;
coinex

دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online) ؛ پخش زنده شبکه جم

دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین به عنوان برنامه‌ای برای پخش زنده شبکه جم و دسترسی به فیلم ها و سریال های این شبکه در این نوشتار تکراتو ارائه خواهد شد. در ادامه همراه باشید.

اپلیکیشن جم آنلاین به عنوان اپلیکیشن پخش زنده شبکه جم یک تلوزیون اینترنتی آنلاین است که به شما امکان دسترسی به ده ها هزار ساعت فیلم، سریال و برنامه های سرگرم کننده را می‌دهد. این اپلیکیشن توسط گروه GEM با بیش از 20 کانال ماهواره ای در سراسر جهان توسعه یافته است. با دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین همراه این نوشته باشید تا بدین ترتیب بتوانید به تمام این محتوا در گوشی اندروید خود دسترسی داشته باشید.

با دانلود اپلیکیشن جم آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و تنها با داشتن دسترسی به اینترنت به محتوای و پخش زنده شبکه جم دسترسی داشته باشید. یکی از این موارد هزاران ساعت از محتوای VOD است که براساس طرح اشتراک خود در وبسایت GEM Online می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. به این ترتیب اگر به بهترین سریال‌های شبکه جم (GEM TV) علاقه دارید دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین را از دست ندهید. با تکراتو همراه باشید!

دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online)

پخش زنده شبکه جم

اولین نکته ای که در خصوص این برنامه جلب توجه می‌کند عدم وجود آن در بستر گوگل پلی است. با این حال مدتی در مایکت حضور داشت و بنابر اطلاعات ثبت شده در پلتفرم بیش از 20 میلیون بار دانلود شده بود. این رقم قابل توجه‌ای است که از محبوبیت بالای این شبکه قارسی زبان ترکیه‌ای حکایت دارد. جم آنلاین هم اکنون بزرگترین ارائه دهنده محتوای رسانه دیجیتال فارسی است. دانلود اپلیکیشن جم آنلاین شما را قادر خواهد ساخت ده ها هزار ساعت سریال، فیلم و برنامه های سرگرم کننده را از گروه تلویزیونی جم با پوشش ۲۰ کانال ماهواره ای در سراسر دنیا تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

نسخه 5 این اپلیکیشن با حجم 2 مگابایت از طریق مایکت قابل دسترس بود که به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از حالت انتشار خارج شده است.

از جمله امکانات اپلیکیشن جم آنلاین می‌توان به امکان دسترسی به آرشیو بزرگی از فیلم ها، سریال ها و برنامه های گروه جم و امکان مشاهده شبکه های گروه جم به صورت زنده اشاره کرد. در ادامه بررسی اپلیکیشن جم آنلاین باید اشاره کرد که ‏با دانلود برنامه جم آنلاین شما می توانید با اشتراک خود به محتوای هزاران ساعت ویدیوی ضبط شده در وبسایت جم آنلاین و OTT ست تاپ باکس دسترسی داشته و آنها را دریافت کنید.

دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین
دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online)

در ادامه دانلود و بررسی اپلیکیشن جم انلاین که توسط شرکت Gem Group طراحی و وارد مارکت شده باید اشاره کرد که شبکه GEM TV به عنوان یکی از تلویزیون های اینترنتی سرگرم کننده با پخش فیلم‌ها و سریال‌ها و نیز قابلیت ها و امکانات گسترده ای دارد محبوبیت فراوانی به دست آورده است.

دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online)
دانلود و بررسی برنامه GEM Online

 

پس از دانلود اپلیکیشن جم آنلاین امکاناتی را مشاهده خواهید کرد که به کاربر اجازه می دهد متناسب با نیاز خود از آن استفاده نماید. دانلود برنامه GEM Online و استفاده از آن رایگان است. با این حال بررسی اپلیکیشن جم آنلاین نشان می‌دهد برای استفاده از بخش های مختلفی از آن نیازمند پرداخت های درون برنامه ای و خرید حساب بدون محدودیت هستید.

بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online)

پس از دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین که تاکنون توانسته با بیش از پانصد هزار دانلود در گوگل پلی ثبن کند. (البته هم اکنون در این پلتفرم حضور ندارد) بر اساس آرای شمار زیادی از کاربران در گوگل پلی که دانلود برنامه جم آنلاین را انجام داده‌اند، امتیاز نسبتا خوب 4.0 از 5.0 به این برنامه می‌رسد.

با بررسی برنامه GEM آنلاین متوجه می‌شویم که این برنامه ویژگی ها و قابلیت های جذابی را در خود جای داده است. مهمترین نکته در خصوص آن امکان پخش زنده  که می تواند علاقه مندان به بهترین بازیگران ترکی 2020 را ساعت ها مشغول کند. با دانلود برنامه جم آنلاین می توانید بهترین سریال های ترکی مورد علاقه خود را دنبال کنید و به آن ها دسترسی سریع داشته باشید.

دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online)
دانلود و بررسی برنامه GEM Online

بر اساس پایش، دانلود و بررسی اپلکیشن جم آنلاین متوجه خواهیم شد کهاین برنامه در نسخه ها و ورژن های متفاوت در دسترس است. آخرین نسخه آن GEM Online 5.0 هست. دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین موضوع با اهمیتی است چرا که هزاران ساعت از سریال ها و برنامه های مختلف شبکه های جم تی وی را در خود جای داده است. همانطور که احتمالا می دانید و با تماشای فیلم‌ها، برنامه‌ها و سریال‌ها متوجه آن شده‌اید، شبکه های جم تی وی در زبان ها، سبک ها و دسته بندی های مختلفی برنامه‌سازی کرده است.

با دانلود اپلیکیشن جم آنلاین این اجازه را خواهید داشت که به پخش زنده شبکه جم و کلیه برنامه های پخش شده در این شبکه ها دسترسی داشته باشید. از جمله این شبکه‌های می‌ توان به جم لایف پلاس (GEM Life Plus)، جم تی وی (GEM TV)، جم تی وی پلاس (GEM TV Plus)، جم آز، جم کمدی (GEM Comedy)، جم فود (GEM Food)، جم کیدز (GEM Kids)، جم مدیکال (GEM Medical)، جم موزیک (GEM Music)، جم سریز (GEM Series)، جم سریز پلاس (GEM Series Plus)، جم ترک (GEM Turk)، مدرن اکونومی (Modern Economy)، ریور(River)، ریور پلاس (River Plus)، ۲۴ بیتس، جم جونیور (GEM Junior)، جم کلاسیک (GEM Classic)، جم کرد (GEM Kurd)، جم عربی (GEM Arabic)، اونیکس، روبیکس (Rubix)، روبیکس پلاس(Rubix Plus)، میفا (MIFA)، جم تراول (GEM Travel)، جم بالیوود (GEM Bollywood)، جم آکادمی (GEM Academy)، جم اکشن (GEM Action)، جم کره (GEM Korea)، جم دراما (GEM Drama)، جم دراما پلاس (GEM Drama Plus) و جم فیلم  (GEM Film) اشاره کرد. در همه این شبکه ها که تنوع واقعا گسترده‌ای دارند محتواهای گسترده‌ای گنجانده شده است که برای دسترسی به پخش زنده شبکه جم می‌توانید دانلود برنامه GEM Online را در دستور کار روزانه خود قرار دهید.

ویژگی‌های برنامه جم آنلاین

اپلیکیشن جم آنلاین قابلیت‌های بسیاری دارد. از جمله مهمترین آن باید به پخش زنده همه برنامه‌های شبکه‌های متنوعِ فوق‌الذکر اشاره کرد. در ادامه به مهمترین و برترین امکانات اپلیکیشن جم آنلاین اشاره خواهیم کرد:

  • تلویزیون اینترنتی GEM و امکانات گسترده برای دسترسی به برنامه های آن
  • امکان مشاهده تریلر کلیه فیلم ها و سریال ها
  • امکان مشاهده هزاران ساعت از محتوای عظیم VOD (طرح اشتراک اپلیکیشن GEM Online و ست تاپ باکس OTT ضروری است.)
  • پخش زنده شبکه جم اصلی و سایر شبکه‌های فرعی این مجموعه
  • امکان مشاهده آرشیو عظیمی از فیلم ها، سریال ها، سرگرمی ها، برنامه های کودکان، Premiums و برنامه های دیگر
  • دانلود رایگان فیلم‌ها و سریال های GEM TV (نیاز به خرید اشتراک برای دسترسی بدون محدودیت)
دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online)
دانلود و بررسی برنامه جم آنلاین (GEM Online)

دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین یک موضوع حائز اهمیت دیگر نیز  دارد. این برنامه با انتشار نسخه جدید (نسخه 5.0) دچار مشکلاتی شد که انتظار می‌رود در آپدیت‌های بعدی برطرف شود. گفته می‌شود همین دلیل عمده‌ای است که جم آنلاین از پلتفرم گوگل پلی حذف شده است.

بیشتر بخوانید:

در نظر داشته باشید با دانلود اپلیکیشن جم آنلاین به آرشیو عظیمی از فیلم ها، سریال ها و برنامه های شبکه جم دسترسی خواهید داشت و ساعت‌ها سرگرم می‌شوید. همچنین می توانید با اپلیکیشن جم انلاین کلیه برنامه ها را همانند تلویزیون خانگی در گوشی خود به صورت زنده دنبال کنید.

پخش زنده شبکه جم نیاز به اینترنت خوب دارد!

مهمترین نکته ای که پس از دانلود برنامه GEM Online باید به آن توجه داشته باشید این است که این برنامه تنها با دسترسی به اینترنت قابل اجرا می باشد و از حالت آفلاین پشتیبانی نمی کند.

دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online)
دانلود و بررسی برنامه GEM Online

با این حال با دسترسی به یک اینترنت خوب قادر خواهید بود در هر ساعت از شبانه روز هزاران ساعت از محتوای عظیم VOD را تنها بر روی اسمارت فون خود داشته باشید. این محتوا البته بر مبنی بر اساس طرح اشتراک خود در اپلیکیشن GEM Online و ست تاپ باکس بدجOTT است. علاقه مندان به برنامه‌ها و سریال‌های شبکه جم تی وی باید بدانند که برای دانلود اپلیکیشن جم آنلاین به اندروید نسخه 4.1 یا بالاتر نیاز دارند.

تذکر به شرکت‌هایی که به جم آگهی می‌دهند

بر اساس گزارش یک نهاد مسئول به تعدادی از مدیران اقتصادی دولت، اعلام شده است علی رغم تاکیدات شورای عالی امنیت ملی مبنی بر پخش نشدن تیزرهای تبلیغاتی محصولات و اشخاص ایرانی در شبکه های خارجی به خصوص کانال های زنجیره ای GEM، بررسی ها نشان می دهد قریب به 100 شرکت، برند و فرد داخلی در حوزه های پزشکی، سرمایه گذاری، خوراکی و بهداشتی، اقدام به تبلیغ در این شبکه ها کرده اند که نیازمند پیگیری جدی تر و اطلاع رسانی بهتر به نهادها و اصناف مربوطه است.

بیشتر بخوانید:

بودجه شبکه جم از کجا تامین می‌شود؟

شبکه‌های تلویزیونی، از صدا و سیما گرفته تا شبکه‌های ماهواره‌ای داخلی و خارجی در راستای درآمدزایی اقدام به پخش تبلیغات تلویزیونی می‌کنند.پارس‌ناز می‌نویسد: «پیشتر گروه شبکه‌های «جم» با بیش از ۲۰ کانال فعال روی روی ماهواره تصمیم گرفت در راستای طرحی به عنوان حمایت از هنرمند و هنر ایرانی اقدام به پخش تیزر فیلم‌های در حال اکران کند.»

دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online)
دانلود و بررسی برنامه جم آنلاین (GEM Online)

موضوع تبلیغات در شبکه جم برای مدتی بسیار جنجالی بود. پخش این تیزرها برای پخش‌کنندگان و تهیه‌کنندگان فیلم‌ها هیچ هزینه‌ای در بر نداشت و این در حالی بود که تلویزیون ایران مبالغ سرسام‌آور را در قبال پخش تیزر فیلم‌ها از تهیه‌کنندگان طلب می‌کرد.

شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان جم‌تی‌وی از سال ۲۰۰۶ میلادی یعنی قریب به ۱۰ سال پیش در عرصه رقابت شبکه‌های تلویزیونی وارد شد و کم‌کم توسعه یافت و امروز با بیش از ۲۱ کانال، به یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های ماهواره‌ای تبدیل شده است. در بسته تلویزیونی جم از کانال‌های آذری، عربی و کردی‌، کودک، نوجوان، سرگرمی، علمی، آموزش، خانوادگی، فیلم، سریال، ورزش، مستند، اقتصاد و هر چیز که فکرش را بکنید وجود دارد و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

بودجه کلی شبکه‌جم مانند بسیاری دیگر از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بسیار نامشخص است. با این حال گمانه‌زنی‌های بسیاری در این خصوص وجود دارد. برخی گروه جم را با تمام شبکه‌هایش از عناصر دولت عربستان می‌دانند و از ارتباطات با گروه‌های سیاسی مختلف نیز می‌گویند. با این حال آنچه مشخص است، بودجه این شبکه مختصرا از راه تبلیغات و بخش عمده آن از مسیر نامشخصی تامین می‌شود؛ مانند شبکه‌های دیگری نظیر من و تو.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود و بررسی اپلیکیشن جم آنلاین (GEM Online) چه بود؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر