;
coinex

هدیه ایرانسل و همراه اول نیمه شعبان 1400 اعلام شد

اپراتورهای کشور برای مناسبت های خاص هدایایی برای مشترکان در نظر میگیرند. حالا هدیه ایرانسل و همراه اول نیمه شعبان 1400 اعلام شده است. با ما باشید.

در شرایط فعلی همه ما از ارائه اینترنت رایگان توسط اپراتورها استقبال می کنیم. هزینه های اینترنت در کشور ما تقریبا گران محسوب می شود و از طرفی از سرگرمی های آنلاین و نیاز به اینترنت نیز نمی توان رهایی یافت.

خوشبختانه اپراتورهای کشور در مناسبت های گوناگونی در طول سال از نوروز و ده فجر تا یلدا و نیمه شعبان، هدایایی برای مخاطبان و مشترکان خود در نظر میگیرند. حالا هدیه ایرانسل و همراه اول نیمه شعبان 1400 مشخص شده است. برای اطلاع از جزئیات این بسته ها و فعالسازی هر یک تا پایان با ما باشید.

هدیه ایرانسل و همراه اول نیمه شعبان 1400 اعلام شد

به مانند همه رویدادها و مناسبت های خاص دیگر، دو اپراتور اصلی کشور یعنی همراه اول و ایرانسل برای نیمه شعبان 1400 بسته های هدیه ای در نظر گرفته اند که حالا جزئیات هر یک اعلام شده است. در ادامه به این هدایا و نحوه فعالسازی آنها خواهیم پرداخت.

هدیه همراه اول نیمه شعبان 1400

هدیه ایرانسل و همراه اول نیمه شعبان 1400 اعلام شد
هدیه همراه اول نیمه شعبان 1400

همراه اول برای نیمه شعبان 1400 دست و دلبازی خوبی نشان داده است. حداقل در قیاس با اینترنت رایگان نوروز 1400 و یا طرح های همراه اول برای اینترنت رایگان رمضان 1400 وضعیت اینجا بسیار بهتر است.

در همین راستا و به  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت سالروز ولادت حضرت قائم (عج) و جشن نیمه شعبان، بسته هدیه اینترنت 7 روزه 3 گیگابایت ویژه محتوای داخلی به صورت رایگان برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.

این بسته از امروز دوشنبه 9 فروردین 1400 از دو راه اصلی قابل فعالسازی است. اولا با استفاده از کد دستوری ستاره 1400 ستاره 2 مربع (*1400*2#) و دوم با مراجعه به اپلیکیشن همراه من. این بسته برای تمامی مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان فعال خواهد بود.

ترافیک این بسته برای مشترکان دائمی و اعتباری فقط برای استفاده در سایت‌ها و پیام رسان‌های منتخب و محتوای داخلی اعلام شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نظر گرفته شده است که فهرست آن را از وب سایت این نهاد در دسترس خواهید داشت.

ترافیک مصرفی در شبکه شاد، سایت های دانشگاه‌ها و مراکز علمی و همچنین سایت های زیر مجموعه همراه اول کماکان رایگان است. در سیم کارت های انارستان، این بسته در کلیه محتواهای تعریف شده ویژه مشترکان این سیم کارت قابل استفاده است.

هدیه ایرانسل نیمه شعبان 1400

هدیه ایرانسل و همراه اول نیمه شعبان 1400 اعلام شد
هدیه ایرانسل نیمه شعبان 1400

ایرانسل نیز به مانند همیشه به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان هدایایی را برای مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. این هدایا شامل بسته اینترنت و مکالمه رایگان هستند. به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج)، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هدایایی را برای مشترکان دائمی و اعتباری خود درنظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل از امروز دوشنبه 9 فروردین ماه 1400 و مصادف با جشن نیمه شعبان، هدایای مخصوص این روز به مشترکان پیدا خواهد کرد. بسته هدیه ایرانسل نیمه شعبان 1400 شامل 2 گیگابایت اینترنت رایگان و مکالمه رایگان درون شبکه ای است و در این روز مبارک با فعال سازی آن می توانید از آن بهره مند شوید.

برای فعال سازی بسته اینترنت 2 گیگابایتی از امروز 9 فروردین 1400 مصادف با نیمه شعبان 1400 با شماره گیری *5# و یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من می توانید هدیه ایرانسل را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که این بسته اینترنت هدیه فقط ترافیک داخلی را پشتیبانی می ‌کند و فقط تا پایان روز دوشنبه اعتبار دارد. هر کاربر می ‌تواند یک ‌بار این بسته را فعال نماید. دومین هدیه ایرانسل در این طرح، مکالمه رایگان درون شبکه پس از 5 دقیقه مکالمه است.

بنابراین اگر روز دوشنبه #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره گیری کنید، پس از 5 دقیقه مکالمه داخل شبکه می توانید تا 50 دقیقه بیشتر به صورت رایگان مکالمه را ادامه دهید. این طرح نیز تا پایان روز دوشنبه به قوت خود باقیست. پس به طور خلاصه ایرانسل دو هدهی اصلی برای نیمه شعبان 1400 دارد:

بسته هدیه‌ی 2 گیگابایت اینترنت داخلی

که برای همه مشترکین در دسترس است و در روز دوشنبه با شماره گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من فعال خواهد شد. اعتبار آن یکروزه و تنها برای ترافیک داخلی کاربرد دارد.

 ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان

طرح هدیۀ مکالمه با شماره‌گیری کد #۲۱۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۵ دقیقه مکالمۀ ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود. اعتبار این طرح نیز پایان روز فعال‌سازی، یعنی ۹ فروردین ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هدیه ایرانسل و همراه اول نیمه شعبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر