;
coinex

تصاویر و اطلاعات جدیدی از سری وان پلاس 9 منتشر شد

خانواده وان پلاس 9 فاصله چندانی تا رونمایی رسمی ندارند، اما حالا تصاویر و اطلاعات جدیدی از سری وان پلاس 9 توسط یکی از افشاگران به نام منتشر شده است.

طی همین چند روز باید شاهد رونمایی رسمی از سری جدید پرچمداران وان پلاس یعنی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021 باشیم. طی سال های اخیر بهترین گوشی های وان پلاس فارغ از اینکه به عنوان بهترین گوشی های چینی 2021 رقابت سختی را با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 دامن زده اند، در رقابت با بهترین گوشی های سامسونگ 2021 نیز موفق عمل کرده اند.

بر اساس برنامه ریزی روز سوم فروردین ماه 1400 ما باید به طور رسمی شاهد عرضه این محصولات باشیم. با این حال همچنان شاهد انتشار گزارش هایی درباره این محصول هستیم. حالا جدیدترین رندرهای این محصولات توسط یک منبع موثق منتشر شده که سری وان پلاس 9 به عنوان برخی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 را در رنگ بندی های مختلفی نشان میدهد.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از سری وان پلاس 9 منتشر شد

یک منبع موثق در حوزه محصولات هوشمند ایشان آگاروال است. او اخیرا و در توییت های خود از رندهای جدید سری وان پلاس 9 رونمایی کرده است. بر این اساس نسخه استاندارد این محصول در سه رنگ مشکی، ستاره ای، آسمان قطبی و مه زمستانی وارد بازار خواهند شد.

این اطلاعات درباره مدل پرو این محصول به ما از رنگ های سیاه اختری، مه صبحگاهی و سبز کاجی می گوید. همچنین درباره طراحی این محصول، وان پلاس 9 استاندارد از نمایشگر تخت و نسخه پرو از نمایشگری با پنل خمیده استفاده می کند. همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه استاندارد با فریم پلاستیکی عرضه شود.

بر اساس اطلاعات قبلی، وان پلاس 9 با نمایشگر 6.5 اینچی آمولد، رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز از راه خواهد رسید. در مقابل مدل پرو از پنل 6.67 اینچی امولد با رزولوشن تصویر QHD پلاس بهره میبرد و نرخ نوسازی آن تفاوتی با نسخه استاندارد یعنی 120 هرتز نخواهد داشت.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از سری وان پلاس 9 منتشر شد

در مورد بخش سخت افزاری، از انواع ترکیب های حافظه رم و فضای ذخیره سازی اطلاعی نداریم اما میدانیم که بالاترین ظرفیت، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. به علاوه همه مدل ها با اسنپدراگون 888 عرضه خواهند شد. وان پلاس ۹ احتمالا از دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یکی از آن‌ها خروجی ۱۲ مگاپیکسلی ارائه می‌کند و دیگری اولترا واید خواهد بود. این دستگاه به دوربین تله ‌فوتو هم مجهز می‌شود.

وان پلاس ۹ پرو دارای دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود که سنسور اصلی آن، ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX789 است. این دستگاه همچنین از دوربین‌های اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی، تله‌ فوتو ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. دوربین این محصولات توسط کمپانی سوئدی «هاسلبلاد» تنظیم می‌شود و برای اولین بار با حالت «هاسلبلاد پرو»، کالیبراسیون سنسور این شرکت به گوشی‌های هوشمند می‌آید. شاید با بهترین دوربین گوشی 2021 مواجه باشیم.

به نظر میرسد پرچمدار جدید وان پلاس با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود و مدل استاندارد از شارژ سریع 30 وات و مدل پرو از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی کنند. حالا باید دید آیا با یکی از بهترین باتری گوشی 2021 طرف هستیم؟

فارغ از این باید دید کمپانی چینی در رقابت بهترین گوشی های میان رده 2021 چه برنامه ای دارد و آیا محصولاتی برای رقابت با بهترین گوشی های سری M سامسونگ، قیمت بهترین گوشی های موتورولا، ارزان ترین گوشی های 5G دنیا، ارزان ترین گوشی های 2021 و بهترین گوشی های ال جی عرضه خواهد کرد.

همچنین توصیه می کنیم نگاهی به بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین گوشی های 99 ، بهترین گوشی های تاشو و بهترین گوشی های ضد آب دنیا داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از سری وان پلاس 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر