;
coinex

آیا فیلم Deadpool 3 را در سال 2021 خواهیم دید؟

مدت زیادی است که طرفداران مارول دلتنگ شخصیت محبوب Deadpool هستند. حالا به تازگی اخباری درباره فیلم Deadpool 3 منتشر شده است. با ما باشید.

یکی از نگرانی های اصلی طرفداران مارول چگونگی ادامه شخصیت ددپول بوده و هست. فرمول این فیلم ابرقهرمانی با بودجه‌ی کم و دارای رده‌ی سنی بزرگسال، برای فاکس به طرز چشمگیری جواب داد و به‌عنوان با ارزش‌ترین دارایی ابرقهرمانانه‌اش درآمد.

البته که نباید انتظار حضور سری جدید Deadpool  در میان بهترین فیلم های 2021 را داشته باشم اما باتوجه به استعدا مارول در حضورهای افتخاری، شاید در میان بهترین فیلم های مارول در سال 2021 شاهد حضور کوتاه Deadpool  باشیم. البته اخیرا اطلاعاتی از Deadpool 3 نیز به دستمان رسیده است.

آیا فیلم Deadpool 3 را در سال 2021 خواهیم دید؟

واضح است که دیزنی حق امتیاز و شخصیتی باارزش مانند Deadpool را دور نمی‌اندازد، اما سوالاتی در مورد چگونگی ساخت دنباله برای آن وجود دارد. با توجه به این موضوع که آثار مارول رده سنی بالای ۱۳ سال را دریافت می‌کنند، بسیاری کنجکاو بودند که آیا رده سنی بزرگسال فیلم Deadpool تغییر خواهد کرد یا خیر.

خبرنگار کولایدر به تازگی با مدیر استودیوهای مارول، کوین فایگی، در مورد بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 ، سریال WandaVision و سریال LOKI صحبت کرد و فایگی در جریان مصاحبه خود، خبر جدیدی درباره‌ی Deadpool 3 داد که مشخص شد چه زمانی فیلم‌برداری آن آغاز می‌شود و از همه مهم‌تر، تایید رده سنی بزرگسال برای این فیلم بود.

آیا فیلم Deadpool 3 را در سال 2021 خواهیم دید؟

رایان رینولدز پس از این فیلم رسما به دنیای سینمایی مارول می‌پیوندد و این فیلم رده سنی بزرگسال خود را حفظ می‌کند. فایگی گفت خواهران لیزی مولینوکس، لوگلین و وندی مولینوکس با نظارت رینولدز، سخت در حال کار بر روی فیلم‌نامه‌ی این فیلم هستند، اما فیلم‌برداری Deadpool 3 تا سال ۲۰۲۲ آغاز نخواهد شد.

علاوه بر مارول طرفداران ژانر ابرقهرمانی در سال 2021 با بهترین فیلم های دی سی 2021 نیز سرگرم هستند. اما توصیه ما را بپذیرید و هرگز بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمیشن های 2021 و بهترین فیلم های کره ای 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم Deadpool 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر