;
coinex

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ (Galaxy Fold 2) مشخص شد

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ در رویداد دیگری سامسونگ آنپکت (Samsung Unpacked) در روز 11 شهریور 99 مشخص خواهد شد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

بنابر اعلام کمپانی سامسونگ که بخش دوم رویداد گلکسی آنپکد را در ۱۱ شهریورماه برگزار کند و در آن از گلکسی زد فولد 2 به صورت کامل رونمایی کند. شرکت کره‌ای 15 مردادماه در اولین آنپکت خود، نه‌تنها سری جدید گلکسی نوت 20 را به کاربران معرفی کرد، بلکه شاهد حضور نسخه جدیدتری از گوشی‌های تاشوی سامسونگ به‌نام گلکسی زد فولد ۲ بودیم.

انتشار جزئیات بیشتر از گلکسی Z فولد 2 به زمانی دیگری موکول شد. سازنده کره‌ای رویداد دیگری را در روز ۱۱ شهریور برگزار خواهد کرد که به معرفی موبایل تاشو جدید خود اختصاص خواهد داشت. با ادامه این خبر همراه باشید.

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ (Galaxy Fold 2)

بخش دوم رویداد گلکسی آنپکد به صورت مجازی در تاریخ ۱۱ شهریورماه و ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. به گفته سامونگ در این رویداد قابلیت‌های جذاب و نوآورانه گلکسی زد فولد ۲ به صورت کامل و با همه جزئیات معرفی می‌شود. ممکن است سامسونگ در مورد نحوه ساخت این گوشی و فناوری‌های به کار رفته در آن نیز توضیحات جالبی ارائه کند.

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ (Galaxy Fold 2)

تاکنون تقریباً تمام مشخصات و چندین ویدیوی نگاه نزدیک در یوتیوب و تیک تاک منتشر شده و بسیاری از قابلیت‌های آن فاش شده است. بنابراین انتظار می‌رود سامسونگ با دست پر و با خبرهای جدید از گلکسی زد فولد ۲ در قسمت دوم رویداد آنپکد ظاهر شود. در خصوص طراحی نسل حدید گلکسی زد فولد احتمالا ناچ عجیبی که گوشه بالا سمت راست پنل داخلی انعطاف پذیر با یک دوربین قرار گرفته، درون سوراخ نمایشگر جایگزین خواهد شد که فضای کمتری را در صفحه OLED تاشو اشغال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

به گفته سامسونگ این گوشی در روز رونمایی قابل پیش‌‌‌خرید خواهد بود. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد سامسونگ در آن رویداد اطلاعات جدیدی از نسخه Thom Browne این گوشی تاشو مانند تاریخ رونمایی و قیمت ارائه کند.

قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

کمپانی کره‌ی اطلاعات جدید را در وبسایت خود در مورد Galaxy Fold 2 منتشر کرده است. سایت سامسونگ فهرستی از مشخصات گلکسی زد فولد ۲ نظیر قیمت، رنگ‌بندی و مدل‌ قابل خریداری در بازار بریتانیا را نشان می‌دهد. بر این اساس گلکسی زد فود ۲ با قیمت ۱،۷۹۹ پوند (معادل ۲،۳۷۵ دلار آمریکا) روانه بازار می‌شود. چنین قیمتی درواقع ۱۰۰ پوند از گلکسی فولد سامسونگ کمتر است ولی کماکان گوشی واقعا گران‌قیمتی به شمار می‌رود.

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

نمایشگر نیز دغدغه دیگر طرفداران سازنده کره‌ای اس. احتمال قوی به جای صفحه نمایش مامناسب و کوچک خارجی زد فولد 1، گلکسی Z Fold 2 یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با اندازه کامل داشته باشد که تمام قسمت جلوی گوشی را در بر گیرد. نمایشگر اصلی نیز بزرگتر است و در اندازه ۷.۶ اینچ قرار دارد.

گمانه زنی‌ها بر آن است که قیمت احتمالی گلکسی زد فولد ۲ برای عرضه به بازار جهانی احتمالا کمتر خواهد بود و حدس زده می‌شود که گوشی تاشوی سامسونگ با قیمتی نزدیک به ۱،۸۹۹ دلار وارد بازار ایالات متحده شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 2 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر