;
coinex

جنیفر لاورنس مجروح شد ؛ در فیلم برداری فیلم جدید نتفلیکس اتفاق افتاد

جنیفر لاورنس مجروح شد ؛ این اتفاق در فیلم برداری فیلم جدید او برای نتفلیکس رخ داد، برای دانستن جزئیات بیشتر با ما تا پایان همراه شوید.

نتفلیکس طی سال جاری علاوه بر پخش بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 که بسیاری از آنها در زمره بهترین سریال های 2021 قرار دارند وارد میدان میشود. علاوه بر این نتفلیکس چندین عنوان در فهرست بهترین فیلم های 2021 در نظر گرفته است که عموما جزو بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 یا بهترین فیلم های اکشن 2021 هستند.

هالیوود ریپورتر تایید کرده است که در طی یک انفجار کنترل شده شیشه ها در هنگام فیلم برداری مجموعه کمدی Don’t Look Up for (به کارگردانی آدام مک کی) جنیفر لاورنس مجروح شد.

جنیفر لاورنس مجروح شد ؛ در فیلم برداری فیلم جدید نتفلیکس اتفاق افتاد

لارنس درحال فیلمبرداری صحنه ای با بازیگر مشهور تیموتی چالمت بود که یک حادثه بدلکاری باعث ترکیدن خرده شیشه ها و مجروحیت جزئی او شد.

Don’t Look Up for که توسط نتفلیکس تهیه شده است با بازی جنیفر لارنس و لئوناردو دیکاپریو در حقیقت روایتگر داستان داشمندان سطح پایینی است که کشف کرده اند تا شش ماه دیگر شهاب سنگی به زمین برخورد خواهد کرد. آنها تلاش می کنند با یک تور و مسافرت در سراسر جهان به جهانیان در اینباره هشدار دهند. اما از قضا فقط جمعیت اندکی حرف آنها را قبول می نماید.

مریل استریپ، جونا هیل و کیت بلانشت در کنار این دو بازیگر مشهور یعنی جنیفر لارنس و دیکاپریو در این فیلم نیز تقش بازی خواهند کرد.

جنیفر لاورنس مجروح شد

تولیداین فیلم به دلیل مجروحیت جنیفر لارنس به طور موفقت در روز جمعه متوقف شد، اما انتظار می رود لارنس پس از بهبودی در روز دوشنبه به جریان ساخت این فیلم بازگردد.

مک کی برای ساخت این پروژه بسیار بزرگ با کوین مسیک همکاری کرده است، همچنین لازم به ذکر است TMZ اولین جایی بود که درحقیقت خبر از ساخت این فیلم را داد و برخی از جزئیات آن را افشا نمود.

همانطور که گفته شد جراحت لارنس زیادی جدی نبوده و اختلالی در این تولید این فیلم ایجاد نشده است. در هر صورت  با توجه به حضور ستارگان متعدد در این فیلم همگی منتظر دیدن این فیلم جذاب هستیم.

علاوه بر این توصیه میکنیم برای سال جدید بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 را از دست ندهید. به علاوه میتوانید نگاهی به ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهرین فیلم های اسکار 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

منبع: hollywoodreporter

نظر شما درباره جراحت جنیفر لارنس در صحنه فیلمبرداری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر