;
coinex

استخدام قاتل با بیت کوین برای کشتن شوهر ؛ داستان یک وحشی‌گری‌ های‌تک!

یک زن اهل نوادا به اتهام استخدام قاتل با بیت کوین برای کشتن شوهر سابق خود در دادگاه فدرال حاضر شد. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

به گزارش کوین دسک، کریستی لین فلکینز (Kristy Lynn Felkins) سی و شش ساله، به اتهام پرداخت ۱۲ بیت کوین (معادل ۵,۰۰۰ دلار در زمان خودش) در جهت تلاش برای استخدام یک قاتل برای کشتن همسر سابقش به دادگاه احضار شده است. گفته می‌شود که این پرونده به یک پرونده دیگر در خصوص استخدام قاتل‌ مرتبط باشد. شایان ذکر است که استخدام این قاتل در نهایت صورت نگرفت.

مقامات قضایی آمریکا می‌گویند که مأموران سازمان امنیت میهن موفق شدند تا رد بیت کوین‌هایی را که برای استخدام قاتل پرداخت شده‌اند بزنند. این بیت کوین‌ها به حساب کاربری فلکینز در وب‌سایت لوکال بیت کوینز مرتبط بوده‌اند. گفته می‌شود که فلکینز پیش از پرداخت مبلغ به فرد کلاهبردار، با او صحبت کرده است.

استخدام قاتل با بیت کوین برای کشتن شوهر

چت‌هایی که در رابطه با این پرونده جنایی منتشر شده‌ است، نشان می‌دهد که کلاهبردار در طول یک بازه یک ماهه، با تلاش زیاد قصد داشته است تا فلکینز را متقاعد کند که از یک روش گران‌قیمت‌تر برای انجام قتل استفاده کند. در حالی که در نهایت این قتل انجام نمی‌گیرد، فرد کلاهبردار بدون برجای گذاشتن ردی، ارتباطش را با فلکینز قطع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مأموران فدرال عنوان می‌کنند که یک هکر که نامش مشخص نیست، با هک‌کردن این سایت استخدام قاتل، اطلاعاتی نظیر گفتگو‌ها، آدرس‌های بیت کوین و داده‌های دیگر را ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی ۹۷) در اختیار مقامات امنیتی قرار داده است.

استخدام قاتل با بیت کوین برای کشتن شوهر

داده‌هایی که این هکر در اختیار مقامات قضایی قرار داده است، شرایطی مشابه پرونده دیگری دارد که مأموران فدرال در ارتباط با آن تحقیق می‌کنند. این پرونده نیز در ارتباط با یک وب‌سایت استخدام قاتل در دارک‌وب است.

مقامات قضایی عنوان می‌کنند که منبع اطلاعاتی آنها، اطلاعات زیادی را در ارتباط با چندین پرونده مفتوح ارائه کرده است، اما اسمی از خود یا این سایت‌ها نبرده است.

بیشتر بخوانید:

استخدام قاتل با بیت کوین! نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر