستگاه اندرویدتان و حساب آنلاینتان همگام سازی می‌کند. یکپارچگی بین پاکت و ابزارهای به اشتراک گذاری اندروید شما را قادر می‌سازد تا هرچه را که می‌خواهید در اختیار بگیرید.

بیشتر بخوانید:

Inoreader از جمله بهترین نرم افزار خبری اندروید

بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020

Inoreader یکی از گزینه‌های متفاوت این لیست است. این برنامه خبری دارای دسته‌بندی‌هایی است که شما چیزهایی که از آن دسته‌ها برای نمایش در فید خبری خود می‌خواهید را انتخاب می‌کنید.

 بهترین خبرخوان اندروید
برخی از دیگر ویژگی‌های این برنامه شامل ذخیره کردن اخبار برای مطالعه در زمانی دیگر، آرشیو کردن مقالات، همگام‌سازی بین دستگاه‌ها و … است. این برنامه از طراحی متریال بهره می‌برد که استفاده از آن را راحت و رنگین می‌کند.

برخی از دیگر ویژگی‌های این برنامه شامل ذخیره کردن اخبار برای مطالعه در زمانی دیگر، آرشیو کردن مقالات، همگام‌سازی بین دستگاه‌ها و … است. این برنامه از طراحی متریال بهره می‌برد که استفاده از آن را راحت و رنگین می‌کند.

اپلیکیشن خبری اندروید Inoreader هم رایگان و بدون خرید درون برنامه‌ای است؛ البته گزینه اشتراک پولی هم وجود دارد که برخی ویژگی‌های بیشتر مانند نبود تبلیغات، پشتیبانی از پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی و … می‌شود.

NewsTab از جمله برترین نرم افزارهای خبرخوان اندروید 2020

در حالی که برنامه NewsTab جدید است، کار خود را به خوبی انجام می دهد. از نطر طراحی این برنامه را می توان به عنوان بهترین فید خوان اندروید معرفی کرد زیرا از رابط کاربری شیک و تمیزی استفاده می کند. روی ناوبری برنامه هم به خوبی کار شده است. وجود امکاناتی مانند دسته بندی کردن و جستجو مطالب بسیار به شما کمک خواهد کرد.

خبرخوان اندرویدی

علاوه بر ساده شدن مقاله در این برنامه، امکان سفارشی سازی فونت، رنگ و اندازه فید ها به شکل دلخواه وجود دارد. همینطور قابل ذکر است این برنامه حالت آفلاین هم دارد که می توانید محتوا را به صورت آفلاین بررسی کنید که با استفاده از آن می توانید در زمان هایی که اینترنت ندارید هم شروع به خواندن فید های انتخابی از قبل دانلود شده کنید.

Quote از جمله بهترین نرم افزارهای خبرخوان اندروید 2020

Quote هم یکی دیگر از فیدخوان های RSS ایده آل برای اندرویدی هاست که با آن می توانید فیدهای Feedly و InoReader تان را با هم ترکیب کرده و به طور یکجا بخوانید. البته امکان ساخت فیدهای دلخواه هم در اختیارتان قرار گرفته.

بیشتر بخوانید:

به غیر از رابط کاربری منظم و حالت شب فوق العاده کارآمد Quote، ژست های حرکتی متنوعش برای جابجایی میان خبرها را باید یکی از نقاط قوت این اپ بدانیم. پشتیبانی کامل از زبان فارسی و تنظیمات متعدد برای صرفه جویی در مصرف دیتا از دیگر امکانات این خبرخوان خوب اندرویدی محسوب می شوند.

بهترین خبرخوان اندروید
Quote ، به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های خبرخوان اندروید 2020 هم مثل فیدلی به رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته و خوشبختانه در آن خبری از تبلیغات آزاردهنده و اعصاب خرد کن نیست.

gReader از جمله بهترین نرم افزارهای خبرخوان اندروید 2020

شاید ظاهر gReader کمی قدیمی و از مد افتاده به نظر برسد، اما وقتی از فیدخوان های RSS صحبت می کنیم همیشه نامش در زمره بهترین ها می درخشد. gReader تعامل بسیار خوبی با Feedly دارد، حروف فارسی را بدون در هم ریختگی نشان داده و ضمنا امکان مطالعه آفلاین خبرها را برای کاربر مهیا می کند.

بهترین خبرخوان اندروید

همگام سازی حساب کاربری در فضای ابری، وجود حالت شب، چند تم زیبا برای شخصی سازی اپلیکیشن و همچنین رابط کاربری بهینه شده برای تبلت دلایلی هستند که به gReader مراجعه کنید. این خبرخوان RSS در دو نسخه رایگان و حرفه ای منتشر شده که هر دو کارشان را به نحو احسن انجام می دهند.

با این وجود اگر نسخه رایگانش را نصب کنید، ناچار به تحمل تبلیغاتی هستید که در گوشه و کنار صفحه پدیدار می شوند. به غیر از این از قابلیت قرائت صوتی خبرها هم بی بهره خواهید ماند. بنابراین توصیه می کنیم برای تجربه تمام قابلیت های خوب gReader حتما از نسخه حرفه ایش استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: tomsguide

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من واقعا تنها خبرخوانی که استفاده ‌کردم و عالی بوده feedly بوده
    واقعا بهترینه، خیلی ساله عالی بوده

    پاسخ