;
coinex

آیفون 12، اس 21 و حالا پرچمدار جدید شیائومی بدون شارژر عرضه می‌شود

پرچمدار جدید شیائومی با انتخاب اختیاری شارژر بدون سیم یا با سیم به زودی ارائه خواهد شد. برای دانستن جزئیات بیشتر از گوشی جدید با ما همراه شوید.

مدیر عامل شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی وایبو اعلام کرد که به‌زودی از گوشی جدید این شرکت رونمایی خواهد شد. این گوشی احتمالا در سری ردمی بود و نام آن نیز Redmi K40 است.

حالا و آنطور که اخبار میگوید بعد از طعنه به اپل برای حذف شارژر آیفون 12 ، سایر شرکت ها نیز این مهم را در دستور کار خود قرار داده اند. چندی پیش شیائومی می 11 نیز بدون شارژر عرضه شد و گلکسی اس 21 نیز به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 بدون شارژر راهی بازارها شده است. حالا خبر از عرضه یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی 2021 بدون شارژر میرسد.

آیفون 12، اس 21 و حالا پرچمدار جدید شیائومی بدون شارژر عرضه می‌شود

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، جعبه بزرگتر احتمالا شامل شارژر و جعبه کوچکتر احتمالا سری بدون شارژر خواهد بود. امیدواری همه این است که هزینه هر دو نسخه یکسان باشد، زیرا کاربران خیلی علاقمند به پرداخت هزینه اضافی برای یک شارژر نیستند.

آیفون 12، اس 21 و حالا پرچمدار جدید شیائومی بدون شارژر عرضه می‌شود

انتظار می‌رود این گوشی یک سری پرو نیز داشته باشد و در یکی از روزهای ماه فوریه نیز احتمالا بسته گشایی این گوشی اتفاق خواهد افتاد. گزارشات حاکی از این است که حداقل دو نوع از گوشی Redmi K40 وجود داشته باشد. همچنین این گوشی احتمالا از اسنپدراگون 888 کوالکام پشتیبانی خواهد کرد.

البته گزارش دیگری که چند وقت پیش منتشر شد، از ویژگی سطح پایین‌تر این پرچمدار صحبت به میان می‌آورد و ادعا ‌کرد که این پرچمدار جدید شیائومی احتمالا به اسنپدراگون 775 مجهز خواهد بود.

مورد دیگری نیز صحبت از این به میان آورده بود که اسنپدراگون این گوشی احتمالا 870 است. به هرحال تا روز ارائه این گوشی باید برای قضاوت نهایی صبر نمود.

برخی از مشخصات دیگر مورد انتظار ردمی جدید شامل صفحه نمایش 2K AMOLED با سرعت 120 هرتز و باتری 4000 میلی آمپری است. این باتری احتمالا توان شارژر سریع 55 وات را دارا خواهد بود. همچنین انتظار می رود قیمت ردمی معادل تقریبا 2998 یوان(یک میلیون نهصد هزار تومان) باشد. بررسی کامل شیائومی ردمی کی 40 را در اینجا بخوانید.

علاوه بر اینها در سال جدید باید منتظر عرضه بهترین گوشی های هواوی 2021 نیز باشیم که رقابت بهترین گوشی های 2021 را جذابیتی دو چندان میبخشد. البته فراموش نکنیم بازار مهم بهترین گوشی های میان رده 2021 را که با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ رقابت سختی برای دیگران ایجاد کرده است.

به علاوه با فراگیری تکنولوژی فایوجی باید با بهترین گوشی های 5G در سال 2021 روزگار جالبی داشته باشیم البته اگر جیبتان کفاف بهترین ها را نداد همیشه ارزان ترین گوشی های فایوجی از جمله گلکسی A32 در دسترس شماست. توصیه میکنیم سری به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 بزنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91Mobiles

نظر شما درباه پرچمدار جدید شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر