;
coinex

شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو ؛ از 5 شهریور با تحویل بهار و تابستان 1401 (لغو شد!)

شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو اعلام شده است. این پیش فروش از فردا 5 شهریور شروع می‌شود و تحویل خودرها به بهار و تابستان 1401 موکول می‌شود. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

گروه خودروسازی ایران خودرو جزئیاتی از  شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو محصولات خود را اعلام کرد. بر اساس گزارشات، در این دوره از فروش مانند گذشته از قرعه کشی استفاده می‌شود. سایر محدودیت‌ها هم مطابق گذشته برقرار است.

ایران خودرو اعلام کردکه سود مشارکت خرید محصولات ۹ تا ۱۱ درصد خواهد بود. به علاوه سود انصراف ۳ درصد کمتر از سود مشارکت است. همچنین برای اطلاع از سود مشارکت و سود انصراف بر اساس خودرو‌های مختلف می‌تواند در زمان ثبت نام به سایت این شرکت مراجعه کنید. با بررسی بیشتر این طرح همراه باشید.

شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو

از 4 شهریور با تحویل بهار و تابستان 1401

شرکت ایران خودرو در نظر دارد تاا ۵شهریور ۱۳۹۹ یعنی فردا،دور جدیدی از پیش فروش محصولات خود را آغاز کند. در این طرح، شش محصول این خودروساز عرضه می‌شود و مشتریان بر اساس قواعد مرسوم طرح های این جنینی این شرکت، اقدام به پیش ثبت نام و خرید خودرو نمایند.  همچنین گفته شده در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، خسارت تاخیر به صورت روز شمار پرداخت خواهد شد. زمان تحویل این خودرو‌ها اردیبهشت تا تیر ۱۴۰۱ است.

بیشتر بخوانید:

در بخشنامه جدید مربوط به شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو محصولاتی که عرضه خواهد شد فهرست شده‌اند که به قرار زیر است:

  • دنا پلاس
  • پژو ۲۰۷i دستی
  • پژو پارس LX
  • رانا پلاس
  • سمند سورن
  • پژو ۲۰۶ تیپ ۲
شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو
شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو از 5 شهریور با تحویل بهار و تابستان 1401

مطابق آنچه اعلام شده، مشتریانی می توانند اقدام به ثبت نام کنند که در ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های پیش‌فروش و فروش های ایران خودرو و همچنین سایپا شرکت نکرده باشند. به علاوه باید این امکان را داشته باشند تا سند خودرویشان را تا یکسال در رهن شرکت قرار دهند. همچنین متقاضیان نباید پلاک انتظامی فعالی را به نام خودشان داشته باشند. سود مشارکت این طرح فروش ۹ تا ۱۱ درصد اعلام شده و سود انصراف ۳ درصد در نظر گرفته شده است.

شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو لغو شد

در حالی طرح پیش فروش خودرو از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود که هیچ بخشنامه‌ای از سوی ایران خودرو مبنی بر پیش فروش محصولات این گروه خودروسازی صادر نشده است.

یک نماینده فروش محصولات ایران خودرو درباره علت لغو به تجارت نیوز  می‌گوید:

این شرکت هنوز نتوانسته خودرو‌های معوق خود را به مردم تحویل دهد از این‌رو بخشنامه‌ای هنوز مبنی بر پیش فروش خودرو صادر نکرده است.

یکی دیگر از نمایندگی‌های فروش خودرو درباره طرح پیش فروش خودرو از سوی خودروسازان می‌گوید: «هنوز سایت گروه خودروسازی ایران خودرو بخشنامه‌ای مبنی بر فروش محصولاتش را ابلاغ نکرده و برخی خبر‌ها مبنی بر پیش فروش شش محصول خودرو از سوی این گروه خودروسازی شایعه است.»

بیشتر بخوانید:

.

منبع: eghtesadonline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر