;
coinex

ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ رونمایی شد ؛ گلکسی A42 به قیمت 400 دلار!

ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ رونمایی شد. گوشی سامسونگ Galaxy A42 عنوان ارزان ترین گوشی فایو جی سازنده کره‌ای را با خود حمل می‌کند. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

گوشی‌های هوشمند با سرعت زیادی به سمت ۵G شدن در حرکت هستند و گوشی‌هایی که جدیداً معرفی می‌شوند با وجود این که در دسته میان‌رده‌ها قرار می‌گیرند، اما از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کنند. سامسونگ نیز این سیاست را در پیش گرفته و این تکنولوژی را به گوشی‌های میان‌رده خود رسانده است.

گلکسی A42 5G سامسونگ به عنوان ارزان ترین گوشی 5G این شرکت معرفی شده است. اطلاعاتی نظیر تراشه و قیمت آن اما هنوز دقیقا مشخص نیست. سامسونگ به دنبال افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های 5G است و اخیرا از گلکسی A42 5G رونمایی کرده که به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G این شرکت کره‌ای وارد بازار خواهد شد. با بررسی بیشتر همراه باشید.

ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ رونمایی شد

گلکسی A42 به قیمت 400 دلار!

این روز‌ها سامسونگ برای پوشش دادن انواع سلایق، هر چند هفته یک‌بار گوشی جدید معرفی می‌کند. سازنده کره‌ای تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند را منتشر کرده، اما تمام مشخصات فنی آن را با کاربران به اشتراک نگذاشته است. برخی منابع هندی قیمت این گوشی را حدود 29 هزار روپیه یعنی چیزی حدود 400 دلار اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

 

 

از مدت ها پیش می دانستیم که گلکسی A42 به عنوان ارزان ترین گوشی 5G فعلی سامسونگ رونمایی خواهد شد. این مهم امروز به تحقق پیوسته است. سامسونگ محصولات 5G خود را با تلفن جدیدی به نام Galaxy A42 5G گسترش می دهد.

این گوشی که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی سوپر امولد مجهز شده که اطلاعی از رزولوشن آن نداریم. با توجه به رزولوشن 1080p گلکسی A41، انتظار می‌رود پنل مورد استفاده در گلکسی A42 5G نیز رزولوشن یکسانی با آن داشته باشد.

ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ
گلکسی آ 42 ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ در تلفن همراه گلکسی A42 از باتری با ظرفیت بسیار بالای ۵۰۰۰ mAh استفاده می‌کند و شماره مدل این دستگاه SM-A426B خواهد بود. اطلاعات موجود در این سایت همچنین نشان می‌دهند که ظرفیت واقعی باتری لیتیم یونی مورد استفاده در این تلفن همراه برابر با ۴۸۶۰ mAh است.

زیر نمایشگر این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته و برش قطره‌ای بالای صفحه نمایش دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که یک سنسور بیشتر از دوربین گلکسی A31 دارد. اما ما هیچ جزئیاتی در مورد هدف آنها یا ماژول های دقیق استفاده شده نداریم. عدسی کوچک در سمت راست پایین به وضوح اشاره می کند که سنسور عمق است.

ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ
گلکسی آ 42 ؛ ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ

گلکسی A41 احتمالا در رنگ‌های مشکی و خاکستری و سفید در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. به‌علاوه احتمال می‌دهیم در بازارهایی که هنوز شبکه‌ی 5G در آن‌ها پیاده‌سازی نشده، صرفا مدل 4G گلکسی A42 عرضه شود.

این گوشی هوشمند ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ در بازار خواهد بود و با قیمتی کمتر از گلکسی A51 5G در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، البته در حال حاضر سامسونگ درباره قیمت این دستگاه خود اطلاعاتی منتشر نکرده است.

جزئیات کامل Galaxy A42 5G نزدیک به زمان عرضه در اواخر سال مشخص خواهد شد. گلکسی A40 و گلکسی A41 در ماه مارس وارد شدند، اما این بار سامسونگ به وضوح چرخه 12 ماهه را شکسته است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص این ماجرا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر