;
coinex

بیو کلاب هاوس ؛ نحوه تغییر و نوشتن Bio در اپلیکیشن Clubhouse

بیو کلاب هاوس مانند سایر اپلکیشن‌های شبکه‌های احتماعی ویترین کاربران است و آنها مختصری از زندگی خود را در آن می‌نویسند. در ادامه این نوشتار با آموزش نوشتن بیو کلاب هاوس همراه تکراتو باشید.

عمدتا گفته می‌شود که در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر و اینستاگرام بیو خود را به طور منظم آپدیت کنید. این کار این اطمینان را می‌دهد که کاربران شما از موفقیت‌ها و خوشحالی‌های اخیر شما نیز آگاه هستند. البته در نگاهی دیگر شاید نفر بگوید این کار ممکن است باعث رنجش دیگران باشد و نوعی شوآف به حساب بیاید. ولی در هر صورت این روزها بیو در سوشال مدیا عنصری مهمی به شمار می‌آید.

در طول ماه‌های گذشته کلاب هاوس به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن ها تبدیل شده است. البته در روزها نخست این اپلیکیشن تنها مخصوص کارآفرینانی بود که می‌خواستند با مخاطب یا اعضای کسب و کار خود تعامل کنند. این اپلیکیشن در حاضر حاضر در نسخه بتا و آزمایشی خود به سر می‌برد و تنها برای کاربران آیفون و آیپد و آن هم تنها با استفاده از دریافت دعوتنامه قابل استفاده است. اگر از این هفت خان رستم عبور کنید، نوشتن بیو کلاب هاوس و نحوه ادیت کردن آن به دغدغه شما تبدیل خواهد شد. در ادامه با آموزش این ترفند CH با تکراتو همراه باشید.

بیو کلاب هاوس (Clubhouse)

نحوه ادیت و نوشتن Bio در اپلیکیشن Clubhouse

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم برای حضور در اپلیکیشن کلاب هاوس فقط بایستی از سوی یکی از دوستان و آشنایانتان دعوتنامه کلاب هاوس دریافت کنید. افراد عضو این اپلیکیشن در ابتدا می‌توانند دو نفر را دعوت کنند و هرچه بیشتر با کلاب هاوس کار کنند، دعوتنامه‌های بیشتری را می‌توانند ارسال کنند. یکی از اولین چیزهایی که افراد تازه کار هنگام ورود به اکانت شما در کلاب هاوس می‌بینند بیو کلاب هاوس شماست. اینجاست که تصمیم می‌گیرند و می‌تواند به افزایش فالوور کلاب هاوس شما کمک کند.

ویرایش بیو کلاب هاوس که ویترین شماست و چیزهای بسیاری در مورد شما و اکانت‌تان به مخاطب می‌گوید، حائز اهمیت است. در نتیجه مهم است که هنگام نوشتن بیو کلاب هاوس دقت، شفافیت و ظرافت به خرج دهید. توجه به عکس پروفایل کلاب هاوس نیز دیگر نکته حائز اهمیت است. بسیاری از کابران دوست دارند که بایو کلاب‌هاوس‌شان را در گذر زمان آپدیت نگه دارند تا از این طریق دستاوردها، موفقیت‌ها و خوشحالی‌هایشان را با دوستان و فالوورهایشان به اشتراک بگذارند.

بیو کلاب هاوس
بیو کلاب هاوس چیست و چگونه می‌توان آن را تغییر داد؟

به طور کلی یک بایو خوب اثرگذاری طولانی مدتی را بر روی میزان بازدید پروفایل شخصی شما خواهد داشت. در نتیجه می‌توانید مطمئن باشید که پروفایل شما در میان انبوهی از کاربران خاک خواهد خورد. کلاب هاوس پلتفرم شبکه اجتماعی مبتنی بر ویس و بزرگی است که در حال حاضر تنها محلی برای گفت و گو میان الیت‌هاست و فضایی را مهیا کرده است که افراد حرفه‌ای در هر حوزه‌ای با تازه‌کارها و علاقه‌مندان ارتباط کلامی برقرار کنند و آزادانه و به طور متمدنانه با یکدیگر گفتگو کنند.

برای برقرار ارتباط مناسب داشتن یک بایو خوب کلاب هاوس بسیار می‌تواند به شما کمک کند. هرزمان کسی پروفایل شما را دید ، اولین چیزی که به چشمش می‌خورد بیو شماست. یک بایو خوب در Clubhouse ترکیبی قوی از آن اطلاعاتی است که مخاطب شما می‌خواهد بداند. نباید اطلاعات مبهم و تصادفی و نامفهوم را در بیو خود قرار دهید. این موضوعی است که باید در تمام سوشال‌مدیا‌های خود آن را رعایت کنید و تاثیری که می‌گذارد طولانی‌مدت خواهد بود.

ویژگی‌های یک بیو خوب در کلاب هاوس چیست؟

بیو کلاب هاوس ؛ نحوه تغییر و نوشتن Bio در اپلیکیشن Clubhouse
بایو Clubhouse چیست

در ادامه پیش از آنکه به مبحث ویرایش و تغییر بیو کلاب هاوس بپردازیم، به سراغ نکاتی می‌رویم که به شما کمک خواهد کرد تا ظاهر خوبی به پروفایل خود در این شبکه اجتماعی نوظهور بدهید. پس در ادامه با تکراتو همراه باشید.

1. شفافیت داشته باشید

این یکی از مهمترین جنبه‌هایی است که افراد هنگام نوشتن بیو خود فراموش می‌کنند. اگر دقت کرده باشید می‌توانید عدم وجود شافیت را پروفایل برخی از دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنید. عمدتا چیزهایی نوشته می‌شود که مفهوم ندارند و فقط برای خودشان ارزشمند است. این در مارکتینگ بسیار مضر است. مردم برای بفهمند شما دقیقا چه دستاوردها و موفقیت‌هایی داشته‌اید تا بتوانند نظر مساعدی نسبت به شمار داشته باشند. این مهم با وجود ابهام میسر نخواهد شد.

2. ضرورت دقت و ظرافت

ویرایش بیو کلاب هاوس دارای محدودیت تعداد کارکتر نیست و هرچقدر که بخواهید می‌توایند در بیوگرافی خود بنویسید. اما خب در دروازه باز است، حیا گربه کجا رفته؟ به طور کلی مردم علاقه چندانی ندارند تا زندگی نامه 500 صفحه‌ای شما را در بیو اکانت تان مطالعه کنند. احتمالا خودتان هم همین حس را در خصوص سایرین داشته باشید.

پس نتیجه می گیریم که ایجاز در نوشتن بیو عنصر مهمی است. ضروری است که در عین اطلاع‌بخش بودن، چیزی که به رشته تحریر در می آوریم، آنچنان طولانی نباشد که مخاطب را فراری دهد.

3. بایوی CH بهتر است اطلاعات حرفه‌تان را شامل شود

اگر به این اپلیکیشن شبکه احتماعی مبتنی بر ویس پیوسته‌اید تا تعاملات کاری داشته باشید، بهتر است در ویرایش بیو کلاب هاوس خود اطلاعات و جزئیات مرتبط با کار خود را نیز لحاظ کنید. در نتیجه چنین اتفاقی افراد همکاری و هم‌رشته‌اش شما بیشتر سراغ شما می‌آیند و شاید حتی الگوریتم‌ها شما را با آنها آشنا کنند. این موضوع همچنین در امنیت کلاب هاوس نیز بسیار کلیدی است.

علاوه بر آن اطلاعات حرفه‌ شما ممکن است دیگرانی را که فعالیتی در این حوزه ندارند را به نیز به سوی شما جذب کند. حتی ممکن است آنها علاقه‌مندی بیشتری نشان دهند و شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشید یا حتی ارتباطات کاری بیشتری با آنها برقرار کنید.

4. آدرس خود را ذکر کنید

اگر در بیو خود آدرس و موقعیت مکانی (اصطلاخا لوکیشن) خود را ذکر کنید، در درجه اول جنبه‌ای از اطمینان و معتبر بودن به خودتان بخشیده‌اید و همچین می‌توانید افرادی را که در نزدیکی محل زندگی شما هستند پیدا کنید و با آنها مرتبط شوید. همچنین اگر برای ارتباط برقرار کردن با دیگران و دوست یابی عضو این پلتفرم شده‌اید، ذکر کردن لوکیشن می‌توانید به شما در این راه کمک کند. البته اگر مشکل امنیتی از این باب پیش بیایند می‌تواند شما را تا مرز دیلیت اکانت کلاب هاوس نیز پیش ببرد.

5. از استعدادها و سرگرمی‌هایتان بگوید

البته این مورد در مورد اکانت‌های کاری چندان صادق نیست،‌ اما بیشتر مردم ترجیح می‌دهند تا در کنار آنچه به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند، جزئیاتی در خصوص سرگرمی‌‌ها، عادات و استعدادهای دیگرشان را نیز در اختیار سایر کاربران قرار دهند. ذکر این جزئیات می‌تواند به شما کمک کند تا با افرادی تعامل داشته باشید که مثل شما فکر می‌کنند، سرگرمی‌های مشترک دارید و علاقه‌مندی‌هایتان یکسان است.

در سوی دیگر می‌توانید از افرادی که مثل شما فکر می‌کنند، بهتر یاد بگیرید، تعاملات سازنده‌تر داشته باشید و از ایده‌هایتان برای هم بگویید. به علاوه اگر صرفا برای تعاملات با دوستان‌تان از کلاب‌هاوس استفاده می‌کنید، بیان سرگرمی‌ها و استعدادهایتان در نمایش بهتر شخصیت شما به آنها کمک خواهد کرد و به دوستان‌تان این امکان را می‌دهد که بهتر بتوانند با شما آشنا شوند.

6. استفاده از فونت های متفاوت

در این اپلیکیشن این‌روزها‌محبوب این امکان وجود دارد که از فونت‌های متفاوت برای نوشن بیو استفاده کنید. اگرچه نمی‌توانید فونت‌ در خود نرم افزار تغییر دهید، اما استفاده از یک اپلیکیشن شخص ثالث این قابلیت را فراهم می‌کند تا با فونتی خلاقانه با فالوورهای خود تعال داشته باشید. البته این نکته‌ای نیست که خیلی از کابران به سراغش برود، اما اگر شما فونت خاصی را مدنظر دارید، می‌توانید به «پرچم» اکانت شما تبدیل شود.به علاوه یک فونت خلاقانه در ساخت ارتباطات بهتر و افزایش تعداد فالوورهایتان به شما کمک می‌کند.

7. بیو CH خود را آپ‌-تو-دیت نگه دارید

همواره و در موقعیت‌های مختلف بیو کلاب هاوس خود را آپدیت شده نگه دارید. این کار کمک می‌کند تا فالوورهای شما همیشه از دستاوردها، موقعیت مکانی کنونی، کمپانی که در آن کار می‌کنید و افرادی که با آنها در تعامل حرفه‌ای هستند و مجموعا اتفاقات جدیدی که در زندگی کاری شما رخ می‌دهد باخبر باشند. این اطلاعات نه تنها در پیدا کردن دوستان جدید در این شبکه اجتماعی به شما کمک می‌کند، بلکه به ارتباطات و همکاری‌های حرفه‌ای شما رونق می‌بخشد.

اگر تازه به کلاب هاوس پیوسته‌اید و هنوز بیو ننوشته‌اید، نکات بالا را حتما در ذهن داشته باشید. همچنین اگر مدتی است که از این اپ استفاده می‌کنید، اما تمایلی ندارید تا اطلاعات حساب کاربری خود را آپدیت کنید، این نکات شاید بتواند شما را قانع کنید که یک بیو حرفه‌ای Clubhouse برای خود دست و پا کنید. در ادامه این نوشته نحوه نوشتن بیو کلاب هاوس و تغییر بایو Club House را به شما آموزش می‌دهیم.

نحوه تغییر بیو کلاب هاوس چگونه است؟

یکی از مواردی که در رفع مشکل کلاب هاوس مطرح می‌شود مشکلات در تغییر بایو کلاب هاوس است. برای تغییر بیو کلاب هاوس در ابتدا لازم است تا مانند شکل زیر بر روی تصویر شاخص گوشه سمت راست بالا لمس کنید. اگر عکس پروفایل CH خود را اتخاب نکرده اید، حروف ابتدایی نام شما (مانند تلگرام) نمایش داده می‌شود.

تغییر بیو در کلاب هاوس
تغییر بیو در کلاب هاوس

در قدم بعدی، مانند شکل زیر بر روی قسمتی که بیو اصلی شما نمایش داده شده است،‌ لمس کنید.

تغییر بیو در کلاب هاوس
تغییر بیو در کلاب هاوس

بعد از این کار، یک باکسی باز می‌شود تحت عنوان “Update Your Bio”. در این قسمت می‌توانند تغییراتی را که ضروری می‌دانید را لحاظ کنید و یا چیزهای جدید به بیو خود در کلاب هاوس اضافه کنید. بعد از آنکه همه تغییرات لازم را لحاظ کردید، فراموش نکنید که حتما باید بر روی گزینه Done لمس کنید. در شکل زیر می‌توانید این مرحله را مشاهده کنید:

تغییر بیو در کلاب هاوس
تغییر بیو در کلاب هاوس

حالا تغییراتی که در Clubhouse Bio خود لحاظ کرده اید ذخیره شده اند و تمام فالوورهای شما می‌توانند در پروفایل‌تان آنها را مشاهده کنند.

کلاب هاوس چیست و چرا محبوب شده است؟

بیو کلاب هاوس ؛ نحوه تغییر و نوشتن Bio در اپلیکیشن Clubhouse
بایو Clubhouse چیست

شبکه اجتماعی این روزها محبوب کلاب هاوس، همانطور که میدانید اپلیکیشن ارتباطی خاص و متفاوتی است. این پیام رسان صوتی همه ارتباطات متنی، تصویری و ویدیویی را کنار گذاشته و تاکید خود را بر بحث صوت و گفتگوی صوتی قرار داده است.

اخیرا زمانی که ایلان ماسک، میزبانی یک چت صوتی در کلاب هاوس را با ولاد تنف مدیرعامل شرکت رابین هود برعهده گرفت، اخبار این اپلیکیشن سر و صدای زیادی به پا کرد. این رویداد محدودیت اتاق های چت را بیش از سابق کرد و به صورت زنده از یوتیوب پخش شد. همچنین سبب شد شبکه اجتماعی کلاب هاوس به صدر فهرست استارتاپ ها برود.

فارغ از ایلان ماسک، حضور چهره های شناخته شده و برخی سلبریتی ها نظیر کوین هارت، اشتون کوچر، دریک، جرد لتو، ایوا دوورنی، تیفانی هدیش، ویرجیل ابلوه، کریس راک و افراد دیگر نیز در افزایش محبوبیت این پلتفرم بی تاثیر نبوده است. حس هم صحبتی با این افراد یا به طور زنده به صحبت های آنها گوش دادن لذت خاصی دارد که سبب شده عده زیادی به کسب دعوتنامه کلاب هاوس بیندیشند.

فارغ از این بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای تکنولوژی نیز به اپلیکیشن جدید علاقه نشان داده اند و حساب های کاربری در ان ساخته اند. از جمله میتوان به الکسیس اوهانیان بنیانگذار رددیت یا رایان هوور بنیان گذار Product Hunt اشاره کرد.

ویژگی های انخصاری کلاب هاوس و فراهم آوردن فضایی برای گفتگوهای خصوصی در فضایی خصوصی، سبب شده تا علاقه مندان زیادی پیدا کند. همچنین در اتاق‌هایی که می‌تواند هزاران شنونده را به یکباره در خود جای دهد، می‌توانید در مورد آخرین برنامه‌ های Netflix، نحوه داشتن یک ازدواج موفق، چگونگی جلوگیری از مرگ گیاهان خانگی، آهنگ‌های جدید از هنرمندان مورد علاقه و بسیاری از موضوعات دیگر صحبت کنید.

در نتیجه عجیب نیست که این پلتفرم به یک برنامه مشارکتی توانمند برای ایجاد خلاقیت ها و گرایش های مختلف بدل شده است. اگر صرفا قصد دارید از اتاق های گفتگوی تصادفی دیدن کنید و ببینید مردم در مورد چه چیزهایی صحبت می کنند این امکان برای شما وجود دارد.

از اول فوریه سال جدید میلادی یعنی 13 بهمن ماه، کابران اپلیکیشن کلاب هاوس به 2 میلیون نفر رسیده است. اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس حالا برخی ویژگی های جدید مانند پرداخت کمک مالی به اپلیکیشن یا پرداخت حق عضویت برای پرداخت مستقیم به سازندگان را نیز اعلام کرده است. کلاب هاوس اکنون 1 میلیارد دلار ارزش دارد و یک استارتاپ پیشرو مانند Unicorn مانند AirBnb و Uber و SpaceX است.

اکنون تقاضا برای عضویت در شبکه اجتماعی کلاب هاوس به قدری زیاد است که بازار آن‌ها در پلتفرم‌ هایی مانند Reddit و eBay و همچنین Craigslist در حال رشد است. در چین، دعوتنامه‌ها در بازار دست دوم Idle Fish در Alibaba به فروش می ‌رسند.

برخی نگرانی ها درباره کلاب هاوس

بیو کلاب هاوس ؛ نحوه تغییر و نوشتن Bio در اپلیکیشن Clubhouse
بایو Clubhouse چیست

در حال حاضر کلاب هاوس بدون شک از محبوبترین و پردانلود ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است. اما همانطور که میدانید پس از مشکلاتی که بر سر امنیت واتساپ و سیاست های حریم خصوصی فیسبوک پیش آمد و عاملی در مهاجرت پرشمار کاربران از این سرویس شد، بحث حریم خصوصی در مورد سرویس های اینچنینی و شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی یافته است.

بر همین اساس در مورد کلاب هاوس نیز این مسائل از موارد حساس و مهم تلقی می شوند. در همین رابطه برخی کارشناسان حوزه امنیت و حریم خصوصی دو سوال اساسی درباره کلاب هاوس یا به بیانی بهتر دو نگرانی را درباره کلاب هاوس مطرح کرده اند. البته که ما در هک و امنیت کلاب هاوس به طور مفصل به این موضوعات پرداخته بودیم.

نگرانی اول مستقیما به بحث حریم خصوصی و امنیت مربوط است. آیا برای مکالمات کاربران امنیت کافی وجود دارد؟ آیا میتوان اطلاعات مهم را در کلاب هاوس هک کرد؟ از آنجا که کلاب هاوس هنوز در مرحله بتا قرار دارد، در معرض خطرات بسیاری از آسیب پذیری های واقعی نیست.

در حال حاضر شکایتی از کاربران فعلی در ارتباط با مسائل حریم خصوصی یا مشکلات امنیتی گزارش نشده است. اما در حال حاضر برای قضاوت زود است. پیش از هرچیز باید منتظر ارائه اطلاعات کامل تر و با جزئیات بیشتر باشیم.

در حال حاضر با مطالعه بخش سیاست های حریم خصوصی کلاب هاوس، می توانید اطلاعاتی درباره عضویت در این اپلیکیشن به دست آورید که شامل محتوا، ارتباطات و سایر اطلاعاتی است که فرد هنگام عضویت به اپلیکیشن ارائه میدهد یا اجازه دسترسی آن را صادر می کند. به علاوه، این برنامه سوابق صوتی را برای مدت کوتاهی ذخیره می کند.

این سرویس همچنین می گوید که اطلاعات مربوط به اقدامات انجام شده، ارتباطات حساب ها و انواع مکالمات را جمع آوری می کند. این یک نقطه ضعف اساسی برای حریم خصوصی این برنامه است، اگر می خواهید تعاملات عادی و روزانه خود را محفوظ داشته باشید، کلاب هاوس انتخاب خوبی نیست.

در اینجا به دغدغه و سوال دوم می رسیم. اینکه چه مکالماتی در کلاب هاوس مجاز بوده و چگونه کنترل می شود. در این سرویس برای هر اتاق معین ناظری وجود دارد که میتواند محتوای نامناسب یا خطرناک را علامت گذاری یا حذف کرده و از گزینه های موجود برای ساکت کردن یا حذف کاربران استفاده کند. همچنین سایر کاربران همچنین می‌توانند مکالمه خاصی را برای تخلفات گزارش دهند. اما اگر ناظران محتوا را علامت گذاری نکنند یا کاربران به سرعت محتوای نامناسب را گزارش نکنند (قبل از اینکه صدا به طور خودکار حذف شود)، یک اتاق Clubhouse می‌تواند دچار مشکلاتی شود.

در نسخه بتا، کلاب هاوس همچنین با ادعاهایی مبنی بر وجود تبعیض نژادی، نژاد پرستی و آزار و اذیت نیز روبرو شده است. به مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر ؛ گفتگوها در کلاب هاوس نیز با متعادل سازی مناسب می توانند جذاب و سرگرم کننده باشند اما در صورت عدم کنتل، مورد سواستفاده قرار خواهند گرفت. این یک مشکل قدیمی است اما کلاب هاوس گزینه جستجوی تاریخچه کاربران را نیز غیرفعال کرده است که یک مزیت است.

فارغ از این اگر به دنیای اپلیکیشن ها و شناختن و یادگیری کار با اپلیکیشن های کاربردی علاقه مند باشید، توصیه ما دیدن آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت، دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)، آموزش کار با اپلیکیشن بایننس، آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM) و آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot) است.

همچنین برای برخی مقالات تکمیلی نگاهی به 11 نکته و ترفند مهم در مورد ایرپاد های اپل، نحوه صحیح شارژ باتری آیفون، آموزش انتقال عکس از آیفون و آیپد به ویندوز 10، آموزش مسدود کردن تماس‌های دریافتی در آیفون و آموزش تغییر فونت فارسی در اینستاگرام اندروید و آیفون داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: allthings

نظر شما در خصوص بایو Clubhouse چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام.
    میتونم در آیدی کلاب هاوس آدرس(آیدی) اینستا گرامم رو پاک کنم،و یک آدرس(آیدی) دیگه رو وارد کنم؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام
    من میخواستم توی بیو کلاب هاوس خودم آیدی اینستاگرامم رو اضافه کنم البته نمیدونم وقتی آیدی رو مینویسم داخل بیو و اوکی وثبت میکنم بیو رو آیدی اینستا توی بیو برای افراد دیگه با آیکون اینستا نشان داده میشه و همون آیدی رو متن آیدیم رو بنویسم کافیه چون برای هر کس رو میبینم اضافه کرده حالا چه اینستا چه تویتر یا…اول آیکون اون شبکه اجتماعی هستش وثبت شده تو بیو کلاب هاس طرف وجلوی اون متن آیدی ولی من متن آیدی رو اصافه میکنم توی بیو کلاب هاوس خودم مجدد بیو خودم رو میبینم فقط متن هست چه کار کنم لوگو یا آیکون کوچیک اینستا اول متن آیدی تو بیو نمایش داده بشه که بقیه بدونن آیدی برای اینستا من هست یا اینکه همون متن رو بنویسم خود سیستم برای بقیه افراد با لوگو نشون میده برای خودم فقط متن رو ممنونم لطف کنید زودتر پاسخگو باشبد

    پاسخ

    سلام دوست عزیز. اگر از نسخه غیررسمی اندروید یعنی کلاب هاوز استفاده می‌کنی، نمیشه اینکار رو کرد. اما در آیفون مراحل زیر رو طی کنید:
    قدم اول: در صفحه هوم روی عکس پروفایلت گوشه سمت راست بالا لمس کن.
    قدم دوم: روی Add Instagram یا Add Twitter لمس کن.
    قدم سوم: توی صفحه‌ای که باز میشه وارد حساب کاربری خودت توی این سوشال‌ها شو.
    و تمام!

    پاسخ

    سلام من بیو کلاب هوسم حذف شده یعنی وقتی عکسمو گذاشتم دیگه الان نمیتونم دسترسی داشته باشم به بیو ممکنه کمکم کنین

    پاسخ