;
coinex

توقف تولید آیفون 11 چرا در دستور کار اپل قرار گرفت؟

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و در اکتبر امسال شاهد معرفی آیفون 12 باشیم، احتمالا بر اساس گزارش‌های منتشر شده، توقف تولید آیفون 11 اپل و برخی مدل‌های دیگر اجتناب ناپذیر خواهد بود. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید!

این خبر جدید را یک حساب کاربری توئیتری به نام «آی‌اپل تایمز» منتشر کرده است. بر این اساس پس از آنکه گوشی‌های سری آی‌فون 12 معرفی شوند تولید آی‌فون 11 و احتمالا آیفون XR متوقف خواهد شد. این کاربر توئیتری می‌گوید اپل در تلاش خواهد بود تا با معرفی سری قدرتمندتری از آیفون SE 2020 پایان کار آیفون ده آر را اعلام کند.

توقف تولید آیفون 11 اپل به زودی با معرفی آیفون 12 اتفاق خواهد افتاد

آیفون 11 که در حقیقت جانشینی برای آیفون XR به حساب می‌آمد، احتمالا با افت قیمت مواجه خواهد شد. همچنین این منبع خبری می‌گوید این گوشی «با قیمت‌گذاری پایه 549 دلاری در دسترس مشتریانی قرار می‌گیرد که به‌دنبال هندست‌هایی با نمایشگر بزرگتر هستند.» قیمت پایه این هندست در حال حاضر 699 دلار است و در نتیجه شاید با یک تخفیف 150 دلاری قیمت آن اصلاح شود.

بیشتر بخوانید:

در متن توئیت iAppleTimes آمده است:

پس از عرضه آیفون 12 اپل از تولید مدل‌های آیفون XR و آیفون 11 دست خواهد کشید. آیفون 11 به 549 دلار {خواهد رسید}

توقف تولید آیفون 11 اپل
توقف تولید آیفون 11 اپل و آیفون XR به گفته این توئیت احتمالا عملی خواهد شد. (اعتبار: توئیتر)

بر اساس این گزارش‌ها اپل در نظر دارد به تولید گوشی‌های آی‌فون 11 پرو و آی‌فون 11 پرو مکس نیزخاتمه دهد. احتمال به این دلیل که مدل‌های جانشین این هندست‌ها در بازار وجود دارند. کوپرتینو پیشتر نیز تصمیم مشابهی گرفته بود و با همزمان با عرضه سری آی‌فون 11 تولید مدل‌های آی‌فون XS و آی‌فون XS مکس را به پایان رساند.

گزارش‌ها حاکس است سری آی‌فون 12 با پردازنده‌های قدرتمندتر و دوربین‌های بهتر روانه بازار خواهند شد. پیش از این نیز در خبرها داشتیم که احتمالا با عرضه آیفون 12 قیمت سری آیفون 11 کاهش خواهد یافت.

معمولا اپل پس از معرفی و عرضه آیفون های جدید، تولید برخی از محصولات قدیمی را خاتمه می­دهد.  حالا به نظر می‌رسد  اپل سیاست های متفاوت تری پیش گرفته است. شایعات بیشتر رنگ و بوی واقعیت به خود می‌گیرند و  احتمالا آیفون XR به جای کاهش قیمت تولیدش خاتمه می­یابد. به علاوه  آیفون های 11 پرو و 11 پرو مکس نیز تولیدشان متوقف می­شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر