;
coinex

رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse

رفع مشکل کلاب هاوس که ذهن خیلی از ما را به خود جلب کرده است را امروز به شما آموزش خواهیم داد، لطفا تا پایان با تکراتو همراه شوید.

شاید یکی از معدود خوبی های این همه گیری جهانی، معرفی برنامه کلاب هاوس بوده است، اگر تا به حال با این پتلفرم شبکه اجتماعی جذاب آشنا نشده اید، باید به شما بگوییم که کلاب هاوس یک پلتفرم شبکه اجتماعی است که افراد در آن با هم گپ و گفت صوتی انجام داده و وارد شدن در آن تنها از طریق کد دعوت امکان پذیر است. این شبکه اجتماعی از زمان راه اندازی خود در آوریل 2020 مورد توجه بسیاری قرار گرفت و امروز ارزش آن در فوریه 2021 بیش از 1 میلیارد دلار ارزیابی شده است.

کلاب هاوس دارای اتاق های گفت و گو مجازی است که در آن ها درباره موضوعات متنوعی صحبت می شود. این برنامه فقط برای کاربران iOS در دسترس است اما به گفته مدیران ارشد این شبکه اجتماعی به زودی در پتلفرم اندروید نیز قابل استفاده خواهد بود، بنابراین بسیاری از کاربران اندروید در سراسر جهان باید منتظر در دسترس قرار گرفتن این شبکه اجتماعی در گوشی های خود بمانند.

کلاب هاوس مستعد و معروف به داشتن مشکل در اتصال به اینترنت است. به معنی که اگر اینترنت شما ناپیدار باشد و مدام قطع و وصل شود، نمی توانید لذت کامل این شبکه اجتماعی را بچشید. بنابراین در این مقاله برخی مسائل مربوط به این شبکه اجتماعی و چگونگی رفع مشکل کلاب هاوس را به شما توضیح خواهیم داد.

رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse

احتمالا این روزها نام کلاب هاوس را زیاد شنیده باشید. اگر نه، توصیه می کنیم حتما اپلیکیشن کلاب هاوس چیست و دعوتنامه کلاب هاوس چیست را مطالعه کنید تا به شناخت کاملی از این اپلیکیشن جدید برسید.

رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse
رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse

آیا برنامه کلاب هاوس برای شما با سرعت کم کار می کند؟ برای دانستن این موضوع اولین قدم این است که بررسی کنید که آیا این مسئله تقصیر آنها بوده یا خیر. برای اینکار سری به حساب رسمی توییتر این شبکه اجتماعی بزنید و ببینید آیا آنها چیزی در اینباره ذکر کرده اند یا خیر. اگر مشکل از آنها نیست بنابراین باید برای رفع مشکل کلاب هاوس به خودتان رجوع کنید. اگر اینترنت شما کند و غیرقابل اعتماد باشد، اجرا برنامه کلاب هاوس با مشکل روبرو خواهد شد. برخی از مشکلات مانند عدم توانایی گوش دادن به صحبت های درحال انجام، سر و صدا کردن در گروه و بحث و گفتگو در واقع به دلیل عدم اتصال مناسب به اینترنت است. در ضمن میتوانید از آموزش کار با کلاب هاوس نیز استفاده کنید.

عیب یابی مشکلات اتصال به برنامه کلاب هاوس : رفع مشکل نصب نشدن کلاب هاوس

برای رفع مشکل کلاب هاوس، نیاز است چند توصیه زیر را انجام دهید:

  • به روتر/ مودم بی سیم نزدیک شوید
  • آیپد یا آیفون خود را ری استارت کنید.
  • شبکه وای-فای را که به آن متصل هستید را یک بار فورگت کرده و دوباره به آن وصل شوید
  • شبکه وای-فای یا تلفن همراه دیگری را امتحان کنید.( این مسئله می تواند باعث ایجاد بیش از حد داده شوید، بنابراین با احیاط از آن استفاده کنید!)

اگر همه موارد بالا را امتحان کردید و همچنان موفق به رفع مشکل نصب نشدن کلاب هاوس نشده بودید، آنگاه مجبور هستیم برای استفاده و رفع مشکل کلاب هاوس از یک اینترنت سریعتر و قابل اطمینان تر استفاده کنید. همچنین نگاهی به امنیت و هک کلاب هاوس میتواند موثر باشد.

رفع سریع مشکل کلاب هاوس و کمک به شما در جلوگیری از پیش آمدن برخی از مشکلات مربوطه

رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse

فکر کردن به اینکه پس از سختی های فراوان و گرفتن کد دعوت نتوان به دلیل اینترنت نامناسب از این برنامه لذت برد، کمی ناامیدکننده خواهد بود. اما نگران نباشید راه حل ساده ای برای رفع مشکل کلاب هاوس وجود دارد و آن استفاده از برنامه Speedify است.

Speedify یک اتصال وی پی ان سریع است که به شما امکان اتصال سریع و ایمن را در دستگاه مجهز به iOS می دهد. اینکار از طریق فناوری ترکیب کانال ها ممکن می شود که در آن همزمان از اینترنت وای-فای و همراه آیفون و یا آیپد شما استفاده می شود به جای آنکه مجبور باشید مدام جابه‌جایی میان این دو شبکه ایجاد کنید.

درحقیقت آنچه این برنامه به شما ارائه می دهد، افزایش پهنای باند است که به موازات آن همه برنامه‌های شما سریع‌تر اجرا می شوند. Speedify از مکانیم شکست خودکار برخوردار است، بنابراین اگرشبکه وای-فای شما قطع شود، تمام داده ها از طریق اینترنت همراه هدایت شده تا اتصال وای-فای بازیابی شود. تمام این فعالیت‌ ها به صورت خودکار انجام شده و لازم نیست که شما کاری انجام دهید. احتمالا حتی در صورت بروز مشکل متوجه آن نخواهید شد.

این اپ همچنین وی پی ان رمزگذاری شده پیشرفته ای را فراهم می کند بدون آنکه شما مجبور شوید سرعت یا قابلیت اطمینان را فدای آن کنید. Speedify با تمام آیفون‌ها و آیپدهای جدید از جمله آیفون 5S و تمام نسخه های آیفون 6،7 و 8 ، آیفون ایکس، آیفون 11، آیفون SE و آیفون 12 سازگار است. همچنین از تمام آیپد ایر و آیپدها پشتیبانی می کند.

این اپلیکشین در اپ استور نیز موجود است. پس از نصب فقط تنظیمات آن چند دقیقه طول می کشد و برای استفاده از آن نیازی به مهارت فنی و دانش زیادی نیست. همچنین توصیه می کنیم آموزش ساخت روم در کلاب هاوس، کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس، دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر و دانلود کلاب هاوس اندروید را نیز ببینید.

به روزرسانی برنامه کلاب هاوس : رفع مشکل نصب نشدن کلاب هاوس

یکی دیگر از کارهایی که برای رفع مشکل کلاب هاوس می توانید انجام دهید، به روزرسانی برنامه است، رفع مشکل کرش کلاب هاوس ، حل برخی از مشکلات امنیتی و همچنین بهبود برخی موارد بسیاری مشکلات مربوط به برنامه را در آپدیت جدید رفع کرده است. بنابراین اگر هنوز برنامه کلاب هاوس را آپدیت نکردید، حتما اینکار را انجام دهید.

رفع مشکل ورود به Clubhouse
رفع مشکل ورود به Clubhouse

برای اینکار ابتدا از آیفون یا آیپد خود وارد اپ استور شوید، سپس بر روی پروفایل خود بزنید، آنگاه کمی پایین رفته و قسمت آپدیت کلاب هاوس را انتخاب نمایید. همچنین مطالعه افزایش فالوور کلاب هاوس و کد دعوت رایگان کلاب هاوس را توصیه می کنیم.

بروزرسانی دستگاه تلفن همراه : رفع مشکل ورود به Clubhouse

یکی دیگر از راه های رفع مشکل کلاب هاوس و البته رفع مشکل کرش کلاب هاوس به روزرسانی نرم افزار تلفن همراه است. با اینکار ده ها خطای ناشناخته دیگر نیز ممکن است، از بین رود. اگرچه بیشتر کاربران به روزرسانی خودکار را فعال نگه می دارند، اما همچنان باید به صورت دستی هر از چندگاهی به آخرین به روزرسانی ها را چک نمایید.

برای اینکار ابتدا روی آیکون General بزنید. آنگاه Software Update را انتخاب کرده تا دستگاه شما به روزرسانی شود. طبق اطلاعاتی که ما داریم، Ios 14.4 نسخه پایداری برای برای کاربران آیفون و نسخه iPadOS 14.4 برای کابران آیپد خواهد بود.

دستگاه خود را ری استارت کنید : رفع مشکل ورود به Clubhouse

راه حل دیگری که برای رفع مشکل کلاب هاوس وجود دارد، عمل ساده ری استارت کردن است. تلفن های نسل جدید دارای باتری غیرقابل جدا شدن هستند، بنابراین نمی توانید، باتری را کالیبره کنید. با اینحال، ری استارت کردن مجدد دستگاه، همان کار انجام می دهد و میتواند در رفع مشکل کرش کلاب هاوس موثر باشد.

برای اینکار اگر دارای آیفون 8 یا نسخه جدیدتر هستید، ابتدا باید دکمه Volume UP را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه Volume Down را فشار داده و به سرعت رها کنید در نهایت دکمه Side  را نگه دارید تا لوگوی اپل نشان داده شود.

برای اینکار در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، دکمه کاهش صدا و دکمه روشن و خاموش را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل نشان داده شود.

برای انجام اینکار در آیفون 6S Plus یا نسخه های قبلی، دکمه Home  و دکمه Wake/Sleep را نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود.

حافظه تلفن خود را بررسی کنید : رفع مشکل ورود به Clubhouse

اگر اینکار هم در رفع مشکل کرش کلاب هاوس موثر نبود، بهتر است حافظه خود را بررسی کنید، وقتی صحبت از تلفن های اندرویدی می شود، کمبود فضای ذخیره سازی تلفن باعث مشکلات زیادی مانند خرابی برنامه ها یا پاسخ ندادن و گیر کردن آنها می شود.

با اینحال، این مورد در دستگاه های iOS صدق نمی کند، اما توصیه می شود برای اجرای بی عیب و نقص برنامه ها و ویژگی های مربوط به آن حافظه را باید کمی خالی نگه داشت. برای اینکار می توانید برخی از برنامه هایی را که نیاز ندارید حذف کنید و یا نگاهی به گالری خود انداخته و فیلم ها و تصاویر بی ربط را پاک کنید.

اتصال اینترنت را وریفای کنید : رفع مشکل ورود به Clubhouse

اتصال به اینترنت پایدار برای استفاده از کلاب هاوس امری ضروری است، برای اینکار نیاز است اینترنت خود را وریفای کنید، برای اینکار ابتدا از غیرفعال بودن حالت هواپیما اطمینان حاصل کنید، اگر از قبل حالت هواپیما خاموش است، آن را فعال و غیر فعال کنید. با اینکار اتصال تازه می شود.

تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید : رفع مشکل ورود به Clubhouse

با ری استارت کردن تنظیمات شبکه، همه دستگاه های بلوتوث ذخیره شده، گذرواژه های وای-فای، تنظیمات وی پی ان و ای پی ان حذف و پاک می شوند. اینکار شاید بتواند به رفع مشکل کلاب هاوس یاری برساند.

برای انجام اینکار آیکون تنظیمات را انتخاب کنید. روی General  بزنید. آنگاه ریست را انتخاب کنید سپس تنظیم مجدد تنظیمات شبکه را انتخاب کرده در نهایت رمز عبور آیفون را وارده کنید تا مراحل کامل شود.

نصب مجدد برنامه کلاب هاوس : رفع مشکل نصب نشدن کلاب هاوس

با وجود این راه حل های ارائه شده اگر بازهم رفع مشکل کلاب هاوس حاصل نشد، شاید بد نباشد که یک بار برنامه را کلا پاک کرده و سپس دوباره آن را نصب کنید. با اینکار تمام داده های مربوطه، پرونده های پشتیبانی (از جمله پرونده های خراب) پاک شده و این مسئله ممکن است در رفع مشکل یاری رساند.

پشتیبانی برنامه

ناامید نشوید اگر تمام راه ها را امتحان کردید و جواب حاصل نشد، باید با پشتیبانی برنامه ارتباط برقرار کنید. برای دریافت سرویس پشتیبانی باید فرم زیر را با اطلاعات دقیق پر نمایید.

رفع مشکل کلاب هاوس
رفع مشکل نصب نشدن کلاب هاوس

مدل دستگاه خود، سیستم عامل درحال اجرا، نسخه برنامه (ابتدا وارد تنظیمات شوید سپس حافظه آیفون را انتخاب کنید، آنگاه به برنامه کلاب هاوس رفته و درنهایت نسخه برنامه را مشاهده کنید.) درنهایت اطمینان حاصل کنید که این نسخه از برنامه با نسخه اخیر در اپ استور مطابقت داشته باشد.

امیدوارم راه حل های ارائه شده برای رفع مشکل کلاب هاوس کافی بوده باشد، اگر هیچ یک از این ترفندها برای شما مفید نبود و ترفندهای دیگری را آموختید خوشحال خواهیم شد که آن را با ما در میان بگذارید تا ما در مطلبی دیگر آن را قرار دهیم. درنهایت از اینکه با همراه بودید کمال تشکر را ابراز می داریم. در اینجا توصیه می کنیم حتما سایر مقالات کلاب هاوس تکراتو از جمله دیلیت اکانت کلاب هاوس، مالک کلاب هاوس کیست و عکس پروفایل کلاب هاوس را نیز ببیند.

چرا کلاب هاوس محبوب شده است؟

در حال حاضر کلاب هاوس از جمله جدیدترین و موفق ترین شبکه های اجتماعی است که موفق به جلب نظر شمار زیادی از کاربران iOS شده و انتظارات زیادی را هم در میان کاربران اندروید ایجاد کرده که بی صبرانه در انتظار عرضه نسخه اندروید این سرویس هستند.

در حالی که این اپلیکیشن هنوز کاملاً جدید است، در حال حاضر به دلیل ویژگی‌های انحصاری و منحصر به فرد آن که مبتنی بر گفتگوی صوتی است در مکالمات اجتماعی رونق گرفته است و روشی است که با فضای اجتماعی امروز کاملا مرتبط است. همانطور که میدانید، کلاب هاوس یک برنامه گفتگوی صوتی با تمرکز بر ایجاد اتاق ها یا روم های گفتگوی صوتی میان افراد گوناگون و ایجاد فضایی برای چت با دوستان و دیگران است. این شرکت توسط Paul Davison و Rohan Seth تاسیس شده است.

همانطور که گفتیم کلاب هاوس کاملا روی صدا متمرکز شده است و مکالمات مستقیم میان افراد و یا یک سخنران با یک گروه را ساده تر میکند. موج آن سراسر دنیا را درنوردیده است. از ایالات متحده، تا چین و تا حتی ایران رقابت سختی برای کسب دعوتنامه کلاب هاوس و عضویت در آن وحود دارد.

در حال حاضر حضور برخی سلبریتی ها، افراد ثروتمند و البته چهره های شناخته شده دنیای فناوری مانند بیل گیتس، ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در محبوبیت روزافزون این اپلیکیشن بی تاثیر نبوده و سبب شده تا افراد زیادی به آن متمایل شوند. البته که توییتر نیز با ارائه قابلیت چت روم صوتی قصد رقابت با این سرویس را داد. بالطبع این محبوبیت و تبلیغات، پول زیادی با خود همراه داشته و سبب شده تا کلاب هاوس حالا ارزشی بیش از 1 میلیارد دلار داشته باشد. ارزشی که برای اپلیکیشنی که هنوز راه درآمدی ندارد بسیار جالب توجه است.

وجه ممیزه کلاب شاید همین عدم وجود امکان جابجایی متن، عکس یا ویدیو و تکیه صرف بر صوت باشد. همه چیز زنده و برخط است. شما میتوانید اتاقی ایجاد کنید تا دیگران به آن بپیوندند و در آن صحبت کنید.

عموما برخی افراد مشخص صحبت می کنند و بقیه شنونده خواهند بود. شما اما همیشه این امکان را خواهید داشت تا با اجازه گرفتن یا بالا بردن دست از اداره کنندگان گفتگو درخواست صحبت کنید. در این حالت در صورت تمایل آنها اجازه صحبت به شما داده می شود.

نکته دیگر این است که این اپلیکیشن مکالمات را ضبط نمی‌کند و نمی‌توانید بعدا آن‌ها را گوش دهید، برای همین باید به طور زنده مسائل را دنبال کنید. اگر به موضوعات مشخصی علاقه دارید و نمی‌خواهید گفت‌وگوها را از دست بدهید، می‌توانید هنگام عضویت موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اپلیکیشن وقتی مردم درباره این موضوعات صحبت می‌کنند به شما خبر می‌دهد.

جذابیت های کلاب هاوس چیست؟

رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse
رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse

قالب صرفا صوتی این اپلیکیشن حس حضور در یک پادکست تعاملی یا زنده را برای شما تداعی خواهد کرد. یک گفتگوی زنده با حضور فعال شنوندگان. ایلان ماسک می گوید این خصیصه مانع از تعویض متن نیز می شود که به گفته او ذهن را ویران می کند.

آنطور که به نظر می رسد، مقصود او این است که میتوان روی یک موضوع تمرکز کرد چون خوراک خبری وجود ندارد که هر ثانیه یک بار به روز شود و حواس فرد را پرت کند.

حضور این شخصیت های برجسته سبب شده تا عده زیادی برای هم اتاق شدن با آنها و گوش دادن به صحبت هایشان به طور زنده مشتاق شوند. هنوز کلاب هاوس در برخی کشورها، که شبکه های بزرگ اجتماعی با محدودیت مواجه هستند، در دسترس است. حالا باید دید در صورت ارائه نسخه اندرویدی این سرویس و افزایش شمار کاربران آن، آیا این سرویس نیز با وضعیت مشابه مواجه خواهد شد؟ حداقل چین که از همین حالا کلاب هاوس را مسدود کرده است و شیائومی ظاهرا سرویسی مشابه و بومی راه اندازی خواهد کرد. مقامات چینی نهایتا در اوایل فوریه این اپلیکیشن را فیلتر کردند. کلاب ‌هاوس در بسیاری از کشورها بین فعالان سیاسی نیز محبوب شده است.

نحوه استفاده از کلاب هاوس

رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse
رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse

در حال حاضر عصویت و استفاده از کلاب هاوس، در قالب دعوتنامه های محدود میسر است. باید منتظر باشد تا کسی از اعضای کلاب هاوس شما را به اپلیکیشن دعوت کند. کاربران فعلی نیز برای ارسال دعوتنامه با محدودیت ارسال تنها 2 دعوتنامه مواجه هستند.

این موضوع البته به هیچ وجه مانعی عمده در راه توسعه روزافزون کلاب هاوس نخواهد بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فیسبوک که حالا با بیش از 1.5 میلیارد کابر، غول دنیای فناوری و شبکه های اجتماعی است، در ابتدا تنها برای چند هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های سرشناس آمریکایی در دسترس بود. حتی ابزار این روزها متداولی چون جیمیل که هرکس چند تا از آن را دارد اوایل دعوتی بود، اما حالا بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد.

برخی سوالات حساس درباره کلاب هاوس

رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse
رفع مشکل کلاب هاوس ؛ آموزش تنظیم و رفع مشکلات Clubhouse

با بحصی که برای واتساپ و البته سیاست های حریم خصوصی فیسبوک پیش آمد، این روزها هر کاربری در هر شبکه اجتماعی با دقت سیاست های حریم خصوصی را مطالعه می کند. نکته درباره کلاب هاوس این است که این اپلیکیشن در توضیحات این بخش آورده که اپلیکیشن تمام مکالمات را صرفا برای بررسی حوادث احتمالی موقتا ضبط نموده و بعد از مدتی پاک می کند.

اما نکته این جاست که این کلاب هاو است که تصمیم میگیرد این مکالمات برای چه مدت نگه داشته شوند و عموم افراد از اینکه این شرایط و مقرات موضوع را به خوبی مشخص نکرده شاکی هستند. به علاوه بسیاری دوست دارند حداقل امکان ضبط مکالمات خودشان برایشان مقدور باشد.

علی ایحال و با شرایط موجود، به نظر میرسد سرویس موفق بعدی بعد از تیک تاک قرار است کلاب هاوس باشد. البته که کلاب هاوس حالا مشکلات زیادی دارد و تنها 2 میلیون کاربر فعال دارد اما رشد آن از زمان راه اندازی خیره کننده بوده است.

همچنین مطالب دیگر ما مانند آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت، دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)، آموزش کار با اپلیکیشن بایننس، آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)، ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ، چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل تنظیم کنیم و آموزش کار با اسنپ چت در موارد ضرورت می تواند مفید فایده باشد.

علاوه بر این ها شاید مطالعه بهترین اپلیکیشن های شماره مجازی، آموزش انتقال عکس از آیفون و آیپد به ویندوز 10، آموزش مسدود کردن تماس‌های دریافتی در آیفون، آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه، آموزش کار با واتساپ، نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟، چگونه تشخیص دهیم کسی ما را در واتساپ بلاک کرده؟، 11 نکته و ترفند مهم در مورد ایرپاد های اپل و روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک برایتان جالب باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: speedify, howtoisolve

نظر شما درباره رفع مشکل کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کلاپ هوس باشمارم نصب نمیشه،شماره های دیگ امتحان کردم نصب میشه ولی باشماره ای که همیشه بودنصب نمیشه،همه راههاروامتحان کردم نشد

    پاسخ

    من روی دو گوشیم دو اکانت مختلف کلاب هاوس نصب شده اما وقتی که از اپ میام بیرون بازهم آرم و آپشن های کلاب هاوس به صورت بسیار کمرنگ و تار روی صفحه نمایش گوشی ها هستش .چه توی تصویر زمینه چه توی اپ های دیگه که میرم . ممنون میشم کمک کنید 💙

    پاسخ