;
coinex

پخش زنده بخش دوم رویداد Samsung Unpacked ؛ معرفی کامل گلکسی زد فولد 2

با پخش زنده بخش دوم رویداد Samsung Unpacked همراه تکراتو باشید تا ببینیم سازنده کره‌ای در رویداد معرفی کامل گلکسی زد فولد 2 چه در چنته دارد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ پیشتر از برگزاری قسمت دوم رویداد گلکسی آنپکت در 11 شهریور و رونمایی کامل از گلکسی زد فولد ۲ خبر داده بود. در بخش نخست این رویداد معرفی گلکسی زد فولد 2 (Galaxy Z Fold 2) نیمه تمام ماند. سامسونگ انتشار جزئیات بیشتر موبایل تاشو خود را به زمانی دیگری موکول کرد.

بخش دوم رویداد Samsung Unpacked نیز مانند بخش اول به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این رویداد در تاریخ 11 شهریور ساعت 18:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد. کمپانی کره‌ای قول داده در جریان این رویداد به طور مفصل قابلیت‌های نوآورانه گلکسی زد فولد ۲ را معرفی خواهد کرد. در این نوشتار راهنمای پخش زنده بخش دوم رویداد Samsung Unpacked را بررسی خواهیم کرد.

سازنده کره‌ای می‌گوید در جریان این رویداد به طور مفصل قابلیت‌های نوآورانه گلکسی زد فولد ۲ را معرفی خواهد کرد. آنطور که اعلام شده قسمت دوم رویداد آنپکد مثل رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۰ به صورت مجازی و در تاریخ ۱۱ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. ممکن است سامسونگ در مورد نحوه ساخت این گوشی و فناوری‌های به کار رفته در آن نیز توضیحات جالبی ارائه کند.

پخش زنده بخش دوم رویداد Samsung Unpacked

معرفی کامل گلکسی زد فولد 2

به نظر می‌رسد سامسونگ در مورد نحوه ساخت این گوشی و فناوری‌های به کار رفته در آن نیز توضیحات جالبی ارائه خواهد کرد. سامسونگ امسال در نمایشگاه IFA 2020 شرکت نکرد و به همین دلیل رویداد آنلاین خود را برای معرفی محصولاتش ترتیب داد. انتظار می‌رود سازنده کره‌ای با دست پر و با خبرهای جدید از گلکسی زد فولد 2 (Galaxy Z Fold 2) در قسمت دوم رویداد آنپکت ظاهر شود، چرا که تاکنون تقریباً تمام مشخصات در یوتیوب و تیک تاک منتشر شده و بسیاری از قابلیت‌های آن فاش شده است.

بیشتر بخوانید:

بر اساس گزارش‌های سامسونگ گلکسی زد فولد 2 در همان روز معرفی قابل پیش خرید خواهد بود. پیش بینی می‌شود سازنده کره‌ای در این رویداد اطلاعات تازه‌ای از نسخه Thom Browne این گوشی تاشو از جمله تاریخ رونمایی و قیمت ارائه کند.

شرکت کره‌ای روز گذشته تصاویر رندرشده از نسخه‌ی ویژه محصول جدیدش منتشر کرد. نکته‌ی جالب در تصاویر بهره‌مندی از گوشی تاشو سامسونگ از لولاهایی با رنگ‌بندی مختلف است. بدنه دستگاه سراسر مشکی است و تنها لولاها با رنگ بندی‌های مختلفی عرضه خواهد شد.

تصاویر رندرشده از گلکسی زد فولد 2 که رسما منتشر شده‌اند.

راهنمای پخش زنده بخش دوم رویداد سامسونگ آنپکت (Samsung Unpacked)

یک ماهی می‌شود که سامسونگ دو گوشی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا را به عنوان جدیدترین پرچمدارانش معرفی کرده است و حالا این غول فناوری آماده می‌شود تا در بخش دوم رویداد سامسونگ آنپکت به معرفی جدیدترین محصولش بپردازد. بر اساس اعلام قبلی این رویداد ساعت 18:30 روز سه شنبه 11 شهریور (اول سپتامبر) به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

برای تماشای پخش زنده بخش دوم رویداد Samsung Unpacked می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:‌

پخش زنده رویداد سامسونگ آنپکت از طریق سایت Samsung.com

پخش زنده رویداد سامسونگ آنپکت از طریق صفحه یوتیوب سامسونگ

همانطور که بالاتر گفتیم تمرکز اصلی در این رویداد بر روی Galaxy Z Fold 2 خواهد بود. این دستگاه نسخه جدید گلکسی فولدی خواهد بود که سال گذشته برای نخستین بار از آن رونمایی شد. دستگاهی که صفحه نمایش 7.3 اینچی تاشو خواهد داشت و از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد. گمانه زنی‌ها بر آن است که گوشی تاشوی سامسونگ با قیمتی نزدیک به ۱،۸۹۹ دلار وارد بازار ایالات متحده شود.

بیشتر بخوانید:

 

 

 

.

منبع:‌ cnet

نظر شما در خصوص پخش زنده بخش دوم رویداد Samsung Unpacked چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر