;
coinex

بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان ؛ کدام لپ تاپ کارایی بهتری دارد؟

بهترین عامل برای دسته بندی یک لپ تاپ قیمت است زیرا ویژگی‌های دیگر را هم شامل می‌شود. در این مطلب به معرفی بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان پرداخته‌ایم.

اگر به دنبال لپ تاپی هستید که کارایی خوبی در انجام کارهای رسانه‌ای و گرافیکی داشته باشد و بتواند ویژگی‌های خوبی را هم در یک قالب زیبا در اختیارتان بگذارد، توصیه می‌کنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید زیرا در این نوشتار بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار را به شما معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان بازار

ایسوس VivoBook X540 YA

ایسوس VivoBook X540 YA

ویوو بوک ایکس 540 وای اِی یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار است. این محصول از یک نمایشگر 15.6 اینچی TFT LCD با رزولوشن فول اچ ‌دی بهره می‌برد و یک پردازنده AMD مدل Carrizo 2 گیگاهرتزی و رم ۴ گیگابایتیDDR3  را هم در خود دارد.

ویوو بوک X540 YA فاقد کارت گرافیک مجزا است و فرامین گرافیکی شما را از طریق یک چیپ Radeon R2 Graphics انجام می‌دهد. تامین انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۳ سلولی صورت می‌گیرد که نهایتا قادر است شما را تا ۴ الی ۵ ساعت استفاده مداوم، بدون نیاز به شارژ مجدد همراهی کند. ظرفیت هارد ۵۰۰ گیگابایتی، درایو نوری و وزن سبک دو کیلوگرمی از دیگر مشخصات این محصول هستند.

لنوو Ideapad 130 15IKB C

لنوو Ideapad 130 15IKB C

دومین گزینه پیشنهادی ما به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار آیدیا پد 130 15IKB C  است. این رایانه همراه از پردازنده Core i3 اینتل مدل 7020U  استفاده می‌کند که محدوده سرعت آن از 2.2 تا 2.5 گیگاهرتز متغیر است. لنوو برای این دستگاه یک حافظه رم ۴ گیگابایتی DDR4 را در نظر گرفته تا کاربر به راحتی بتواند بیشتر کارهایش را با این لپ تاپ انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

از این لپ ‌تاپ انتظار اجرای بازی‌های کامپیوتری سنگین و یا حتی نیمه ‌سنگین را نباید داشته باشید، اگرچه که کارت گرافیک انویدیا MX 110 دو گیگابایتی آن قادر است بازی‌های کژوال و سبک را به آسانی اجرا کند. هارد دیسک یک ترابایتی این محصول نیز فضای ذخیره‌ سازی بیشتری را از آنچه که مورد نیاز اکثر کاربران است، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ایسوس VivoBook K540 BP

ایسوس VivoBook K540 BP

ویوو بوک K540 BP  ایسوس هم جز بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در ایران محسوب می‌شود. پردازنده  AMDاین لپ‌ تاپ از سری Stoney Ridge است و توانسته امتیاز قابل قبولی را در مقایسه‌های مختلف به خودش اختصاص دهد. این پردازنده 3 گیگاهرتزی توسط یک رم 8 گیگابایتیDDR4 ، هارد دیسک یک ترابایتی و یک کارت گرافیک Radeon R5 M420 با ظرفیت ۲ گیگابایت پشتیبانی می‌شود. یک صفحه نمایش فول اچ ‌دی، باتری 3 سلولی، کیف و‌ ماوس از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند.

ایسر Aspire A315-55G-59QU

ایسر Aspire A315-55G-59QU

ایسر یکی از رقبای سرسخت شرکت ایسوس است؛ این شرکت هنوز نتوانسته به طور کامل از برند ایسوس پیشی بگیرد، اما محصولات خوبی را وارد بازار کرده است و اسپایر A315-55G-59QU کی از همین محصولات به شمار می‌رود. این لپ تاپ از یک پردازنده چهار هسته‌‌ای و نسل هشتمی اینتل با مشخصات Core i5 8265u قدرت می‌گیرد که در نوع خودش برای اجرای نرم‌افزار‌های نقشه ‌کشی مانند اتوکد بسیار مناسب است‌.

بیشتر بخوانید:

اسپایر A315-55G-59QU یک رم 4 گیگابایتی را در خود دارد و از این نظر ممکن است کمی ضعیف به نظر برسد، اما سازنده مشهور تایوانی امکان ارتقاء آن را برای کاربرانش فراهم کرده است. این لپ تاپ فاقد درایو نوری است، اما یک کارت گرافیک ۲ گیگابایتی سریGeforce mx230 DDR5 ، صفحه‌ نمایش فول‌ اچ ‌دی، هارد دیسک یک ترابایتی و باتری 3 سلولی را نیز در اختیارتان می‌گذارد.

ایسوس VivoBook K542 UF – C

 ایسوس VivoBook K542 UF – C

ویوو بوک K542 UF – C علاوه بر این که جز بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار است، یک پکیج کامل هم محسوب می‌شود و شما را از پرداخت هرگونه هزینه اضافی بی‌ نیاز می‌کند. این لپ تاپ به یک پردازشگر 8250Core i5، کارت گرافیک مجزا GeForce MX 130 GDDR5، هارد دیسک با ظرفیت یک‌ ترابایت، درایو نوری و رم هشت گیگابایتی مجهز شده است تا بتواند فرامین شما را به سادگی انجام دهد.

همچنین باید افزود که تایوانی‌ها برای این دستگاه دو اسپیکر با تکنولوژی سونیک‌ مستر درنظر گرفته‌اند تا در کنار نمایشگر فول اچ ‌دی آن محتویات رسانه‌ای را با کیفیت بسیار خوبی پخش کنند. تنها نقطه ضعف این دستگاه را باید در باتری دو سلولی آن خلاصه کرد. این ویوو بوک ایسوس برای انجام کارهای روزانه، مشاهده فیلم و گاها اجرای بازی‌های رایانه‌ای سبک انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شود.

لنوو Ideapad 330 – Q

لنوو Ideapad 330 – Q

آیدیا پد 330 – Q حدود 10 میلیون تومان قیمت دارد، اما تقریبا چند سالی می‌شود که گوی سبقت را از سایر لپ تاپ های لنوو ربوده است. این دستگاه از همه نظر نسبت به تعداد زیادی از گزینه‌های موجود در این لیست قویتر است زیرا یک پردازنده ساخت شرکت اینتل از سری i5 مدل 8250 با فرکانس بین 1.6 تا 3.4 گیگاهرتز، یک رم هشت گیگابایتی از نوع DDR4 و یک کارت گرافیک چهار گیگابایتی مجزا مدل  R5 M530 GDDR5اِی ام دی را در اختیارتان می‌‌‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

یک هارد دیسک یک ترابایتی، صفحه نمایش فول اچ ‌دی، درایو نوری و اسپیکر استریو از دیگر ویژگی‌های مثبتی هستند که این محصول را به یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار تبدیل کرده‌اند.

ایسوس X541NA-A

ایسوس X541NA-A 

لپ تاپ های ایسوس مشخصات و ویژگی‌های خوبی را با قیمتی اقتصادی ارائه می‌کنند و ایکس 541NA-A هم یکی از همین محصولات است. این لپ تاپ یک پردازشگر سلرون  N3350با حداکثر سرعت 2.4GHZ را در کنار یک حافظه رَم 2 گیگابایتی از نوعِ DDR3 و واحد پردازش گرافیکی  Intel HD Graphics 500 Shareدر اختیارتان می‌گذارد. این واحد پردازشی فاقد حافظه مجزا است و به همین دلیل نمی‌تواند نرم افزارهای گرافیکی را پشتیبانی کند، از این رو پیشنهاد می‌شود انتظاری فراتر از  تماشای فیلم و وبگردی را از ایکس 541NA-A نداشته باشید.

ایسوس E202SA
ایسوس E202SA 

لپ تاپی فانتزی و ارزان قیمت طراحی شده برای دستان ظریف بانوان! بخش بزرگی از کاربران کامپیوترهای هوشمند را بانوان تشکیل می‌دهند که از این میزان عده بسیار زیادی از این دستگاه صرفاً برای تماشای فیلم و سریال استفاده می‌کنند. کمپانی ایسوس برای اثباتِ پشتیبانی همه جانبه از کاربران و طرفدارانِ این برند محصولاتی را با مشخصات فنی ضعیف اما کارآمد برای انجام کار های روزمره تولید کرده است. E202SA در رنگ‌های متنوع و شادی مانند صورتی و سفید به بازار جهانی عرضه شده است تا بتواند فاکتور زیبایی را هم در قالب یک لپ تاپ ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

ایسوس E202SA یک پردازنده مرکزی 1.6 گیگاهرتزی Celeron N3060، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 500 گیگابایتی و واحد پردازش گرافیکی داخلی Intel HD Graphics 400 Share را در اختیارتان می‌گذارد.

لنوو Ideapad 320-AB

لنوو Ideapad 320-AB 

کمپانی لنوو از بدو ورودش به عرصه تولید لپ تاپ کار خود را با طراحی و ساخت لپ تاپ های میان رده شروع کرد و تا حدی در این زمینه پیشرفت کرد که بیشترین فروش را در این عرصه به دست آورد. سری لپ تاپ های Ideapad 320 از جمله لپ تاپ های پر فروش لنوو در این زمینه هستند و توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرده‌اند.

پردازنده مرکزی این لپ تاپ را یک چیپستِ Intel Pentium N4200 با سرعت 1.1GHZ تشکیل می‌دهد که شما می‌توانید سرعتش را تا 2.5GHZ افزایش دهید.  آیدیا پد 320 – AB به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار یک رم 4 گیگابایتی DDR4، حافظه داخلی 1 ترابایتی HDD  و واحد پردازش گرافیکی Intel HD 505 Share را هم در اختیارتان می‌گذارد.

لنوو Ideapad 320-X

لنوو Ideapad 320-X 

آیدیا پد 320 – ایکس هم یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار است و نسبت به سایر اعضای خانواده‌اش کارایی و قدرت بیشتری دارد. این محصول از یک پردازنده مرکزی Intel Core i3 7130U، رم 4 گیگابایتی از نوعِ DDR4 و چیپست قدرتمندِ NVIDIA Geofrce MX920 با ظرفیتِ اختصاصی 2 گیگابایت بهره می‌برد، از این رو می‌تواند بیشتر فرامین شما را به سادگی انجام دهد. آیدیا پد 320 – ایکس به یک هارد 1 ترابایتی از نوع HDD مجهز شده است تا بتواند فضای مناسبی را برای ذخیره فایل‌های مختلف ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

ایسر Aspire E5-K

ایسر Aspire E5-K 

کمپانی ایسر از جمله شرکت‌های پر طرفدار در طراحی و تولید لپ تاپ های میان رده با کیفیت است. سری لپ تاپ های Aspire E5  این کمپانی برای رقابت با میان رده‌های لنوو و ایسوس تولید شد‌ه‌اند و توانسته‌اند سهم قابل قبولی از بازار را به خود اختصاص دهند.

اسپایر E5-K ایسوس به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار از یک پردازنده مرکزی Intel Core i5 7200U، رَم 8 گیگابایتی و هارد 1 ترابایتی HDD بهره می‌برد و فرامین گرافیکی شما را به کمک یک واحد گرافیکی قدرتمند NVIDIA Geforce 940MX با 2 گیگابایت فضای اختصاصی انجام می‌دهد.

تنها ایرادی که می‌توان به این لپ تاپ میان رده گرفت پنل 14 اینچی صفحه نمایش آن است که شاید برای بعضی از کاربران آزار دهنده باشد، اگرچه که رزولوشن فول اچ دی این پنل و توانایی خوبش در نمایش محتویات رسانه‌ای مختلف با کیفیت مناسب باعث می‌شود که این نقطه ضعف را فراموش کنید.

لنوو Ideapad V330-C

لنوو Ideapad V330-C 

لپ تاپ – C V330 یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار و همچنین یکی از سری لپ تاپ های اداری و مهندسی لنوو است و قدرتِ سخت افزاری بالاتری را نسبت به برادرانشان در اختیار شما می‌گذارد.

این رایانه همراه به یک پردازشگر Core i5 8250U قدرتمند، رم 8 گیگابایتی از نوعِ DDR4 و هارد 1 ترابایتی مجهز شده است تا بتواند نیاز بیشتر کاربران را برطرف کند. پردازنده گرافیکی این محصول هم یک چیپست Radeon R5 M530 اِی ام دی با ظرفیت اختصاصی 2 گیگابایت است که خوشبختانه بازدهی خارق العاده‌ای در انجام فرامین گرافیکی دارد.

بیشتر بخوانید:

لنوو Ideapad 320-Y

لنوو Ideapad 320-Y 
بهترین لپ تاپ زیر 10 میلیون تومان

همانطور که تا به اینجا باید متوجه شده باشید بخش عظیمی از لپ تاپ های میان رده بازار را سری Ideapad 320 در بر گرفته‌اند؛ لپ تاپ Ideapad 320-Y نیز یکی از پیشنهادات برجسته ما برای شما عزیزان و همچنین یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار است.

این محصول با پردازنده مرکزی Intel Core i7 8550U خود می‌تواند انرژی کمی را از باتری دریافت کند و کارایی بالایی را ارائه دهد. آیدیا پد 320-Y لنوو یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4، یک حافظه داخلی 1 ترابایتی HDD و چیپست گرافیکی NVIDIA Geforce MX150 دو گیگابایتی را هم در اختیارتان می‌گذارد.

ایسوس X541UV-D

ایسوس X541UV-D  
بهترین لپ تاپ زیر 10 میلیون تومان

ایکس 541UV-D یکی از برجسته‌ترین تولیدات ایسوس است و محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران دارد، زیرا کارایی بسیار خوبی را در ازای قیمتی اقتصادی ارائه می‌کند. این لپ تاپ به واسطه پردازنده مرکزی قدرتمند Intel Core i7 7500U خود با سرعتی معادل 2.7 گیگاهرتز اطلاعات شما را پردازش کند و همچنین 8 گیگابایت رم را در اختیارتان می‌گذارد تا به راحتی کارهای خود را انجام دهید.

فضای ذخیره سازی این لپ تاپ را یک هارد HDD با ظرفیت 1 ترابایت تشکیل می‌دهد که برای کارهای روزمره، اداری و نیمه پیشرفته کافی خواهد بود. ایسوس این محصولش را به یک چیپست گرافیکی 2 گیگابایتی انویدیا Geforce 920MX هم مجهز کرده است تا علاقمندان بازی‌های رایانه‌ای هم بتوانند بازی های مورد نظرشان را به راحتی با این رایانه همراه انجام دهند. ایکس 541UV-D ایسوس هم جز بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار است.

لنوو Ideapad 520-C

لنوو Ideapad 520-C 

آیدیا پد 520-C از میان رده‌های قدرتمند لنوو است و پتانسیل لازم را برای انجام بیشتر فرامین شما دارد. این محصول از بهترین نمونه‌ها در میان لپ تاپ های لنوو محسوب می‌شود که به همراه چیپست گرافیکی Geforce MX150 با 4 گیگابایت فضای اختصاصی وارد بازار شده است. آیدیا پد 520-C به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار یک کارت گرافیک 4 گیگابایتی، پردازنده مرکزی Intel Core i7 8550U، حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4 و هارد 1 ترابایتی از نوع HDD را در اختیارتان می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

ایسر Aspire 7-A

ایسر Aspire 7-A 

یکی از تولیدات کمپانی ایسر که به شدت توانسته بازار را قبضه کند لپ تاپ ایسر Aspire 7 است. این محصول ظاهر کلاسیک و در عین حال زیبایی دارد و همچنین سخت افزار خارق العاده‌ای را مانند یک پردازنده مرکزی اینتل Core i7 7700HQ با فرکانس پردازشی 3.8 گیگاهرتز، رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 و کارت گرافیک 4 گیگابایتی NVIDIA Geforce GTX 1050 در اختیارتان می‌گذارد.

ایسر برای تکمیل پروژه خود این محصول را به یک ترابایت هارد HDD و 128 گیگابایت SSD مجهز کرده است که همین مسئله نقش بسزایی در سرعت بوت شدن این لپ تاپ داشته است. در نهایت باید گفت که اگر به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان موجود در بازار هستید که قیمت اقتصادی و کارایی بالایی داشته باشد، لپ تاپ ایسر Aspire 7 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: laptopunderbudget و freedom251

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر