;
coinex

جوکر جرد لتو باز می‌گردد ؛ دلیلی دیگر برای تماشای لیگ عدالت زک اسنایدر

جوکر جرد لتو باز می گردد و حالا دلیلی دیگر برای تماشای لیگ عدالت زک اسنایدر داریم. برای دانستن جزئیات بیشتر در این باره و فیلم لیگ عدالت جدید به کارگردانی زک اسنایدر با با ما همراه شوید.

زک اسنایدر برخی از دلایلی چرایی بازگرداندن جوگر جرد لتو را برای فیلم جدید لیگ عدالت بیان کرده است. اسنایدر پس از جدایی در طی روندهای پس از تولید در سال 2017 دوباره قرار است یکی باز بهترین فیلم های دی سی در سال 2021 را بسازد. اسنایدر علاوه بر تغییر ساعت های فیلمبرداری طول فیلم را تا چهار ساعت افزایش داده است.

هنری کاویل، بن افلک و ری فیشر همگی اواخر سال گذشته برای گرفتن برخی سکانس ها مجددا بازگشتند، اما بزرگترین شگفتی بازگشت لتو به عنوان جوکر بود. با ادامه این خبر تکراتو را دنیال کنید.

جوکر جرد لتو باز می‌گردد

دلیلی دیگر برای تماشای لیگ عدالت زک اسنایدر

هواداران نیز توانستند پس از انتشار تریلر فیلم در 14 فوریه، اولین تصویر از جوکر جرد لتو را در فیلم لیگ عدالت به عنوان یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ببینند. درحقیقت ما در پایان تریلر تصویری کوتاه از جوکر می بینیم که جوک ما همه در یک جامعه زندگی می کنیم را به یاد آورده و تصویری از رابطه بتمن و جوکر را نشان می دهد. این صحنه در یکی از شوالیه های بتمن اتفاف می افتد، اما اسنایدر توضیح داده است که هدف از اینکار، برگرداندن لتو بوده است. باید دید رقابت بین دنیای دی سی و بهترین فیلم های مارول 2021 که عمدت از دیزنی پلاس پخش می‌شوند، چگونه پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2021

تاریخ درگیری های بتمن و جوکر تاریخ طولانی است، اما اسنایدر گفته است که او لتو را برگداننده است تا برخی ابهامات را برطرف سازد کاری که به نظر او در آینده نمی توانست انجام دهد. اسنایدر می گوید احتمالا بسیاری از طرفداران با ما موافق هستند که درگیری بتمن و جوکر برای جهان DC مهم ترین مسئله است. اسنایدر می گوید که در نهایت برگردانندن جوکر جرد لتو برای لیگ عدالت راهی بود که تا طعمی را از درگیری همانطور که در ابتدا تصور می کرد را به هواداران هدیه دهد.

جوکر جرد لتو

فیلم های DCEU قبلا نیز روشن کرده بودند که بتمن و جوکر سابقه طولانی در جهان سینمایی‌اش دارند. بتمن برای مدت کوتاهی در فیلم جوخه انتحاری ظاهر می شود و در آنجا هارلی کویین (مارگو رابی) را اسیر می کند در فیلم بتمن در برابر سوپرمن نیز چنین تصویری دوباره مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021

در فیلم Batcave هم بتمن درحالی که لباس شریک سابق خود رابین را در دست دارد، ما با کلمات هاهاها، شوخی با تو بتمن مواجه می شویم. اسنایدر قصد داشت دلیل مرگ رابین را در لیگ عدالت توضیج دهد اما با توجه اینکه او و بن افلک از دی سی خارج شدند بسیار بعید به نظر می رسد.

لیگ عدالت اسنایدر درحقیقت آخرین شانس او برای باقی گذاشتن اثر خود در جهان DCEU است. این کارگردان فکر می کند که هیچکس نمی تواند بدون درک دینامیک و پویایی شخصیت های بتمن و جوکر هر دوی آن ها در یک جهان نمایش دهد.

به نظر می رسد لتو مایل است که بارها و بارها به DCEU برگردد، بنابراین ممکن است ما بتوانیم او را دوباره با بتمن دیگری ببینیم، در هرصورت فیلم لیگ عدالت آخرین فرصت دیدن زوج جوکر جرد لتو و بتمن بن افلک در صفحه با هم است.

منبع: screenrant

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره جوکر جرد لتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر