;
coinex

نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو چگونه است؟

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از طرح نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو در مراکز تعویض پلاک خبر داد. با ما همراه باشید.

شلوغی و ازدحام مراکز تعویض پلاک به خصوص در دوران شیوع کرونا از جمله چالش هایی بوده است که حالا قرار است از طریق فعال سازی یک سیستم نوبت دهی آنلاین برای مراکز تعویض پلاک، اندکی تسهیل شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک و شماره‌گذاری.

نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو چگونه است؟

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که از امروز نوبت دهی برای خدمت شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ۱۰ استان کشور اینترنتی خواهد بود.

نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو چگونه است؟

سرهنگ علی محمدی در این باره گفت: «حسب دستور ریاست پلیس راهور ناجا و با هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی، طرح نوبت دهی اینترنتی برای حضور در مراکز تعویض پلاک به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن سامانه nobatdehi.epolice.ir برای دریافت نوبت اینترنتی ایجاد شد.»

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح دریافت نوبت برای خدمات شماره‌گذاری و تعویض‌پلاک در تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض‌پلاک تهران به صورت اینترنتی درآمد، گفت: «با اقدامات انجام شده از روز شنبه ۲۹شهریور ماه ارائه خدمات شماره گذاری در تمامی مراکز تعویض‌پلاک تهران از طریق نوبت دهی اینترنتی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، کرمانشاه، البرز، یزد و قم نیز اجرا خواهد شد.»

این درحالیست که در پی شرایط نوبت دهی، عملا پروسه تعویض پلاک خودرو به شکل طولانی تری نسبت به قبل انجام می شود و در نتیجه نیز در روند معامله خودرو وقفه ای ناخواسته حاصل می شود که می تواند از نظر حقوقی چالش هایی را برای فروشنده و خریدار ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر