;
coinex

پرفروش ترین فیلم های 2021 ؛ آپدیت آوریل 2021

سال 2021 با اکران چندین عنوان از محبوبترین و موردانتظاترین فیلم ها آغاز شد. این جستار به معرفی پرفروش ترین فیلم های 2021 اختصاص دارد.

بخش مهمی از انگیزه کار در سینما بدون شک به بحث های مالی و اقتصادی این حرفه برمیگردد. جایی که از آن به عنوان صنعت سینما و سرگرمی یاد میکنیم.

همواره و از ابتدای هر سال میلادی ، برخی از معتبرترین نهادهای آمارگیری در سراسر دنیا اقدام به بررسی میزان فروش برترین فیلم های سال میکنند و در مورد سال جدید هم به همین ترتیب آمار فروش فیلم های جدیدالاکران سنجیده و منتشر میشود.

یکی از معتبرترین و موثق ترین این نهادها که زیرمجموعه IMDb نیز هست boxofficemojo میباشد که ما اساس آمار و بررسی خود را بر آن قرار داده ایم. در همین راستا در گفتار پیش رو به معرفی پرفروش ترین فیلم های 2021 تا آوریل 2021 خواهیم پرداخت و تا پایان سال میلادی، همواره این گفتار به روزرسانی خواهد شد. تا ببینیم پرفروش ترین فیلم 2021 کدام است.

در ادامه اما شاهد پرفروش ترین فیلم های جهان 2021 خواهیم بود. در این فهرست علاوه بر ذکر نام و مشخصات پرفروش ترین فیلم های سال 2021 تا ماه آپریل، به خلاصه ای از داستان و سایر اطلاعات آنها نیز پرداخته خواهد شد. ما را در ادامه همراهی کنید.

پرفروش ترین فیلم های 2021 ؛ آپدیت آوریل 2021

همانطور که میدانید، فهرست پرفروش ترین فیلم های 2021 احتمالا باید بیش از هرچیز شامل عناوین اکشن و نفسگیر جذاب و یا عناوین ابرقهرمانی مارول و دی سی باشد. چراکه این فیلم ها با مجموعه ای از بهترین بازیگران، بودجه های هنگفت و البته جلوه های ویژه خیره کننده تهیه می شوند. بر این اساس معمولا عناوین مفهومی و فلسفی و یا عناوینی که چندان مطابق میل عموم نباشند جایی در این فهرست ها ندارند.

البته انیمیشن ها و عناوین عاشقانه نیز معمولا در کسب فروش بیشتر شانس هایی دارند. امسال نیز در فهرست بهترین فیلم های 2021 ما با بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2021 نیز مواجهیم که هریک به نوبه خود میتوانند فیلم های پرفروش و موفقی باشد و در زمره پرفروش ترین فیلم های 2021 قرار گیرند.

بر این اساس با ما باشید تا به معرفی پرفروش ترین فیلم های 2021 بپردازیم. البته همانطور که میدانید هنوز بسیاری از عناوین مورد انتظار سال مانند برخی از بهترین فیلم های دی سی 2021 اکران نشده اند. در نتیجه فهرست پرفروش ترین فیلم های 2021 تنها به عناوین جدیدا اکران شده تا ماه آوریل اختصاص خواهد داشت.

Hi, Mom

فروش جهانی: 821،416،557 دلار

Hi, Mom
پرفروش ترین فیلم 2021

سینمای کره طی سالیان اخیر محبوبیت بالایی کسب کرده و موفقیت های بین المللی سینمای کره سبب شده تا فیلم های کره ای به تدریج طرفداران خاص و پرتعدادی پیدا کنند.

یکی از بهترین فیلم های کره ای 2021 نیز فیلم Hi, Mom به کارگردانی، نویسندگی و ایفای نقش لینگ جیا است. این فیلم در حال حاضر با 677 میلیون دلار فروش پرفروش ترین فیلم اکران شده در سال 2021 محسوب می شود که در نوع خود سورپرایز جالب توجهی برای سال 2021 است.

البته بخش مهمی از این میزان فروش مربوط به اکران های چین است. همانطور که میدانید در چین با مهار شدن کرونا، بسیاری از سینماها بازگشایی شده اند و فعالیت خود را از سرگرفته اند. بر همین اساس چندان عجیب نیست که در حال حاضر اثری از سینمای کره یکی از پرفروش ترین فیلم های 2021 باشد.

Detective Chinatown 3

فروش جهانی: 686،257،563 دلار

Detective Chinatown 3
پرفروش ترین فیلم 2021

کارآگاه محله چینی ها 3 یک فیلم سینمایی کمدی چینی و از بهترین فیلم های چینی 2021 است که در سبک فیلم های معمایی به کارگردانی و نویسندگی چن سیچنگ با بازی وانگ بائوکیانگ و لیو هوران ساخته شده است.

این فیلم همچنین شامل دو دنباله پیش از خود میشود که در سال های 2015 و 2018 اکران شده و با استقبال خوبی مواجه شدند. حالا کارآگاه محله چینی ها 3 با فروش بیش از 667 میلیون دلار توانسته جایگاه دوم پرفروش ترین فیلم های 2021 را به خود اختصاص دهد.

نکته جالب درباره این فیلم اینکه به سادگی توانست رکورد فروش افتتاحیه را که متعلق به انتقام جویان: پایان بازی بود و عددی غیرقابل دسترس تصور میشد بشکند. به علاوه این اثر سریع تر از هر فیلم دیگری به رکورد 500 میلیون فروش رسیده و این آنرا از سایر آثار متمایز میکند.

Godzilla vs. Kong

فروش جهانی: 393.6 میلیون دلار

پرفروش ترین فیلم های دنیا در سال 2021

فیلم Godzilla vs. Kong یا گودزیلا در برابر کونگ یکی از جدیدترین آثار اکشن، درام، علمی تخیلی و دلهره‌آور شرکت برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) است که به‌دست نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان آدام وینگارد ساخته شده است و این فیلم اکشن در رتبه سوم پرفروش ترین فیلم های دنیا در سال 2021 قرار گرفته است.

A Writer’s Odyssey

فروش جهانی: 149،506،203 دلار

A Writer's Odyssey
پرفروش ترین فیلم کره ای 2021

A Writer’s Odyssey یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن و فانتزی-ماجراجویی چینی در سال 2021 است که به کارگردانی لو یانگ و تهیه کنندگی نینگ هائو ساخته شده است.

این فیلم این فیلم که در تاریخ 12 فوریه سال جاری اکران شده است، حالا با نزدیک به 126 میلیون دلار فروش یکی از پرفروش ترین فیلم های 2021 است. داستان این فیلم بر مبنای رمانی به همین نام اثر شوآنگ ژوئاتئو ساخته شده است. باید دید آیا تا پایان سال وضعیت این فیلم تغییر میکند و در شمار پرفروش ترین فیلم های دنیا در سال 2021 باقی خواهد ماند؟

Endgame

فروش جهانی: 91،817،462 دلار

Endgame
پرفروش ترین فیلم های چینی

این عنوان را با انتقام جویان پایان بازی اشتباه نگیرید. این یک فیلم چینی هنگ کنگی در ژانر کمدی سیاه – اکشن است که در برای سال 2021 آماده شده است و نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده رائو شیائوزی بوده است. نقش اول این فیلم نیز اندی لائو است.

حالا اثر جدید شیائوزی با فروش بالای 57 میلیون دلار به یکی از پرفروش ترین فیلم های 2021 بدل شده است. داستان این فیلم روایتگر ماجرای یک قاتل حرفه ای است که هویت خود را با یک بازیگر عوض می کند. این فیلم بازنمایشی از فیلم ژاپنی Key of Life 2012 و حالا در قامت یکی از پرفروش ترین فیلم های جهان 2021 ظاهر شده است.

Tom and Jerry

فروش جهانی: 101.6 میلیون دلار

Tom and Jerry
پرفروش ترین فیلم 2021

یکی دیگر از جدیدترین و موردانتظارترین انیمیشن های سال که با تکنیک لایو اکشن ساخته شده است. اقتباسی از اثر جاودانه ویلیام هانا و جوزف باربارا که توسط تیم استوری و بر اساس فیلمنامه ای از کوین کستلو ساخته شد.

محبوبیت بالای دو شخصیت تام و جری و البته نظر مثبت کاربران نسبت به این اثر سبب شده تا تام و جری که در 26 فوریه اکران شد، نیز با فروش بالای 57 میلیون دلار در شمار پرفروش ترین فیلم های جهان 2021 قرار بگیرد.

در این داستان تام و جری از خانه بیرون انداخته شده اند و بدون آب و غذا در خیابان ها سرگردان شده اند. حالا آنها به دنبال آغاز زندگی جدیدی هستند و با کایلا آشنا میشوند.

Raya and the Last Dragon

فروش جهانی: 110 میلیون دلار

Raya and the Last Dragon
پرفروش ترین انیمیشن های 2021

انیمیشن رایا و آخرین اژدها یکی از جدیدترین انیمیشن های 2021 بود که توسط استودیوی والت دیزنی ساخته شده است. این انیمیشن فانتزی ماجراجویی توسط دان هال و کارلوس لوپز استرادا و بر اساس فیلمنامه ای از ادل لیم و کوی انگوین ساخته شده است. به عنوان یکی از محبوبترین و بهترین انیمیشن های 2021 با بیش از 85 میلیون دلار فروش به یکی از پرفروش ترین ها در سال جدید بدل شده است.

داستان از این قرار است که سال ها پیش انسان و اژدها در دنیای کوماندرا به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی میکردند تا اینکه هیولایی به نام دران به این سرزمین حمله کرده و نسل اژدها برای بشریت جان خود را فدا کردند. 500 سال بعد دوباره هیولاها به این سرزمین حمله کرده و یک جنگجو به نام رایا برای از بین بردن دشمنان به دنبال سیسو آخرین اژدهای باقی مانده میگردد.

Boonie Bears: The Wild Life

فروش جهانی: 77،725،242 دلار

Boonie Bears: The Wild Life
پرفروش ترین انیمیشن های 2021

Boonie Bears یکی از جدیدترین انیمیشن های چینی 2021 در ژانر کمدی است. این فیلم هفتمین سری از مجموعه فیلم های Boonie Bears محسوب میشود و حالا با فروش بیش از 77 میلیون دلاری یکی از پرفروش ترین فیلم های 2021 محسوب میشود.

این انیمیشن به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 ابتدا قرار بود در تاریخ 25 ژانویه 2020 اکران شود، اما تحت تاثیر شیوع زودهنگام ویروس کرونا در چین با تعویق مواجه شد و به 12 فوریه 2021 موکول شد. حالا اما رقم فروش آن، آنرا بالاتر از انیمیشن پرسر و صدای روح (Soul) به یکی از موفق ترین و پرفروش ترین فیلم های جهان 2021 بدل کرده است.

New Gods: Nazha Reborn

فروش جهانی: 56،088،478 دلار

New Gods: Nezha Reborn
پرفروش ترین انیمیشن های 2021

New Gods: Nezha Reborn یک انیمیشن فانتزی سه بعدی چینی است که برای سال 2021 و به کارگردانی ژائو جی بر اساس فیلم نامه ای از مو چوآن ساخته شده است. این فیلم بر اساس شخصیت نزها از سلسله مینگ ساخته شده است.

داستان حدود 2000 سال پس از تسلط نزها بر پادشاهی اژدها جریان دارد. لی یونشیانگ یک پیک و شهروند عادی است که اگرچه از منطقه ای فقیرنشین آمده است، زندگی معمولی و خوبی سپری میکند و اوقات فراغت خود را در مسابقات اتومبیلرانی صرف میکند.

اما طی جریاناتی او با پسر یکی از ثروتمندترین و قدرتمندترین افراد شهر درگیر میشود و آسیبی که او به این فرد و خانواده اش میزند سبب ناراختی و خشم یونشیانگ می شود. این فیلم با بیش از 56 میلیون دلار فروش یکی از پرفروش ترین فیلم های سال است.

Evangelion: 3.0+1.0 Thrice Upon a Time

فروش جهانی: 55،437،904 دلار

پرفروش ترین فیلم های جهان 2021

این انیمه در لیست پرفروش ترین فیلم های جهان 2021 قرار گرفته است و در ادامه‌ی قسمت‌های قبلی Evangelion ساخته شده است و در واقع، چهارمین فیلم و اخرین فیلم این مجموعه است. اسم این فیلم به انگلیسی Evangelion: 3.0+1.0 Thrice Upon a Time است که از سیستم نامگذاری عجیب و غریب ژاپنی‌ها پیروی می‌کند. این فیلم در ژانر اکشن و علمی تخیلی قرار گرفته است و از پرطرفدارترین انیمه‌ها در ژاپن و جهان است.

Avatar

فروش جهانی: 51.709.309 دلار

پرفروش ترین فیلم های جهان 2021

آواتار 2، در دومین قسمت از سری آواتار داستان درباره شخصی به نام جیک سولی است که دوازده سال پس از جستجو و کاوش در پاندورا و پیوستن به ناوی، با نیتیری تشکیل خانواده داده است و در سرتاسر جهان گسترده پاندورا پراکنده شده اند.

آن ها با قبیله غواصی آزاد متکایینا به سرپرستی تونوواری ملاقات کرده و با آن ها متحد می شوند. پس از این اتحاد همه چیز در پاندورا تغییر می کند و این آغاز یک جنگ دیگر است. این فیلم در ژانر اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی قرار دارد و همینطور در لیست پرفروش ترین فیلم های جهان 2021 است.

The Yin-Yang Master

فروش جهانی: 37،690،000 دلار

The Yin-Yang Master
پرفروش ترین فیلم 2021

یکی از جدیدترین عناوین فانتزی چینی The Yin-Yang Master است که به کارگردانی جو جینگ مینگ ساخته شده است. بازیگران اصلی این فیلم که حالا یکی از پرفروش ترین فیلم های جهان 2021 است ماک چائو و دنگ لون هستند. این فیلم از کتاب Onmyōji اثر باکو یومه ماکورا الهام گرفته شده است و بیش از 37 میلیون دلار فروش داشته است.

Big Red Envelope

فروش جهانی: 32،800،000 دلار

Big Red Envelope
پرفروش ترین فیلم 2021

Big Red Envelope یکی از بهترین است که میتوان آنرا در شمار بهترن نیز قرار داد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی در این اثر با لی کلونگ بوده است و بازیگرانی چون بائو بیر، کلارا لی، جیا بینگ، ژانگ یی مینگ، ژو جونکونگ، وانگ شیائولی، لیائو ویویی و یو یوئلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم بازسازی از فیلم Cash Gift از همین کارگردان است و حالا با بیش از 32 میلیون دلار فروش به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2021 بدل شده است.

I Fell in Love Like A Flower Bouquet

فروش جهانی: 31,009,548 دلار

I Fell in Love Like A Flower Bouquet

یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2021 با بیش از 21 میلیون دلار فروش روایتگر عشقی است بین دو نفر که هم را در ایستگاه قطار در توکیو ملاقات میکنند.

فیلم I Fell in Love Like A Flower Bouquet یکی از جدیدترین فیلم‌های عاشقانه ژاپنی است که به کارگردانی نوبوهیرو دوی (Nobuhiro Doi) ساخته شده است. وی قبلا کارگردانی فیلم‌های نوستالژی همچون زندگی زیبا (beautiful life) و روزهای نارنجی (orange days) را بر عهده داشته است.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به کاسومی آریمورا (Kasumi Arimura)، کاناتا هوسودا (kanata hosoda)، ریو ایواماتسو (Ryo Iwamatsu)، کایا کیوهارا (Kaya Kiyohara)، کائورو کوبایاشی (Kaoru Kobayashi) اشاره کرد.

نویسندگی این فیلم توسط یوجی ساکاموتو (Yuji Sakamoto) انجام شده و داستان آن در سال 2015 رخ می‌دهد. دو دانشجو به ‌نام ‌های کینو و موگی از آخرین قطار به مقصد خانه خود جا می‌مانند و در همین حین یکدیگر را ملاقات می‌کنند. پس از آن، دوستی بین آنها رخ می‌دهد و پنج سال سختی‌ها را با یکدیگر تحمل می‌کنند و با هم به دوران بزرگسالی می‌رسند.

به طرز عجیبی، آن دو کشف می‌کنند که سلیقه‌های فرهنگی مشابهی دارند و از بحث در مورد کتاب‌ها و فیلم‌های مورد‌علاقه تا اعتراف عشق به‌راحتی باهم گفتگو می‌کنند؛ گرچه عشق آنها به تدریج در اثر نفوذ مسئولیت‌های دنیای واقعی از بین می‌رود.

داستان فیلم پس از پایان رابطه آنها را به تصویر می‌کشد؛  بنابراین نمی‌توان از آن انتظار ماجراجویی‌های عاشقانه و مشکلاتی که بر سر راه عشاق قرار دارد را داشت. ولی در طول فیلم، خاطرات تلخ و شیرین رابطه آنها به چشم می‌خورد.

با این‌حال، این فیلم همراه با عاشقانه‌های عجیبی که دارد، نمی‌تواند در دسته‌ی فیلم‌های کلیشه‌ای عاشقانه باشد و زوج آن نیز همانند مردم عادی‌ نیستند و احساسات متفاوتی دارند.

The Little Things

فروش جهانی: 29,112,000 دلار

The Little Things

به عنوان یکی از پرفروش ترین فیلم های سال باید به The Little Things به نویسندگی و کارگردانی لی هنکاک اشاره کرد. این فیلم به داستان یک پلیس میانسال میپردازد که برحسب اتفاق به شهری خاص بازمیکردد و با یک کارآگاه جوان و آینده دار همراه میشود تا برای به دام انداختن یک قاتل زنجیره ای تلاش کند بخشی از آتش جنون و ردهای درونی خود را خاموش کند.

فیلم هم بارها روی این نکته تاکید می‌کند که کارآگاه جوان، کاربلد اما هیجان‌زده و بعضا غیر قابل کنترل است و پلیس سن‌  دار، گذشته‌ی نه ‌چندان مطلوبی دارد، از برخی مشکلات روانی رنج می‌برد و در عین حال به طرز دیوانه‌واری در کار خود حرفه‌ای به نظر می‌رسد. این وسط یک خلافکار مرموز هم داریم که تک‌تک رفتارها و نکات مرتبط با سبک زندگی او، کپی برابر اصل کلیشه‌های چنین شخصیت‌هایی در چنین فیلم‌هایی هستند.

Master

فروش جهانی: 28،692،230 دلار

Master
پرفروش ترین فیلم های هندی 2021

سینمای هند همواره با ارائه برخی فیلم های اکشن و داستانی موفقیت زیادی داشته است. این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های هندی 2021 حالا با فروش بالای 28 میلیون دلار در شمار پرفروش ترین فیلم های سال 2021 قرار گرفته است.

داستان این فیلم روایتگر ماجرای یک استاد الکلی است که به مدرسه ای برای کارهای آموزشی اعزام میشود. او در آنجا اما متوجه سواستفاده یک گنگستر از کودکان و نوجوانان برای اعمال خلاف قانون میشود و به همین دلیل با او درگیر میشود.

The Last Warrior: Root of Evil

فروش جهانی: 28،338،091 دلار

The Last Warrior: Root of Evil

در فهرست پرفروش ترین فیلم های دنیا در سال 2021 با یک عنوان از سینمای روسیه به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی 2021نیز مواجهیم. فیلم آخرین مبارز، یک فیلم فانتزی کمدی روسی و دنباله ای برای فیلمی به همین نام در سال 2017 است. این فیلم که کارگردانی آن را دیمیتری دیاپنکو برعهده داشته است با همکاری والت دیزنی و یکی از اعضای CIS تولید شده است و با فروش بیش از 28 میلیون دلار در میان پرفروش ترین فیلم های دنیا در سال 2021 قرار دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: صلح و آرامش در بلگوری برقرار شده است. دشمنان شکست خورده ایوان از قدرت و شهرت خود بهره خوبی میبرد. او با خانواده خود زندگی خوب و راحتی دارد. اما با ظهور یک نیروی اهریمنی باستانی که وجود دنیای جادویی را به خطر می اندازد سبب می شود ایوان و دوستانش دوباره تیمی را تشکیل دهند.

در پایان به علاقه مندان به هنر هفتم توصیه میکنیم حتما نگاهی به بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهرین فیلم های اسکار 2021، بهترین فیلم های مورگان فریمن، بهترین فیلم های زامبی 2021و بهترین فیلم های موزیکالداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پرفروش ترین فیلم های 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر