;
coinex

خندوانه نوروز 1400 ؛ معرفی کامل برنامه و زمان پخش آن در نوروز

شبکه های مختلف سیما برای نوروز پیش رو برنامه های متنوعی را در نظر گرفته اند. یکی از مهمترین ها بالطبع خندوانه نوروز 1400 است که این جستار به آن اختصاص دارد.

همانطور که میدانید متناسب با ایام نوروز، هر یک از شبکه ای سیمای ملی، ویژه برنامه های خاص تحویل سال و برنامه های نوروزی ویژه ای را در نظر میگیرند. یکی از محبوترین شبکه های سیما طی سالیان اخیر بدون شک شبکه نسیم با برنامه های مفرح و محبوب بوده است.

در میان برنامه های این شبکه، خندوانه به مجری گری و کارگردانی رامبد جوان و با حضور عروسک محبوب جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی از جمله برجسته ترین و مهمرین برنامه های این شبکه بوده است که طرفداران زیادی دارد.

به مانند چندسال اخیر، بالطبع شاهد ویژه برنامه نوروزی خندوانه نوروز 1400 نیز خواهیم بود و حالا در جستار پیش رو قصد داریم به بررسی وضعیت تولید و پخش خندوانه نوروز 1400 بپردازیم. با ما باشید.

خندوانه نوروز 1400

معرفی کامل برنامه و زمان پخش آن در نوروز

خندوانه برنامه تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی سیدعلی احمدی است که در هر قسمت از آن با چهره های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد اهمیت شادی و خنده گفتگو می شود.

همانطور که باید بدانید، خندوانه در کنار دورهمی یکی از محبوبترین برنامه های صدا و سیما در ایران بوده است و طرفداران زیادی دارد که در موقعیت های مختلف در قالب ویژه برنامه نیز روی آنتن میرود.

خندوانه نوروز 1400 ؛ معرفی کامل برنامه و زمان پخش آن در نوروز
خندوانه در نوروز 1400

فارغ از فصل های چندگانه این برنامه، بخش مهمی از خندوانه مربوط به ویژه برنامه های نوروزی آن است. این برنامه همچنین از حضور خنداننده های برتر که از کمدین های معروف سینما هستند نیز بهره میبرد. تاکنون 6 فصل از این برنامه تولید و پخش شده است و فصل هفتم قرار بود برای آبان ماه 99 آماده باشد، اما محدودیت های کرونایی مانع از این موضوع شد تا فصل هفتم این برنامه به نوروز 1400 موکول شود.

حالا باید گفت خندوانه نوروز 1400 در حقیقت همان فصل هفتم برنامه است که از پیش از نوروز 1400 آغاز شده و تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد داشت. حالا اطلاعات جدیدی از خندوانه نوروز 1400 و البته تعداد دیگری از برنامه های شبکه نسیم داریم. با ما همراه باشید.

خندوانه نوروز 1400

آنگونه که از اخبار و اطلاعات موثق در مورد خندوانه نوروز 1400 میتوان فهمید، پخش خندوانه در نوروز 1400 به عنوان یکی از ویژه برنامه های شبکه نسیم در نوروز پیش رو قطعی است و مراحل ضبط و تولید فصلم هفتم خندوانه آغاز شده و این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی روی آنتن خواهد رفت.

خندوانه نوروز 1400 ؛ معرفی کامل برنامه و زمان پخش آن در نوروز
خندوانه در نوروز 1400

با توجه به وقفه ای که در تولید فصل هفتم خندوانه به خاطر کرونا پیش آمد، حالا رامبد جوان در تدارک تهیه دو پروژه سنگین و به طور همزمان است. در واقع فازغ از مراحل ضبط خندوانه، سریال مردم معمولی نیز برای پخش در شبکه نمایش خانگی در حال تهیه است.

گفتنی است که فصل جدید خندوانه ابتدا قرار بود نوروز ۹۹ روی آنتن برود اما رامبد جوان جزو اولین و حتی معدود افرادی بود که با شروع کرونا و شیوع این ویروس واگیردار در سطحی گسترده، خیلی جدی و به صراحت از ساخت این برنامه انصراف داد.

اما طی مدت اخیر و به تناسب نزدیک شدن به ایام نوروز احتمالا باید منتظر خندوانه نوروز 1400 باشیم. رامبد جوان خبر از حضور استندآپ کمدین ها برای فصل جدید برنامه و ساخت دکور جدید آن در برج میلاد را داده است. آنطور که مشخص شده است، فصل جدید برنامه به عنوان خندوانه نوروز 1400 پخش می شود و مراحل ضبط خندوانه عید نوروز 1400 آغاز شده است.

خندوانه نوروز 1400 ؛ معرفی کامل برنامه و زمان پخش آن در نوروز
خندوانه عید نوروز 1400

به تناسب نوروز کرونایی، خندوانه در نوروز 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از ماسک ضبط و تولید می شود و بالطبع فاصله گذاری اجتماعی هم در محل استقرار مهمانان و مدعوین رعایت خواهد شد. به گونه ای که استودیوی برنامه به نسبت فصل ای قبل کمترین تعداد حضار را در خود جا داده است و تقریبا حدود 40 نفر در استودیو حاضر خواهند بود.

خندوانه عید نوروز 1400 از روزهای پایانی اسفندماه و پیش از نوروز روی آنتن خواهد رفت و بناست تا بعد از ماه رمضان نیز روی آنتن باشد.  فصل های قبلی خندوانه روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه؛ ساعت : ۲۳ از شبکه نسیم پخش میشد و تکرار ساعت : ٠٣:٠٠ بامداد،٠٧:٠٠ صبح، ١١:٠٠ صبح و ١٧:٠٠ بعد از ظهر بود. به احتمال زیاد خندوانه عید نوروز 1400 نیز مانند سری های قبلی و در ساعت های یاد شده قبلی پخش میشود.

خندوانه عید نوروز 1400

خندوانه نوروز 1400 ؛ معرفی کامل برنامه و زمان پخش آن در نوروز
خندوانه عید نوروز 1400

اخیرا مدیر شبکه نسیم، محمد احسانی در حاشیه بازدید از از وضعیت تولید سریال تلویزیونی دست انداز در جمع خبرنگاران درباره برنامه های نوروزی شبکه نسیم برای سال جدید از جمله خندوانه نوروز 1400 گفت: شبکه نسیم 7 عنوان برنامه در نوروز 1400 برای مخاطبان در نظرگرفته است از جمله سری هفتم خندوانه؛ البته پیش بینی ما این است که برنامه خندوانه زودتر از ایام نوروز شروع شود و بعد از نوروز هم ادامه دارد.

احسانی درباره خندوانه در نوروز 1400 گفت ضبط اصلی خندوانه از فردا آغاز می شود. برای خندوانه دکور بزرگی طراحی شده است، تماشاگران کمتری نسبت به قبل حضور خواهند داشت. می ‌دانید که خندوانه جز برنامه ‌هایی است که مخاطبان منتظر آن هستند. وجود چنین برنامه ‌هایی ضروری است، اما عوامل به دنبال لوکیشنی بودند که رعایت دستورالعمل‌ ها به خوبی عملی شود. پخش خندوانه در نوروز ۳ شب در هفته است و بعد از آن روال عادی خواهد داشت.

وی فارع از خندوانه نوروز 1400 درباره دیگر برنامه های نوروزی شبکه نسیم افزود: از دیگر برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم، سریال طنز دست انداز، شوتبال، کودک شو، سری جدید هوش برتر، سری جدید شکرستان و نسیم آوا ویژه نوروز 1400 هستند. البته شبکه نسیم به شکل متعارف مثل شبکه ‌های اصلی برنامه نداشته است، یکی از ویژه برنامه‌ های نوروزی به عنوان تحویل سال روی آنتن خواهد رفت.

چه خبر از دورهمی؟

مدیر شبکه نسیم فارغ از خندوانه نوروز 1400 درباره برنامه و موزه دورهمی نیز اطلاعاتی با خبرنگاران به اشتراک گذاشت:  موزه دورهمی به سرانجام رسیده و خریدار هزینه را پرداخت کرده است. حراج به مدت پنج ماه در سایت برگزار و پیشنهاد قیمت‌ ها بررسی شد و در نهایت یک شرکت موزه دورهمی را خریداری کرد. قرار است در آخرین قسمت دورهمی در فصل چهارم، آیتم موزه دورهمی پخش شود.

احسانی درباره فصل جدید دورهمی گفت: فصل جدید دورهمی با تغییرات جدید و ساختار متفاوت تولید می‌شود، این روزها که آقای مدیری مشغول ساخت سریالش در شبکه نمایش خانگی است،  در قسمت آخر درباره حضور مهمانان صحبت می‌کند. زمانی که تعداد برنامه ‌ها بیشتر می‌شود، به خاطر دعوت از افراد بازیگر و ورزشکار یک مقدار محدودیت به وجود می‌آمد. البته در فصل چهارم ما شاهد چهره‌ های جدیدی بودیم مثل انوشه، مهرانه مهین ترابی، مسعودفروتن و… که بازخورد های خوبی داشت. دورهمی یک مجموعه است و همه اتفاقات با هم روی آن تاثیر می‌ گذارد. دورهمی از معدود برنامه ‌هایی بود که در ایام شیوع کرونا متوقف نشد.

وی عنوان کرد: در ایامی که مردم نیاز به برنامه مفرح داشتند دورهمی روی آنتن بود و در کنار آن مهمانان هم با یک ملاحظاتی در ایام کرونا در برنامه حضور پیدا کردند. در طول برنامه هم خیلی از مهمانان به خاطر کرونا از خانه بیرون نمی ‌آمدند و نتوانستند در دورهمی حضور پیدا کنند. هنوز تصمیم قطعی برای پخش آخرین قسمت دورهمی در عید مبعث گرفته نشده است.

احسانی درخصوص مجموعه دست انداز گفت: کارهای طنز آیتمی چند ساله بود که وقفه‌ای در ساخت آن ‌ها شاهد بودیم، ما احساس کردیم‌ که این نیاز در بین مخاطبان وجود دارد که این بخش را در برنامه‌های شبکه ‌های نسیم داشته باشیم.

وی افزود: دوستان سراغ گروهی رفتند که در این حوزه فعالیت داشتند. حدود سه هفته‌ ای است که کار شروع شده است. خوشبختانه اولین سری برنامه دست انداز نوروز 1400 از شبکه نسیم خواهیم داشت. برای پخش ساعت 20 را در نظر گرفته ایم که سه بار هم تکرار خواهد داشت. این برنامه 90 قسمت است که 15 قسمت نوروز 1400 پخش می‌ شود، در ادامه هم شاهد پخش قسمت ‌های آن خواهیم بود.

مدیر شبکه نسیم یادآور شد: تعداد بازیگران اصلی، مهمان و هنرور دست انداز زیاد است، کارهای آیتمی در چند لوکیشن‌ ها کارها تقسیم می‌شود. در این برنامه شیوه جدید اجرا را تجربه کردند که در کارهای قبلی نبوده است. یک مدل بازی و اجراست که مخاطبان در نوروز می‌بینند.

خندوانه در نوروز 1400

آنطور که گفته می شود، ایده اولیه خندوانه متعلق به سال 1383 است که رامبد جوان پیشنهاد ساخت چنین برنامه ای را به شبکه تهران داد ولی به دلیل عدم تامین بودجه، تولید آن متنفی شد. هدف از خندوانه، توجه به اثرات حیرت انگیز خنده و خندیدن در افراد و برجسته کردن این موضوع است.

آنطور که گفته شده است، تیم تهیه و طراحی برنامه از جمله رامبد جوان، مطالعه ای عمیق درباره بن مایه های علمی خندیدن و خنده و اثرات آن داشته اند و بر این اساس نزدیک ب هزار مقاله علمی مرتبط با این موضوع را بررسی کرده اند.

خندوانه نوروز 1400 ؛ معرفی کامل برنامه و زمان پخش آن در نوروز
فصل هفتم خندوانه

این برنامه از تماشاگرانی تشکیل شده که با تست خنده و از میان افراد متقاضی به برنامه وارد شده‌ اند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ ها هیئت داوران خندوانه گفته می‌ شود. برنامه با مقدمه رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار، ترانه شاد برنامه را می‌ خوانند.

در ادامه، مهمان برنامه با تشویق و خنده به داخل دعوت می شود و گفتگویی گرم و صمیمانه به تناسب موقعیت آغاز می شود. در میان مصاحبه، گفتگویی با دوستان و همکاران وی نشان داده می‌ شود. گفتگو با مهمان با شوخی و خنده همراه است. از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامه پایانی هر هفته بهترین لبخند را گزینش می ‌کنند.

از دیگر بازیگران برنامه نیما شعبان نژاد و جناب خان هستند که در موقعیت های مختلفی نقش آفرینی می کنند. در فصل 4 عروسک محبوب جناب خان که یکی از پایه های اساسی محبوبیت خندوانه بود به دلیل مسائل مالی از برنامه کنار گذاشته شد و به جای او چند عروسک دیگر جایگزین شدند که عدم استقبال افراد و حضور ناموفق آنها سبب شد تا در فصل 5 شاهد بازگشت جناب خان باشیم.

خندوانه نوروز 1400 ؛ معرفی کامل برنامه و زمان پخش آن در نوروز
فصل هفتم خندوانه

برای اولین بار در این بازه زمانی و در فصل پنجم بود که برنامه در 3 شب آخر هفته یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن می رفت و زمان برنامه نیز به مقدار قابل توجهی افزایش یافته بود. این وضعیت در فصل ششم نیز ادامه یافت.

از دیگر بخش های جذاب برنامه باید به استنداپ کمدی، مسابقهریال میان برنامه هایی با محوریت مصاحبه با مردم، انیمیشن و انواع نماهنگ ها اشاره کرد. به گفته محمدرضا زائری برنامه خندوانه یکی از بهترین الگوها در تجربه‌ های رسانه ای است.

مسابقه خنداننده برتر

خنداننده برتر نیز از جمله مسابقات محبوب خندوانه است که در چندین فصل برنامه و در موقعیت های گوناگون برگزار شد. این مسابقه با محوریت استدآپ کمدی بین 16 کمدین و به صورت حذفی برگزار شد.

علی‌رضا خمسه، امین حیایی، سروش صحت، سید جواد رضویان، مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه‌خواه، سپند امیر سلیمانی، امیرمهدی ژوله، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، امیر کربلایی‌زاده، سجاد افشاریان، علی‌رضا مسعودی، نادر سلیمانی و هومن حاجی عبداللهی ۱۶ کمدینی بودند که در این مسابقه شرکت کردند و در نهایت در آخرین قسمت برنامه به دلیل اتمام فصل دوم و نبودن فرصت برای اجرای فینالیست‌ها و رأی‌گیری که نیاز به ساختن چند قسمت دیگر از خندوانه بود رامبد جوان و عوامل برنامه تصمیم گرفتند که به صورت مشترک مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله را به عنوان نفر اول خنداننده برتر معرفی کنند.

سری دوم این مسابقه اما به جای نام های مطرح و شناخته شده به عموم مردم اختصاص یافت و فرصتی برای رشد استعدادهای طنز عنوان شد. این مسابقه از اواسط تیرماه آغاز و تا اوایل شهریور ادامه داشت.

در این قسمت 16 کمدین از میان تعداد زیادی داوطلب انتخاب شده و اقدام به اجرای استنداپ کمدی کردند. این 16 نفر در گروه های 4 تیمی زیر نظر مربیان خود یعنی رامبد جوان، پانته‌آ بهرام، اشکان خطیبی و فرهاد آییش بودند آموزش دیدند و طی هر قسمت به صورت ۴ نفره باهم به رقابت پرداختند. در آخر هم علی صبوری، از رقیب خود یعنی ابوطالب حسینی پیشی گرفت و قهرمان شد. ابوطالب حسینی هم دوم شد.

به روزرسانی 18 اسفند 99:

مدیر شبکه نسیم، محمد احسانی امروز در مصاحبه ای درباره خندوانه نوروز 1400 از آغاز فصل هفتم خندوانه از چهارشنبه 20 اسفند ماه مصادف با عید مبعث خبر داد و از خندوانه به عنوان برنامه ای که مراحل ساخت آن کاملا حرفه ای و متناسب با زمان بندی پیش رفته یاد کرد. او در ادامه درباره شرایط ضبط برنامه اظهار داشت:

همه تماشاچیان ماسک زده‌اند و حتما مخاطبین خواهند دید پروتکل‌ها به جد رعایت می‌شود. از طرفی دیگر تعداد کمتری نسبت به فصل‌های قبلی حضور دارند. همچنین دکور بزرگی در برج میلاد را درنظر گرفته‌اند که با رعایت تمام ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی این اتفاق می‌افتد. چرا که آنقدر سلامتی شرکت‌کنندگان و عوامل اهمیت داشت که این همه زمان گذشت تا لوکیشن و شرایطی را فراهم کنند که این پروتکل‌ها درست و اصولی رعایت شوند.

در پایان توصیه میکنیم برای اطلاع از سایر برنامه های سیمای ملی در سال جدید، سری به برنامه های نوروز 1400، سریال های نوروز 1400 و سریال های ماه رمضان 1400 نیز بزنید.

به علاوه در ارتباط با سال 1400 بدون شک نیاز به اطلاعات به روز و جامعی از پیش بینی قیمت اینترنت در سال 1400، اضافه کاری در سال 1400، سود بانکی در سال 1400، بهترین مشاغل سال 1400، پیش بینی قیمت یورو در سال 1400، پیش بینی قیمت سکه در سال 1400 و عرضه اولیه های 1400 خواهید داشت.

همچنین توصیه میکنیم دستمزد روزانه در سال 1400، نرخ دیه سال 1400، آینده ایران در سال 1400، پیش بینی قیمت گوشی 1400، پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400 و حداقل حقوق در سال 1400 را هرگز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خندوانه عید نوروز 1400 چیست؟ به نظر شما پخش خنداونه در نوروز 1400 میتواند به جذابیت فصل های قبلی باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام آقای جوان لطفا آقای دارا حیایی و آقای کیسان دیباج روهم به برنامتون دعوت کنید

    پاسخ