;
coinex

ساده ترین رکوردهای گینس ؛ از طولانی‌ترین آغوش تا خوردن بیشترین موز!

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که ساده ترین رکوردهای گینس کدام ها هستند و کدام رکوردها را می‌توانید خیلی راحت در خانه خودتان بشکنید. در این مقاله بعضی از ساده ترین رکوردهای گینس را جمع‌آوری کردیم.

رکورددار گینس بودن بسیار جالب و هیجان‌انگیز است. تصور کنید که یک منبع معتبر جهانی، شما را یکی از بهترین‌ها معرفی کند و نام شما در مجموعه‌ای از دستاوردهای به ‌یاد ماندنی، ثبت شود. همانطور که می‌دانید، مجموعه‌ی بزرگی از انواع دستاوردها در گینس ثبت شده است؛ بعضی از آنها حقیقتا تاثیرگذار، خطرناک و مهیج هستند.

البته بعضی از رکوردهای ثبت شده در گینس هم به مهارت و استعداد خاصی نیاز ندارد. بعضی از ساده ترین رکوردهای گینس به‌راحتی شکسته می‌شوند؛ ولی احتمالا قبل از این تصور نمی‌کردید که می‌توانید با انجام این کارها، نام خود را جهانی کنید.

ساده ترین رکوردهای گینس

می‌توانید بعضی از ساده ترین رکوردهای گینس را با کمی تمرین به نام خودتان تغییر دهید. احتمالا ارزش امتحان کردن را دارد! در ادامه با رکوردهایی آشنا می‌شوید که با کمی زمان و تمرین،‌ تغییر می‌‌کنند و توسط یک فرد معمولی شکسته می‌شوند.

بیشترین تعداد سی دی روی انگشت

بیشترین تعداد سی دی روی انگشت
عجیب ترین رکوردهای گینس

شما می‌توانید یکی از ساده ترین رکوردهای گینس را با قرار دادن سی دی روی انگشت اشاره‌تان بشکنید.

سیلویو سابا در ۱۲ جولای ۲۰۱۵ بالاخره فهمید که آن ۲۴۷ سی‌دی که در گوشه‌ی اتاق انبار شده، به چه دردی می‌خورند. او رکورد گینس را در این تاریخ در میلان ایتالیا با قرار دادن ۲۴۷ سی‌دی روی انگشت اشاره‌ به نام خود ثبت کرد.

او برای این کار مجبور نبود که سی‌دی‌ها را مثل توپ بسکتبال روی نوک انگشت اشاره قرار دهد؛ بلکه کافی بود همانطور که در عکس می‌بینید، انگشت اشاره را کمی خمیده کرده، آن را به موازات سطح نگه دارد و یک برج از سی‌دی‌ها بسازد.

بیشتر بخوانید:

اگر می‌خواهید این رکورد را بشکنید، بهتر است روی تعادل و قدرت جلو بازوی‌تان کار کنید و حداقل یک سی‌دی بیشتر از سیلویو سابا روی انگشت‌تان بگذارید. البته قبل از هر چیز باید این همه سی‌دی پیدا کنید.

بیشترین تعداد تیشرت

بیشترین تعداد تیشرت
عجیب ترین رکوردهای گینس

یکی دیگر از ساده‌ترین رکوردهای گینس این است که بیشترین تعداد تیشرت‌ها را در بپوشید. اکثر مردم ترجیح می‌دهند که فقط یک تیشرت بپوشند. هرچند قبلا مد شده که یک لباس آستین‌بلند را زیر یک تیشرت می‌پوشیدند. در هر صورت، پوشیدن بیشتر از دو تیشرت همزمان برای بسیاری از افراد حس خوشایندی ندارد؛ البته تد هیستینگز اینطور فکر نمی‌کند.

در برخی مناطق کانادا،‌ هوا آنقدر سرد است که پوشیدن لایه‌های ضخیم لباس، چندان هم تعجب‌برانگیز نیست. تد هستینگز در ۱۷ فوریه ۲۰۱۹ با پوشیدن ۲۶۰ تی‌شرت توانست یک رکورد جهانی را به نام خود ثبت کند. او برای اینکه بتواند راحت‌تر تیشرت‌ها را بپوشد، مجبور بود از سایز مدیوم شروع کند و در مراحل بالاتر، لباس‌هایی با سایز ۲۰ ایکس لارج بپوشد.

تد هیستینگز با هدف جمع‌آوری اعانه برای ساختن فضای بازی برای یک مدرسه این تعداد تیشرت را پوشید و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد.

پوشیدن ۲۶۰ لباس همزمان،‌ سخت‌تر از چیزی است که تصور می‌کنیم؛ با اینحال، نمی‌توانیم این مورد را جزء سخت‌ترین کارها بدانیم و باید آن را در لیست ساده ترین رکوردهای گینس قرار دهیم.

طولانی‌ترین آغوش

طولانی‌ترین آغوش
عجیب ترین رکوردهای گینس

شما می‌توانید با بغل کردن دوستان‌تان هم یک رکورد گینس ثبت کند. این هم یکی از ساده ترین رکوردهای گینس است که توسط چهار مرد ایرلندی در ۴ می ۲۰۱۹ (و البته ۵ می) شکسته شد. این افراد به نام‌های استفن راتیگان، برایان کالی، نیک کرنی و رابرت توومی در کسلبار ایرلند دور هم جمع شدند و برای ۳۰ ساعت و ۱ دقیقه همدیگر را در آغوش گرفتند.

این گروه در یک فضای مناسب، کاملا دور هم جمع شدند و دست‌های‌شان را دور همدیگر حلقه کردند؛ به این ترتیب بود که یکی از ساده ترین رکوردهای گینس ثبت شد.

بیشتر بخوانید:

رکورد دیگری هم برای در آغوش گرفتن در گینس ثبت شده است. در این رکورد، دو دانشجو در سال ۲۰۱۵، به مدت ۳۲ ساعت همدیگر را بغل کردند. از آنجاییکه پیدا کردن دو نفر برای بغل کردن طولانی، ساده‌تر از پیدا کردن چهار نفر است، می‌توان نتیجه‌ گرفت این رکورد حتی ساده‌‌تر از رکورد قبلی شکسته می‌شود.

البته شکستن رکورد طولانی‌ترین آغوش چندان هم فکر می‌کنید، کار ساده‌ای نیست. خستگی بازوها و بوی بد نفس، مهم‌ترین دلایلی هستند که شما را از این کار منصرف می‌کنند.

تخم مرغ شکستن با یک دست

تخم مرغ شکستن با یک دست
عجیب ترین رکوردهای گینس

یکی دیگر از ساده ترین رکوردهای گینس که با کمی تمرین می‌‌توانید آن را بشکنید، شکستن تخم مرغ با یک دست است. هرچقدر که تخم مرغ بیشتری را در عرض یک دقیقه با یک دست بشکنید، رکورد گینس را می‌شکنید.

راس مک‌کردی با شکستن ۳۲ تخم مرغ در یک دقیقه و تنها با یک دست، رکورددار است. او در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۱ این رکورد را به نام خود ثبت کرد. راس مک‌کردی صاحب یک رستوران کوچک است و متخصص غذای صبحانه. او هر روز و هر لحظه در حال تمرین بیشتر است و مهارت زیادی در شکستن تخم مرغ با یک دست دارد. با اینحال، هر کسی با کمی تمرین می‌تواند رکورد این مرد را بشکند.

برای شکستن این رکورد باید مراقب باشید که تخم مرغ‌ها را پخش و پلا نکنید، آنها را در ظرف مخصوص بریزید و از همه مهم‌تر، هیچ پوستی هم در ظرف نریزد.

پاک کردن بیشترین شیشه در زمان محدود

پاک کردن بیشترین شیشه در زمان محدود
عجیب ترین رکوردهای گینس

رکوردهای عجیبی در گینس ثبت شده‌اند. رکورددار گینس بودن هم عنوان جالبی است؛ اما همیشه یک مهارت یا رزومه‌ی شغلی محسوب نمی‌شود. مثل گذاشتن یادداشت‌های چسبناک روی بدن یک فرد در مدت زمان محدود. اما رکوردهایی هم ثبت شده که بسیار مفید و کارآمد هستند؛ برای مثال، تری باروز نام خود را به عنوان «بهترین پنجره تمیز کن جهان» ثبت کرده است.

تری باروز در ۹ اکتبر ۲۰۰۹ و در مسابقه‌ی ملی تمیز کردن پنجره (که یک رویداد کاملا واقعی است و در بلک‌پول انگلستان برگزار می‌شود) تجهیزات خود را به کار گرفت تا چندین پنجره‌ی بزرگ را در مدت زمان اندکی تمیز کند. او توانست سه قاب پنجره در ابعاد ۴۵ در ۴۵ اینچ را در مدت ۹.۱۴ ثانیه به‌خوبی تمیز کند.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر،‌ بیش از ده سال است که این رکورد هیچ تغییری نکرده و اینطور که به نظر می‌رسد، تمیز کردن پنجره در زمان محدود را چندان هم نمی‌توان جزء ساده ترین رکوردهای گینس دانست. اگر می‌خواهید رکورد تری باروز را بشکنید، بهتر است از پنجره‌های کوچک شروع کنید و مهارت کار کردن با ابزارهای شیشه پاک‌کنی را تقویت کنید.

تایپ کردن الفبا در تبلت در کمترین زمان

تایپ کردن الفبا در تبلت در کمترین زمان
عجیب ترین رکوردهای گینس

کار جالب دیگری که می‌‌تواند یکی از ساده ترین رکوردهای گینس باشد، تایپ کردن الفبا در تبلت است. این کار می‌تواند سخت‌تر از چیزی باشد که تصور می‌کنید.

این شرایط بحران جهانی کرونا که بسیاری از افراد جهان را خانه‌نشین کرده، مزیت‌های زیادی هم دارد. یکی از این مزیت‌ها، تمرین و یادگیری مهارت‌های جدید است. اگر در طول روز، چند ساعت را به صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود خیره می‌شوید و پست‌های دوستان‌تان را لایک می‌کنید، پیشنهاد می‌‌کنیم به جای این کار، کمی زمان بگذارید و مهارت تایپ کردن الفبا در کمترین زمان را یاد بگیرید؛ با این مهارت حداقل می‌توانید نام خود را در رکوردهای گینس ثبت کنید.

چیس ساموئل در ۱۲ آگوست ۲۰۱۳ با این مهارت خود توانست یک رکورد ثبت کند. او در عرض ۲.۴۷ ثانیه، تمام الفبای انگلیسی را بدون اشتباه در تبلت تایپ کرد. نکته‌ی جالب‌تر اینجاست که ساموئل این کار را تنها با یک دست انجام داد.

شما هم می‌توانید این رکورد را بشکنید، کافیست الفبا را یاد بگیرید و آنقدر تمرین کنید که مغز شما، به صورت خودکار الفبا را در دستگاه تایپ کند.

خوردن دونات مربایی در کمترین زمان

خوردن دونات مربایی در کمترین زمان
عجیب ترین رکوردهای گینس

دونات‌های مربایی زیادی وجود دارند که با آنها آشنا هستید؛ اما دوناتی که خوردن آن باعث ثبت این رکورد شده، دونات‌های قطور پف‌دار مربایی با تکه‌های بزرگ میوه بود که خوردن آنها برای همه امکان‌پذیر نیست. افرادی که به خوردن این دونات‌ها عادت دارند، احتمالا این مورد را یکی از ساده ترین رکوردهای گینس می‌دانند.

فیلیپ سانتورو در آوریل ۲۰۱۴ توانست با خوردن یک دونات مربایی بزرگ در عرض ۱۱.۴ ثانیه، یکی از ساده ترین رکوردهای گینس را ثبت کند. او این کار را بدون استفاده از دست‌ها انجام داد و حتی یک بار هم دور دهان خود را با زبان تمیز نکرد.

بیشتر بخوانید:

اگر فکر می‌کنید که می‌توانید این رکورد را به نام خودتان تغییر دهید، بهترین تمرین این است که تا آنجایی که می‌توانید، دونات مربایی بخورید.

پوست کندن و خوردن بیشترین موز

پوست کندن و خوردن بیشترین موز
مسخره ترین رکوردهای گینس

یکی دیگر از ساده ترین رکوردهای گینس که احتمالا ساده‌تر از واقعیت به نظر می‌رسد،‌ این است که بتوانید بیشترین تعداد موز را در کمترین زمان، پوست بکنید و بخورید.

پاتریک برتولتی در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۲ در ایلینوی با یک حرکت جالب، یکی از ساده ترین رکوردهای گینس را ثبت کرد. او هشت موز را در عرض یک دقیقه کاملا پوست کند و خورد. خوردن حتی یک موز هم کار ساده‌ای نیست؛ بنابراین اگر به این فکر کرده‌اید که این رکورد را بشکنید، بهتر است بدانید که باید ۹ موز را در عرض یک دقیقه بخورید تا رکورد قبلی جا به جا شود.

طولانی‌ترین زمان تماشای تلویزیون

طولانی‌ترین زمان تماشای تلویزیون
مسخره ترین رکوردهای گینس

تماشای طولانی مدت تلویزیون را نباید جزء ساده ترین رکوردهای گینس بدانیم؛ اما جالبی این رکورد باعث شده تا آن را در این فهرست قرار دهیم؛ هرچند شما هم می‌‌توانید برای شکستن این رکورد تلاش کنید.

شاید تصور کنید برای شکستن رکورد طولانی ترین زمان تماشای تلویزیون فقط کافیست روی یک مبل نرم بنشینید؛‌ اما بهتر است بدانید که در تمام مدت نباید از جلوی تلویزیون کنار بروید، بخوابید یا حتی به دستشویی بروید. برای این کار بهتر است برای آماده کردن غذا و نوشیدنی و البته، خالی کردن سوخت و ساز بدن در مقابل تلویزیون، برنامه‌ریزی کنید.

الهاندرو ای جی فراگوسو فکر همه جا را کرد و توانست به مدت ۹۴ ساعت در آوریل ۲۰۱۶ و در شهر نیویورک، برنامه‌های تلویزیون را تماشا کند. البته اگر برنامه‌های تلویزیون به کیفیت برنامه‌های تلویزیون ما بود، این روند تا دو ساعت هم دوام نمی‌آورد.

طولانی ترین بازی اسپیس اینویدرز

طولانی ترین بازی اسپیس اینویدرز
مسخره ترین رکوردهای گینس

اریک فارر، یک پسر دوازده ساله بود که توانست بازی کامپیوتری اسپیس اینویدرز را به مدت ۳۸ ساعت و ۳۰ دقیقه بازی کند. او این کار را از ۲۹ آگوست تا ۲ سپتامبر ۱۹۸۰ انجام داد و توانست یکی از ساده ترین رکوردهای گینس را بزند.

بازی کردن برای بسیاری از ما کار ساده‌ای نیست؛ اما اگر فکر می‌کنید می‌توانید این رکورد را تغییر دهید، باید به مدت ۳۸ ساعت و ۳۱ دقیقه بازی کنید تا این رکورد را ارتقا دهید. البته قبل از آن کمی وقت آزاد پیدا کنید.

سر هم کردن آقای سیب زمینی در کمترین زمان

سر هم کردن آقای سیب زمینی در کمترین زمان
مسخره ترین رکوردهای گینس

اگر با اسباب بازی آقای سیب زمینی آشنا باشید،‌ پس می‌دانید که قطعات این اسباب بازی از هم جدا می‌شوند و بچه‌ها، با باز کردن و سرهم کردن این اسباب بازی، سرگرم می‌شوند. شاید بگویید این یکی از مسخره ترین رکوردهای گینس است که خب حق دارید!

بیشتر بخوانید:

 

 

سمت دورماز از ترکیه توانست در ۲۱ فوریه ۲۰۱۰، در عرض ۶.۶۲ ثانیه آقای سیب زمینی را سرهم کند و یکی از ساده ترین رکوردهای گینس را به نام خود ثبت کرد.

خوردن شکلات در کمترین زمان

خوردن شکلات در کمترین زمان
مسخره ترین رکوردهای گینس

شاید باور نکنید، اما یکی از ساده ترین رکوردهای گینس با خوردن تمام شکلات‌های روزشمار کریسمس به ثبت رسیده است. جشن ظهور یکی از جشن‌هایی است که پیش از رسیدن کریسمس برگزار می‌شود و بسیاری از خانواده‌ها در اروپا و آمریکای شمالی، این سنت را زنده نگه داشتند.

در این تقویم روزشمار کریسمس، تقریبا ۲۵ قطعه‌ی مقوایی وجود دارد که از ماه دسامبر تا آغاز کریسمس، هر روز یکی از این مقواها باید باز شوند. داخل هر کدام از قطعه‌های کوچک مقوایی، یک تکه شکلات وجود دارد و رسم بر این شده که در هر روز، فقط یک شکلات خورده شود. اما این رکورددار گینس نمی‌توانست صبر کند.

کوین استرال با خوردن تمام شکلات‌ها در عرض یک دقیقه و ۲۷.۸۴ ثانیه، یکی دیگر از رکوردهای آسان گینس را در دسامبر ۲۰۱۷ ثبت کند. البته بعید نیست که این رکورد خیلی زود شکسته شود. شما هم می‌توانید این رکورد را بشکنید، کافیست باز کردن بسته‌ی شکلات و خوردن آن در کمترین زمان را تمرین کنید.

طولانی ترین حمام در وان لوبیا پخته

طولانی ترین حمام در وان لوبیا پخته
مسخره ترین رکوردهای گینس

بعضی از رکوردهای گینس به سال‌ها تمرین نیاز دارند؛ برخی دیگر هم صبر و تحمل افراد را آزمایش می‌کنند. اگر یکی از این رکوردها را بشکنید، به یکی از رکورددارهای گینس تبدیل می‌‌شوید.

یکی دیگر از رکوردهای آسان گینس توسط بری کرک در سال ۱۹۸۶ زده شد. شاید بگویید این یکی از مسخره ترین رکوردهای گینس است که خب حق دارید! این مرد انگلیسی به مدت ۱۰۰ ساعت در یک وان پر از لوبیا پخته دراز کشید؛ یعنی چهار روز و چهار ساعت. اگر شما هم این همه وقت و لوبیا پخته دارید، این کار را امتحان کنید.

فهرست آسان ترین رکوردهای گینس در یک نگاه

  • نگه داشتن 247 سی دی روی یک انگشت توسط سیلویو سابا
  • پوشیدن 260 تی‌شرت روی یکدیگر توسط تد هستینگز
  • 30 ساعت و 1 دقیقه در آغوش گرفتن توسط 4 مرد ایرلندی
  • شکستن 32 تخم مرغ با یک دست در یک دقیقه توسط راس مک‌کردی
  • پاک کردن سه قاب پنجره در 9.14 ثانیه توسط تری باروز
  • تایپ کردن الفبای انگلیسی در 2.47 ثانیه توسط چیس ساموئل
  • خوردن یک دونات مربایی بزرگ در 11.4 ثانیه توسط فیلیپ سانتورو
  • خوردن 8 موز در 1 دقیقه توسط پاتریک برتولتی
  • 94 ساعت تماشای تلویزیون توسط الهاندرو ای جی فراگوسو
  • 38 ساعت اسپیس اینویدرز بازی کردن توسط اریک فارر
  • سرهم کردن آقای سیب زمینی در 6.62 ثانیه توسط سمت دورماز
  • خوردن همه شکلات های کریسمس در 27.84 ثانیه توسط کوین استرال
  • 100 ساعت حمام در وان لوبیا پخته توسط بری کرک

بیشتر بخوانید:

.

منبع: grunge

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر