coinex
otetmarket
propification.com

اپل واچ های جدید معرفی شدند ؛ اپل واچ 6 و اپل واچ SE!

اپل واچ های جدید معرفی شدند. اپل دقایقی پیش در کنار رونمایی از ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 از اپل واچ SE نیز رونمایی کرد. با ادامه این خبر با ما باشید.

اپل طی سالیان گذشته در حوزه تولید گجت های مختلف از جمله گجت های پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند، گام های مهمی را برداشته است. اپل واچ شاید مهمترین گجت پوشیدنی در این حوزه باشد.

اپل واچ یکی از بی نظیرترین و در واقع منحصر بفردترین محصولات شرکت اپل می باشد که یک گجت پوشیدنی هوشمند و خارق العاده ای است که می تواند بصورت مستقیم به گوشی اپل متصل شود و هر اتفاقی که در گوشی رخ می دهد را در صفحه نمایش کوچک خود نمایش دهد.

برای مثال این گجت هوشمند بقدری پیشرفته است که می توانید تصاویر، گوگل مپ، کنترل مستقیم آهنگ در حال پخش در گوشی و… از آن استفاده کنید که این واقعا کاربردی است.

اپل واچ های جدید معرفی شدند ؛ اپل واچ 6 و اپل واچ SE

اپل واچ 6

اپل نسل ششم اپل واچ را با قابلیت‌های مهم سلامت‌محور معرفی کرد. در زمینه طراحی اپل واچ سری 6 بسیار شبیه اپل واچ 4 و 5 است اما تعدادی سنسور به اپل واچ جدید اضافه شده است. از جمله این سنسورها حسگر سطح اکسیژن خون است و پایش کیفیت خواب هم به لطف استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌تر بهبود یافته است.

اپل واچ سری 6
اپل واچ سری 6

سری 6 اپل واچ در رنگ‌های طلایی، خاکستری، آبی و قرمز موجود خواهد شد. اپل می‌گوید تمام مدل‌های آلومینیومی مانند مک بوک پروهای جدید با استفاده از آلومینیوم بازیافتی تولید شده‌اند. اپل بند سیلیکونی جدیدی نیز برای اپل واچ معرفی کرد که Solo Loop نام دارد که در 7 رنگ عرضه خواهد شد. این بند از یک تکه سیلیکون بدون سگک و سوراخ ساخته شده است. اپل واچ سری 6 با قیمت 399 دلار برای مدل 40 میلی‌متری عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اپل واچ SE

شکی نیست که اپل واچ سری 6 بهترین ساعت هوشمند اپل با قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون گزینه جذابی است. اما می‌دانیم که قیمت 399 دلاری این ساعت هوشمند آن را از دسترس بسیاری از کاربران دور نگه می‌دارد. به همین دلیل اپل، ساعت جدید اپل واچ SE را با قیمت پایین‌تر اما امکانات کماکان خوب رونمایی کرد.

اپل واچ های جدید معرفی شدند ؛ اپل واچ 6 و اپل واچ SE!
اپل واچ سری 6

ساعت هوشمند Apple Watch SE در دو نسخه GPS و سلولار عرضه خواهد شد و بدنه آن از جنس آلومینیوم 100 درصد بازیافت‌پذیر ساخته شده است. این ساعت دارای قطب‌نما، ضربان‌سنج قلب، ژیروسکوپ و ارتفاع‌سنج نیز هست و ویژگی‌های مهمی مثل تشخیص سقوط و پایش خواب نیز در آن گنجانده شده است.

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد با عرضه نسخه‌های ارزان‌تر ساعت هوشمند خود با دستبندهای تندرستی Fitbit رقابت کند اما در هر صورت پیش‌بینی می‌کنیم Apple Watch SE امسال پرفروش‌ترین ساعت هوشمند اپل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در این باره که اپل واچ های جدید معرفی شدند، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

اپل واچ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر