;
coinex

دانلود و بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام ؛ جدیدترین تلگرام غیررسمی با تماس تصویری

در این گفتار به بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام که از جمله جدیدترین و محبوبترین نسخه های غیررسمی تلگرام است خواهیم پرداخت. با ما در بررسی این پیامرسان محبوب همراه باشید.

باتوجه به متن باز بودن پیام‌رسان محبوب تلگرام، افراد می‌توانند به راحتی کدهای آن را متناسب با اهداف خود تغییر داده و منتشر سازند. متن باز بودن این برنامه باعث به‌وجود آمدن نسخه‌های غیررسمی فراوانی شده که هیچ‌کدام مورد تایید سازندگان تلگرام اصلی نیستند. اما به دلیل امکانات خاص و ویژه ای که نسبت به نسخه اصلی ارائه میدهند، به سرعت در میان کابران محبوب میشوند.

در جدیدترین نمونه که از قض به اپلیکیشن محبوبی در سراسر دنیا نیز تبدیل شده است، با پیامرسان ویدئوگرام روبرو هستیم. اما ویدئوگرام چیست و چه امکاناتی دارد؟ تفاوت ویدئوگرام با تلگرم اصلی چیست؟ با تکراتو همراه باشید.

بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام

ویدئوگرام چیست؟

اگر در اینترنت کمی جستجو کنید خواهید دید که سایت های با عنوان ویدیوگرام هستند که در آنها می‌توانید به صورت انلاین یک ویدیو را تماشا کنید. به عبارتی دیگر سرویسی می‌باشد که برای اشتراک ویدیو مورد استفاده قرار می‌گیرد. از لحاظ لغوی اگر بخواهیم ویدیو گرام را تشریح کنیم باید بگوییم ویدیو که مشخص است منظور از یک رشته تصویری که به صورت الکترونیکی مانند یک فرآیند ایجاد شده اند که با سرعتی در فرمت آنالوگ یا دیجیتال بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شوند.

اما گرام به هر پسوندی که از نوشتن یا ترسیم شدن باشد شکل گرفته است ویدیوگرام را می توانیم شامل مواردی هم چون انواع پویا نمایی ها (انیمیشن ها)، انواع کلیپ های تصویری، تیزرهای تبلیغاتی، انواع فیلم های بلند و کوتا، و تریلرها و می‌باشد و مانند یک چتر می باشد که تمامی موارد گفته شده را شامل می‌شود.

دانلود و بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام
دانلود و بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام

سایت های که با نام ویدیوگرام تشکیل شده اند  هدف اصلی شان برقراری یک سایت امن در حیطه پخش ویدیو و گاهی نقد و بررسی آنها می باشد. اما در ادامه ما می خواهیم به معرفی نرم افزار ویدیو گرام بپردازیم.

این نرم افزار یک نسخه غیر رسمی از تلگرام می‌باشد که دارای امکانات ویژه و متنوعی می‌باشد. کاربران می‌توانند کنار تلگرام خود از ویدیوگرام نیز استفاده کنند. ویدیو گرام برنامه ای است که علاوه بر اینکه شما می توانید در آن چت صوتی برقرار کنید می توانید اقدام به تماس تصویری نیز بنمایید تنها نکته ای که نباید در این قسمت فراموش کنید این است که هر دو کاربران هم تماس گیرنده و هم دریافت کننده باید از این نرم افزار استفاده کنند. این نرم افزار دارای امکانات ویژه ای می باشد که در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره کرده ایم:

  • برقرار تماس تصویری و صوتی
  • نمایش ندادن حالت آنلاین کاربر
  • دارا بودن تقویم شخصی
  • کانال های پیشنهادی (در این قسمت به شما کانال های برای عضویت پیشنهاد می گردد)
  • رنگ بندی های متفاوت و زیبا
  • غیر فعال کردن حالت تایپ (شما می توانید در این قسمت حالت تایپ را غیر فعال کنید تا زمانی که تایپ می کنید شخص متوجه تایپ شما نشود)
  • آی دی یاب (با وارد کردن نام کاربری می توانید به قسمت چت وارد شوید)

بیشتر بخوانید:

دانلود و نصب ویدیوگرام چگونه است؟

دانلود ویدیوگرام :

ویدیوگرام را به دو روش می شود دانلود کرد:

  1. به صورت مستقیم از سایت های دانلود اپلیکیشن
  2. به صورت غیر مستقیم از گوگل پلی

نصب ویدیوگرام :

نصب ویدیوگرام دقیقا به مانند تلگرام اصلی می باشد و با وارد کردن شماره و دریافت کد تایید وارد برنامه می شوید.

بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام

یکی از محبوب ترین و جدیدترین نسخه‌های غیررسمی تلگرام می‌باشد که شما می‌توانید ویدو گرام را در کنار نسخه ای اصلی تلگرام خود نصب کنید و از امکانات کاربردی و منحصر به فرد این برنامه لذت ببرید.

videogram
بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام

در ادامه بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام باید اشاره کنیم که امنیت ویدو گرام همانند تلگرام بوده و هیچ تفاوتی با نسخه اصلی تلگرام ندارد و از API اصلی تلگرام استفاده میکند و حتی شما میتوانید از ان بجای تلگرام اصلی خود استفاده کنید.

همان طور که از اسم برنامه هم مشحص هست، برترین قابلیت این برنامه، برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت HD و عالی می‌باشد که شما حتی میتوانید با اینترنت همراه خود هم تماس برقرار کنید و کیفیت تماس شما به سرعت اینترنت  بستگی دارد یعنی اگر سرعت اینترنت شما پایین باشد، تماس را از دست نمیدهد فقط کیفیت ان افت پیدا میکند.

بیشتر بخوانید:

بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام

اپلیکیشن ویدئوگرام به عنوان یکی از بهترین نسخه های غیررسمی کنونی پیام رسان تلگرام این قابلیت را دارد که مخاطبان بسیاری را به سوی خود بکشاند. از جمله مهمترین قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تماس تصویری و صوتی رایگان: همیشه میخواستید که از طریق تلگرام تماس تصویری برقرار کنید؟؟ سرویس تماس تصویری رایگان و با کیفیت ما اینجاست که شما را به آرزویتان برساند.
  • داشتن دو تلگرام: می‌توانید دو تلگرام را بصورت همزمان در گوشی داشته باشید.
  • نمایش تایپ: درصورتی که نمایش تایپ را غیرفعال کنید، در هنگام تایپ کردن، برای طرف مقابل ‘در حال تایپ’ نمایش داده نمی‌شود.
  • تقویم شمسی:‌ می‌توانید تاریخ پیام‌ها را بصورت شمسی مشاهده کنید.
Vidogram
بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام
  • آی دی یاب:‌ در این بخش با وارد کردن نام کاربری، به صفحه گفتگو وارد می‌شوید.
  • حالت روح: دارای حالت روح می‌باشد و این آپشن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است
  • امنیت:‌ بر روی API تلگرام اصلی کدنویسی شده است و امنیتی برابر با تلگرام اصلی دارد
  • دسته بندی: دارای امکان دسته بندی گروه‌ها و کانال‌های شما می‌باشد
  • امکان پین: امکان پین مخاطبان خاص شما به تعداد بالا وجود دارد
  • سرعت برنامه: به شدت افزایش یافته به دلیل استفاده از پروکسی‌های قدرتمند
  • ضد فیلتر بودن: به علت استفاده خودکار از سری مجموعه پروکسی‌های اختصاصی و پرقدرت به طور پیوسته امکان اتصال همیشگی به تلگرام را سهولت می‌بخشد.
  • تم برنامه: بسیار زیبا و جذاب تر از گذشته می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول پیرامون ویدیوگرام :

آیا ویدیوگرام حالت روح دارد ؟
بله در نسخه آخر که در کینگ روید منتشر شده ویدیوگرام دارای امکان فعال کردن حالت روح می باشد

امنیت ویدیو گرام ؟
به پاسخ این سوال در ادامه خواهیم پرداخت.

ویدیوگرام چیست؟
نسخه ی غیر رسمی و جدید تلگرام می باشد که بصورت رایگان قابل دانلود می باشد

امکانات جدید ویدیوگرام چیست؟
بروزرسانی به آخرین نسخه تلگرام و امکان تماس تصویری ( ویدیویی ) و تماس صوتی به صورت رایگان وجود دارد با حداقل سرعت اینترنت

امنیت ویدئوگرام

آیا میتوان به تلگرام های غیررسمی اعتماد کرد؟

باتوجه به متن باز بودن پیام‌رسان محبوب تلگرام، افراد می‌توانند به راحتی کدهای آن را متناسب با اهداف خود تغییر داده و منتشر سازند. در ادامه بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام باید اشاره کنیم که متن باز بودن این برنامه باعث به‌وجود آمدن نسخه‌های غیررسمی فراوانی شده که هیچ‌کدام مورد تایید سازندگان تلگرام اصلی نیستند. با توجه به گزارش اخیر مرکز ماهر کشور، به‌نظر می‌رسد مهاجمین از این فرصت استفاده کرده و بدافزارهای گوناگونی را در قالب یک اپلیکیشن منتشر می‌سازند.

بیشتر بخوانید:

این بدافزارهای با عناوین مختلفی از جمله سرویس تلگرام صوتی و تصویری منتشر می‌شوند و مرکز ماهر با واکاوی یکی از این موارد که در بهمن ماه سال جاری لینک دانلود آن در بین کانال‌های تلگرامی دست به دست چرخید، خطرساز بودن آن را آشکار ساخته است. این نسخه که com.telegram.testx نام دارد شباهت زیادی با تلگرام اصلی دارد و آخرین ورژن آن 4.7.0 نام‌گذاری شده است.

ویدئوگرام
بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام

این برنامه ضمن دسترسی به دوربین و میکروفن موبایل کاربر، پیامی را از سوی وی برای Contact وی می‌فرستد که به اصطلاح MyString نام دارد. در متن این پیام تبلیغ کاذب «سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام منتشر شد» قرار دارد که در ادامه لینک دانلود برنامه هم گذاشته شده است. بدیهیست درصورتی که تبلیغ یک برنامه از طرف شخصی باشد که مخاطبین به او اعتماد دارد، احتمال نصب آن برنامه توسط دیگران بالا می‌رود.

در ادامه بررسی اپلیکیشن ویدئوگرام باید اشاره کنیم که متاسفانه به دلیل آگاهی کم افراد نسبت به موارد امنیتی، قربانیان این بدافزارها در کشور تعداد قابل ملاحظه‌ای هستند. هرچند دسترسی به این برنامه از سوی تلگرام تاحد زیادی محدود شده ولیکن امکان بازنشر چنین اپلیکیشن‌هایی همیشه وجود دارد. در گزارش مرکز ماهر آمده است:

«این بدافزار بجز پاک کردن کاربر از گروه و کانال هایی که فرد سازنده کانال یا مدیر آن گروه نیست و ارسال پیغام به لیست مخاطبین قربانی، کار دیگری انجام نداده است.»

کارشناسان این مرکز توصیه کرده‌اند که کاربران از نصب هرگونه نسخه غیررسمی و تایید نشده تلگرام خودداری کنند، با این حال با گشت‌وگذاری در کافه‌بازار به نظر می‌رسد که استقبال مردم از نسخه‌های غیررسمی تلگرام کم نیست. البته هیچ‌کدام از برنامه‌های مطرح بین کاربران تا به امروز رسما به عنوان بدافزار شناخته نشده‌اند اما در هر صورت، همانطور که مرکز ماهر کشور اشاره کرده است، نصب نسخه اصلی تلگرام بهترین توصیه به کاربران است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر