coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED ورزشگاهی را ساخت!

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED ورزشگاهی را ساخت. «SoFi»، نخستین استادیوم جهان است که تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K را به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده صفحه نمایش در دنیا، بزرگ‌ترین صفحه نمایش LED جهان را با ابعاد 6503 متر مربع که از ۸۰ میلیون پیکسل تشکیل شده است را در استادیوم SoFi شهر لس آنجلس نصب کرده است.این صفحه نمایش به طور اختصاصی برای استادیو SoFi طراحی و تولید شده است.

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED ورزشگاهی را ساخته است

«SoFi»، نخستین استادیوم جهان است که تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K را از طریق نمایشگر LED سامسونگ به نمایش می‌گذارد. این استادیوم مدرن ۷۰ هزار نفری در هالیوود پارک ۳۰۰ هکتاری در لس آنجلس ایالات متحده قرار دارد.

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED ورزشگاهی را ساخت!

این ورزشگاه 70 هزارنفری در پارک هالیوودی 300 هکتاری شهر لس آنجلس قرار دارد که هزینه ساخت آن حدود 5 میلیارد دلار برآورد شده است. به لطف فناوری شگفت انگیز سامسونگ، SoFI اولین ورزشگاه دنیا با قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن 4K بر روی یک صفحه نمایش LED غول پیکر 360 درجه است. همچنین باید ذکر کنیم که این صفحه نمایش به شکل دو طرفه طراحی شده است و زاویه داد کاملی را در اختیار 70 هزار بیننده ورزشگاه قرار می‌دهد.

نمایشگر LED به صورت اختصاصی برای همین استادیوم طراحی شده است. ابعاد نمایشگر دو طرفه ۶۵۰۰ مترمربع ( ۷۰ هزار فوت مربع) است که با چنین ابعادی، استادیوم «SoFi» بزرگترین نمایشگر جهان را به نام خود رقم زده است.

بیشتر بخوانید:

ارتفاع بزرگترین صفحه LED این نمایشگر حدود ۱۲ متر ( ۴۰ فوت‌) و ارتفاع کوچکترین پنل تقریباً برابر با ۶ متر (۲۰ فوت) است. کل نمایشگر نیز از حدود ۸۰ میلیون پیکسل تشکیل شده است.

فناوری نمایشگر بزرگ سامسونگ در خارج از ورزشگاه «SoFi» و در مناطق مختلف پارک هالیوود از جمله مناطق مسکونی، اداری و فروشگاه‌ها نیز استفاده خواهد شد.

سامسونگ در حوزه موبایل و نمایشگر و تلویزیون‌های هوشمند حضور فعالی در بازار دارد ولی این نمایشگر LED و فناوری‌ آن می‌تواند مسیر تازه‌ای را برای کره‌ای‌ها باز کند تا در عرضه نمایشگرهای خاص و بزرگ نیز بتوانند در بازار حضور فعالی داشته باشند.

آیا ممکن است سایر استادیوم‌های ورزشی بزرگ جهان نیز بخواهند پا در مسیری بگذارند که «SoFi» گذاشته است یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت بزرگترین نمایشگر LED ورزشگاهی توسط سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر