;
coinex

آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال ؛ سیگنال بورس در دستان شما!

اپلیکیشن سیگنال یکی از بهترین اپلیکیشن های ارائه شده در حوزه خاص خود میباشد. با ما در آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال همراه باشید.

درطی چندماه اخیر و به خاطر وجود مشکلاتی همچون بیماری کرونا، بازار کسب و کار شاهد افت محسوسی بوده و به همین سبب، مردم به دنبال روشی برای حفظ و گسترش سرمایه خود هستند. خوشبختانه در چنین شرایطی بازار بورس به عنوان یکی از گزینه های مطمئن و سودآور در میان مردم رواج پیدا کرده است و هر روز شاهد استقبال هرچه بیشتر از این بازار هستیم.

بازار بورس قطعا می تواند سودآور باشد، اما پیش از آن باید درباره این زمینه دانش و اطلاعات کافی داشته و با ابزار رصد کردن بازار آشنا باشیم. در همین راستا، قصد داریم که شما را با محبوب ترین اپلیکیشن بورس ایران و قابلیت های کاربردی آن آشنا کنیم. این، معرفی اپلیکیشن سیگنال است.

آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال

سیگنال، یک اپ کامل در حوزه بورس و سرمایه گذاری است که برای پلتفرم اندروید و iOS در منتشر شده است. هدف اصلی اپلیکیشن سیگنال، تبدیل شدن به یک مرجع کامل و قابل اعتماد برای اخبار و اطلاعات بازارهای مالی شامل سهام، صندوق های سرمایه گذاری، ارز دیجیتال، طلا و ارز، بانک، بازار جهانی، اوراق بدهی، کالا و بورس کالا برای مخاطبین است و به لطف ارائه این خدمات، توانسته با 500 هزار کاربر که به محبوب ترین و پردانلودترین اپلیکیشن ایرانی در این حوزه تبدیل شود.
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
مسلما حوزه بورس و سهام داری، یک حوزه فوق العاده گسترده است و بسیاری از توسعه دهندگان موفق به جمع آوری تمام اطلاعات در یک بستر منظم و کاربردی نشده اند، اما در سیگنال شرایط متفاوت است. با ورود به اپلیکیشن سیگنال، برای اولین بار با صفحه اصلی این اپلیکیشن ملاقات خواهید کرد، جایی که 9 سربرگ اصلی و 3 سربرگ آموزشی مهم در آنجا قرار دارد. مطمئنا وقت نداریم درباره همه این قابلیت ها صحبت کنیم، اما حداقل می توانیم از یک سربرگ مطرح شروع کنیم : سهام.

بیشتر بخوانید:

همانطور که از اسمش پیداست، سربرگ سهام، مرجعی کامل برای شاخص بازار بورس و عرضه اولیه و اخبار این این حوزه است.
با ورود به این بخش می توانید شاخص های بازار بورس را بررسی کرده، عرضه اولیه ها را مشاهده کرده و در صورت عرضه اولیه جدید، نوتیفیکیشن دریافت کنید. شما حتی می توانید شاخص دقیق هر سهام را در بازه زمانی دلخواه مشاهده کرده و یا با استفاده از نمودار پیشرفته، جزییات مورد نظر را همانند یک کارشناس حرفه ای رصد کنید.
همه این ها کاربردهای فوق العاده جذابی هستند، حال برسیم به بخش جذاب تر ماجرا؛ قطعا این ابزار برای کسانی که در این حوزه تخصص دارند فوق العاده کاربردی است، اما آن دسته از کاربرانی که به تازگی وارد این بازار شده اند شاید کمتر با مسائل بورس و سهام آشنا باشند.
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
سیگنال تیم تولید محتوای توانمندی دارد که به طور روزانه، تازه ترین اخبار، تحلیل و آموزش ها را در این حوزه به صورت کاملا رایگان برای مخاطبین خود منتشر می کند. کافیست از تب پایین صفحه وارد منوی تحلیل و یا اخبار شوید.
راستی در همان صفحه اول، سه سربرگ با موضوعات آموزش سرمایه گذاری در بورس و سهام، مطالعه و شناخت صندوق های سرمایه گذاری و همه چیز در مورد ارزهای دیجیتال قرار گرفته که با انتخاب هر کدام می توانید به سادگی تمامی مقالات مربوطه را مطالعه کنید.
در ضمن تحلیل های تکنیکال اختصاصی تیم سیگنال را هم فراموش نکنیم. کارمان با بحث محتوا تمام نشده! به بازار بورس، سرمایه و ارز های دیجیتال علاقه دارید اما دوست ندارید مقاله مطالعه کنید؟ پس چشم از بخش پادکست سیگنال برندارید!
هر هفته در سیگنال، پادکست های صوتی با موضوعات مختلف بورس و سهام منتشر می شود که می توانید به سادگی و از طریق اپلیکیشن یا سایر سرویس های مورد علاقه خود به آن ها گوش دهید.
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
سیگنال یک اپلیکیشن کامل است و لزوما به بحث بورس و سهام خلاصه نمی شود. در اپلیکیشن سیگنال چند قابلیت دیگر نیز وجود دارد که هم به سادگی قابل استفاده اند و هم کاربرد فراوانی دارند. برای مثال، با ورود به سربرگ “بانک” می توانید از وام های منتخب بانک ها مطلع شوید، رمز پویا و شبا دریافت کنید و یا تازه ترین اخبار بانکی را دنبال کنید.
در ضمن خطاب کسانی که همیشه به دنبال نرخ ارز و سکه هستند، سربرگ طلا و ارز برای شما یک قابلیت ضروری خواهد بود!
همانطور که دیدید، سیگنال اپلیکیشنی جامع در حوزه بورس، سهام، سرمایه گذاری و ارزهای دیجیتال است که هم افراد کاربلد و هم افراد تازه کار می توانند به سادگی از آن استفاده کنند، در واقع همین تنوع قابلیت های مفید و در دسترس بودن آسان آن هاست که باعث شده سیگنال به محبوب ترین اپلیکیشن بورسی ایران تبدیل شود. سیگنال در طی یک ماه گذشته موفق به جذب 250 هزار مخاطب جدید شده است.
یکی از مسائلی که به موفقیت روزافزون سیگنال کمک کرده است، بهره گیری این اپلیکیشن از برخی ابزارهای هوش مصنوعی در راستای احراز هویت غیرحضوری افراد است. اما احراز هویت غیرحضور در سیگنال چگونه است؟
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال

 

بیشتر بخوانید:

احراز هویت غیرحضوری در سیگنال

درطی چندماه گذشته، استقبال مردم از بازار بورس به لطف رونق بالای آن و حضور شرکت های بزرگ در این بازار به شکل چشمگیری افزایش داشته است و به همین خاطر، روزانه افراد بسیاری تمایل پیدا می کنند تا در این بازار سهمی داشته باشند.

برای معامله در بازار بورس، نیاز به کد بورسی دارید که برای دریافت آن باید به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان یا دفاتر کارگزاری اقدام به احراز هویت کنید، اما با توجه به کمبود زمان و از طرفی شیوع بیماری کرونا، این موضوع برای بسیاری میسر نیست. حالا خبر خوش این است که از این پس می توانید به کمک اپلیکیشن سیگنال، احراز هویت سامانه سجام را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال

سیگنال، محبوب ترین و پراستفاده ترین اپلیکیشن بورسی در کشور است و تاکنون خدمات بسیاری را در قالب اپلیکیشن به کاربران خود ارائه داده است. حال در راستای گسترش خدمات بورسی و حفظ سلامتی کاربران عزیز، سیگنال با دریافت مجوزهای مربوطه، قابلیت احراز هویت سامانه سجام به صورت کاملا الکترونیکی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است؛ این یعنی که می توانید از هرجا که هستید، بدون نیاز به مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان، احراز هویت شوید و نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کنید.

برای ایجاد یک بستر کاملا کارآمد و مطمئن، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت با بهره گیری از دانش روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی و اتکا به نیروها و متخصصان خلاق و توانمند خود سامانه احراز هویت دیجیتال به صورت غیرحضوری را توسعه داده است.

گروه نرم افزاری پارت با همکاری مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت به کمک الگوریتم های پیشرفته بینایی ماشین و پردازش تصویر، موفق به ایجاد اولین سامانه احراز هویت در کشور شده اند و اکنون به کمک تلاش های بی وقفه این تیم، قابلیت احراز هویت غیر حضوری و الکترونیکی از طریق اپلیکیشن سیگنال مهیا شده است

بیشتر بخوانید:

یکی از ویژگی های زبان زد اپلیکیشن سیگنال، رابط کاربری ساده و هدفمند این اپلیکیشن است و حال با اضافه شدن قابلیت احراز هویت، این سادگی و کارایی برای این قابلیت جدید نیز در نظر گرفته شده است. اگر پیش از این در سامانه سجام ثبت نام نکرده اید، می توانید از طریق اپلیکیشن سیگنال گزینه “ثبت نام در سجام” را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال

پس از ثبت نام، کد پیگیری سجام برای شما ارسال می شود که در ادامه فرآیند ثبت نام به آن احتیاج خواهید داشت. اگر هم پیش از این ثبت نام کرده اید و کد پیگیری سجام را در اختیار دارید، با انتخاب گزینه “احراز هویت سامانه سجام” و وارد کردن اطلاعات لازم، می توانید فرآیند احراز هویت خود را تکمیل کنید.

پیش از شروع احراز هویت سجام در اپلیکیشن سیگنال، باید واجد تمام شرایط زیر باشید و در صورت نبود هریک از این شرایط، امکان انجام احراز هویت ممکن نیست.

  • فرد باید قبلاً ثبت‌نام اولیه در سامانه سجام را انجام داده و کد پیگیری ۱۰ رقمی را دریافت کرده باشد.
  • متقاضی حتماً باید بالای ۱۸ سال باشد.
  • دارای کارت ملی هوشمند یا رسید آن باشد.
  • انجام احراز هویت تنها برای افراد حقیقی ایرانی امکان‌پذیر است.
  • تمامی اطلاعات ثبت شده توسط افراد حقیقی (عکس، فیلم، مدارک) باید مربوط به خود شخص باشد و احراز هویت نیز باید توسط خودشان انجام شود. در صورت وجود مغایرت در اطلاعات، احراز هویت با مشکل روبرو خواهد شد. البته امکان انجام احراز هویت با گوشی هوشمند شخص دیگر وجود دارد، اما مراحل باید توسط متقاضی طی شوند.

 

  • آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
    آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال

درطی فرآیند احراز هویت الکترونیکی، از شما خواسته می شود که تصویر سلفی و امضا خود را برای سیگنال ارسال کنید. بعد از آن، از شما خواسته می شود که از خود، ویدیوی سلفی ضبط کرده و  در همان حین، جمله خواسته شده در تصویر را بخوانید. تمامی این اطلاعات با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی بررسی و آنالیز می شوند تا از صحت آن ها اطمینان حاصل شود.

این سیستم احراز هویت با استفاده از الگورتیم های هوش مصنوعی، عملکردی سریع و بدون نقص دارد تا تجربه احراز هویت را به بهترین شکل ممکن تقویت کند.

حال با اضافه شدن قابلیت تشخیص احراز هویت سجام، سیگنال از اولین گام ها برای ورود به بازار سرمایه گذاری در کنار شماست تا تجربه ای بی نظیر برای کاربران رقم زند. هم اکنون می توانید اپلیکیشن سیگنال را برای سیستم عامل اندروید از پلی استور دانلود کنید. نسخه مخصوص آیفون های اپل نیز از طریق سیب اپ قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید:

بعد از تکمیل احراز هویت غیرحضوری سجام با اپلیکیشن سیگنال باید چکار کنم؟

دو مورد از مهم ترین سوالاتی که بعد از احراز هویت برای افراد پیش می آید، این بوده که بعد از احراز هویت چه کاری باید انجام داد؟ و چه تفاوتی بین احراز هویت سجام و احراز هویت کارگزاری ها وجود دارد؟

جواب سوال اول، این است که تنها راه معامله سهام در بازار بورس استفاده از خدمات کارگزاری‌های مورد تایید توسط سازمان بورس و اوراق بهادار ایران است. بنابراین برای ورود به بورس و شروع معاملات، باید بعد از تکمیل احراز هویت با اپلیکیشن سیگنال و دریافت کد بورسی در یکی از کارگزاری‌ها ثبت نام کنید و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید.

در جواب به سوال دوم باید به این نکته دقت کنیدکه احراز هویت غیرحضوری سامانه سجام که توسط اپ سیگنال انجام می‌شود، با احراز هویت کارگزاری‌ها فرق دارد.

آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال

در احراز هویت سجام؛ که انجام آن به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن سیگنال فراهم شده است؛ شما به عنوان مشتری سامانه سجام، امکان دسترسی به این سامانه و خدمات آن را پیدا می‌کنید و در نتیجه اجازه ورود به بازار بورس برای شما صادر می‌شود، همچنین شرکت سپرده گذاری مرکزی که مالک سامانه سجام است، کد معاملاتی(بورسی) شما را فعال و از طریق پیامک برای شما ارسال می‌کند.

اما این کد برای معامله سهام کافی نیست و همانطور که بالاتر گفته شد برای انجام معاملات در بورس باید در یکی از کارگزاری‌ها ثبت نام و احراز هویت کنید تا نام کاربری و رمز عبور برای شما صادر شود و بتوانید معاملات خود در بازار بورس را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:

در نتیجه بعد از تکمیل فرآیند احراز هویت غیرحضوری با اپلیکیشن سیگنال و دریافت کد بورسی، برای خرید و فروش سهام کافیست کارهای زیر را انجام دهید:

  • گام اول: یک کارگزار که خدمات مناسب شما را ارائه بدهد پیدا کنید.
  • گام دوم: به سایت کارگزار مراجعه و در آن ثبت نام کنید
  • گام سوم: هر کارگزار روش احراز هویت مخصوص به خود را دارد که در هنگام ثبت نام به مشتری اعلام می‌شود. پس در صورتی که کارگزار مورد استفاده شما از احراز هویت حضوری استفاده می‌کند به مراکز معرفی شده در سایت کارگزار مراجعه کنید و بعد از ارائه مدارک مورد نیاز، قراردادهای انجام امور کارگزاری را پر کنید.
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال
آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال

بعضی از کارگزاری‌ها در حال شروع احراز هویت در محل و احراز هویت غیر حضوری برای مشتریان خودشان هستند که این نکته با توجه به شرایط فعلی ناشی از کرونا می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب کارگزار داشته باشد. البته توجه داشته باشید که محدودیتی در تعداد کارگزارهایی که با آن ها کار می‌کنید وجود ندارد و در نتیجه در صورت عدم رضایت از خدمات کارگزار امکان تغییر آن همیشه هست.

بیشتر بخوانید:

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر