;
coinex

اینترنت رایگان نوروز 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ویژه نوروز

اپراتورهای موبایل در مناسبت های مختلف هدایایی برای کاربران خود در نظر میگیرند. این جستار به اینترنت رایگان نوروز 1400 اختصاص دارد. با ما همراه باشید.

همانطور که گفتیم اپراتورهای موبایل در مناسبت های گوناگون و جشن های ملی مذهبی همواره هدایایی را برای کاربران پرشمار خود در نظر میگیرند. این هدایا معمولا شامل حجم مشخص و محدودی اینترنت و برخی هدایای جانبی مثل مکالمه درون شبکه رایگان یا تعدادی پیامک رایگان است.

این بسته های مناسبتی رایگان اگرچه همواره محدودتر و محدودتر میشوند و کمتر موارد جالب توجهی هستند اما به هر صورت همواره از پرطرفدارترین خدمات ارائه شده از سوی اپراتورها شناخته میشوند.

به مانند تمام مناسبت های مهم، نوروز به عنوان آغاز سال جدید خورشیدی نیز مشمول این طرح ها و هدایا میشود و بر این اساس در این جستار به بسته های هدیه و اینترنت رایگان نوروز 1400 خواهیم پرداخت. با ما باشید.

اینترنت رایگان نوروز 1400

کد بسته های اینترنت رایگان ویژه نوروز

در حالت کلی هم هدایای اپراتورها هرچقدر هم که خصیصانه و محدود باشد برای عموم افراد جالب توجه است و پیگیر اخبار آن هستند.  همانطور که اپراتورهای اینترنت رایگان دهه فجر و اینترنت رایگان شب یلدا را برنامه ریزی میکنند، برای نوروز نیز برنامه های خاصی دارند.

همانطور که باید بدانید با شیوع پاندمی کرونا و به حالت تعطیل در آمدن عموم فعالیت های گروهی از جمله مشاغل و البته پیگیری آموزش و تربیت به صورت آنلاین، مصرف اینترنت تا حد زیادی افزایش یافته و این روزها یکی از دغدغه های اساسی هر ایرانی، میزان حجم مصرفی، هزینه های اینترنت و البته طرح های اینترنت رایگان است.

خوشبختانه دیشب وزیر ارتباطات در اینستاگرام و البته توییتر خبر از فعال شدن 60 گیگابایت اینترنت رایگان برای دانشجویان و طلاب داد که برای این دو قشر بسیار مفید و جالب توجه خواهد بود. اما مهمتر از این ها و با نزدیک شدن به نوروز، اینترنت رایگان نوروز 1400 و به بیانی دیگر عیدی اپراتورها برای کاربران است.

در این جستار از تکراتو به بررسی آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به بسته های اینترنت رایگان ویژه نوروز 1400 برای اپراتورهای گوناگون خواهیم پرداخت و کد اینترنت رایگان نوروز 1400 را برای شما به اشتراک میگذاریم. علاوه بر این باید بدانید که هدایای نوروزی اپراتورها محدود به اینترنت نوروزی نیست و شامل بسته های پیامک و مکالمه رایگان نیز میشود که البته عموم اینها محدود به مکالمات درون شبکه است. بیایید امیدوار باشیم بسته های اینترنت مثل موارد قبلی به دامنه های داخلی محدود نباشد.

اینترنت رایگان ایرانسل نوروز 1400

اینترنت رایگان ایرانسل نوروز 1400
اینترنت رایگان ویژه نوروز سال 1400

بالطبع از نیازهای ضروری مشترکان در نوروز ارسال پیام های تبریک و برقراری تماس با دوستان و اطرافیان است. بر همین اساس اپراتورها علاوه بر اینترنت رایگان نوروز 1400 به عرضه بسته های مکالمه و پیامک نیز می اندیشند. بر این اساس ایرانسل نیز به عنوان یکی از پرمخاطب ترین اپراتورهای کشور علاوه بر ارائه اینترنت رایگان ایرانسل نوروز 1400 ، بسته های مکالمه و پیامک را نیز برای کاربران خود ارائه خواهد داد.

اما بالطبع مهمترین عیدی اپراتورها در نوروز 1400 باید همان اینترنت رایگان نوروز 1400 باشد. اینترنت رایگان ایرانسل نوروز 1400 آنطور که در آخرین اخبار و اطلاعات به اطلاع ما رسیده به واقع چیز چندان چشمگیری نیست.

ایرانسل در نظر دارد تا به مناسبت فرارسیدن سال نو و نوروز 1400، به کاربران خود اینترنت رایگان هدیه دهد. اما همانطور که گفتیم این بسته نه تنها از لحاظ حجم بسیار محدود است بلکه از نظر زمان هم دارای محدودیت است.

اینترنت رایگان ایرانسل نوروز 1400 شامل 1 گیگابایت اینترنت برای تمام مشترکین است. کد اینترنت رایگان نوروز 1400 برای ایرانسل با شماره گیری کد USSD یعنی #1400* برای تمام مشترکین فعال خواهد شد.

اینترنت رایگان نوروز 1400
اینترنت رایگان نوروز 1400

ابتدا برای دریافت این بسته در بخش شماره گیری دستگاه هوشمند خود کد مربوطه را وارد کرده و تماس را بزنید. سپس در یک کادر کوچک اطلاعات این هدیه که به شما می فهماند برای استفاده از این 1 گیگابایت فقط یک ساعت زمان دارید ظاهر خواهد شد. در اینجا با ارسال عدد 1 بسته برای شما فعال خواهد شد.

شاید بهتر باشد فعال سازی این هدیه ناقابل را به ساعات پایانی شب که ترافیک پایین تر است موکول کرده و تمام حجم را به دانلود برخی فایل های ضروری و مورد نیاز خود اختصاص دهید. بار دیگر کد اینترنت رایگان نوروز 1400 ایرانسل را تکرار میکنیم. ستاره 1400 مربع یا #1400*

شاید از خود بپرسید عیدی ایرانسل فقط همین است؟ در پاسخ باید گفت در حال حاضر بله، اما اگر هر گونه اطلاعات جدیدی درباره طرح های اینترنت رایگان ویژه نوروز سال 1400 از این اپراتور و یا سایر هدیه های نوروزی رایج مانند بسته های مکالمه هدیه و یا پیامک رایگان به اطلاع ما برسد به سرعت این گفتار به روز رسانی خواهد شد.

اینترنت رایگان رایتل نوروز 1400

اینترنت رایگان رایتل نوروز 1400
بسته اینترنت هدیه نوروزی 1400

رایتل نیز به عنوان اپراتور سوم که پس از همراه اول و ایرانسل و تقریبا همین چند سال پیش فعالیت جدی و گسترده خود را آغاز کرد، از جمله اپراتورهای خوب در ارائه خدمات متنوع محسوب میشود که بعضا هدایای جالب توجهی نیز برای کاربران خود در نظر میگیرد.

در وب سایت این اپراتور میخوانیم: «رایتل به پاس همراهی شما مشترکین عزیز، هدیه‌ای برای شما عزیزان در نظر گرفته است. شما می‌توانید از 25 اسفند 99 تا 1 فروردین 1400 بسته هدیه یک ‌روزه خود را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #225* فعال کنید.»

پس کد اینترنت رایگان نوروز 1400 رایتل #225* است. علاوه بر اینترنت رایگان رایتل نوروز 1400 ، این اپراتور در ایام نوروز 1400 بسته های اینترنت مقرون به صرفه تری را نیز برای مشترکین خود در نظر گرفته است. کاربران این اپراتور میتوانند تنها در تاریخ 2 فروردین 1400 نسبت به فعال سازی اینترنت نوروزی 1400 این اپراتور اقدام کنند.

اینترنت رایگان رایتل نوروز 1400
بسته اینترنت هدیه نوروزی 1400

بسته مذکور با نام هفت سین رایتل، با 7 گیگابایت حجم، تا 7 روز قابل استفاده است و 7 هزارتومان قیمت دارد. شما برای فعالسازی اینترنت نوروزی 1400 رایتل علاوه بر اقدام از طریق اپلیکیشن رایتل من، میتوانید با شماره گیری کد دستوری #227* نیز نسبت به استفاده از اینترنت نوروزی 1400 اقدام کنید.

در جدول زیر می توانید مشخصات کامل و تفکیک شده اینترنت نوروزی 1400 رایتل به عنوان یک بسته مقرون به صرفه تر را مشاهده کنید. توجه کنید که قیمت اینترنت نوروزی 1400 رایتل در این جدول بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده ذکر شده است.

بسته مصرفی نوروز
نام بسته حجم (گیگابایت) مهلت استفاده (روز) قیمت (ریال) خرید آسان
بسته 7 سین 7 7 70،000 *227#

فراتر از این ها و در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره بسته های مکالمه و یا بسته های پیامک هدیه رایتل در دست نیست. به محض اینکه هر خبر و اطلاع جدیدی درباره این موضوعات به دست ما برسد، این جستار به روز رسانی خواهد شد.

اینترنت رایگان همراه اول نوروز 1400

اینترنت رایگان همراه اول نوروز 1400
اینترنت رایگان همراه اول نوروز 1400

شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول نیز در سال جدید و به مناسبت فرارسیدن جشن باستانی نوروز نسبت به ارائه بسته های اینترنت رایگان نوروز 1400 اقدام میکند. عیدی همراه اول به تمام مشترکین دائمی و اعتباری اختصاص پیدا میکند و از این لحاظ تفاوتی میان این دو نیست.

همانطور که گفتیم همراه اول در سال جدید به مانند همیشه به تمام مشترکین خود عیدی میدهد. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول در طول ایام نوروز و به طور دقیق تر از 30 اسفد 1399 تا 13 فروردین 1400 از یکی از 5 مبلغ عیدی یا اعتبار هدیه در نظر گرفته شده توسط اپراتور اول کشور بهره مند شوند.

این 5 مبلغ عیدی یا اعتبار هدیه عبارتند از مبالغ 10.000 ریال ، 20.000 ریال ، 50.000 ریال ، 100.000 ریال و البته 500.000 ریال که میتواند در طول ایام نوروز به صورت کاملا رندوم به مشترکان اختصاص پیدا کند.

اما شاید از خود بپرسید این طرح برای چه کسانی قابل استفاده و در دسترس است؟ در پاسخ به این سوال مهم باید گفت اگر از مشترکین همراه اول هستید (تفاوتی در میان مشترکین دائمی و اعتباری وجود ندارد) میتوانید در بازه زمانی اعلام شده در این طرح به صورت رایگان ثبت نام کنید و از عیدی و اعتبار همراه اول که به صورت اعتبار درون شبکه در دسترس خواهد بود بهره مند شوید.

اینترنت رایگان همراه اول نوروز 1400
بسته اینترنت هدیه نوروزی 1400

اما باید حتما از شرایط و قواعد استفاده از اعتبار هدیه همراه اول مطلع باشید تا مبادا متضرر نشوید. این شرایط به قرار زیر است:

  • این عیدی تنها به صورت اعتبار داخل شبکه همراه اول در دسترس است و مخاطب یا مشترک همراه اول تنها میتواند از آن برای تماش های داخل شبکه همراه اول و یا ارسال پیامک در داخل شبکه همراه اول استفاده کند.
  • خرید بسته های دیگر و یا استفاده از سرویس های خدماتی همراه اول که مبتنی بر محتوا باشند، نظیر تماس های رومینگ و خارجی تلفن ثابت با این اعتبار میسر نیست و مخاطبین در صورت استفاده امکان بازگشت اعتبار از دست رفته را نخواهند داشت.
  • ثبت نام و استفاده از هدیه اعلام شده تنها برای یک بار و تنها در طول بازه زمانی اعلام شده میسر است. در نتیجه از ثبت نام های دو یا چند باره و یا خارج از بازه زمانی خودداری کنید.
  • مهلت استفاده از عیدی نوروزی همراه اول از زمان فعال سازی هدیه تا پایان روز 13 فروردین میسر است و بعد از این تاریخ باقی مانده اعتبار منقضی خواهد شد.

کد دستوری عیدی همراه اول #1*1400* است که با شماره گیری آن در بخش مربوط در تلفن همراه هوشمند خود قابل دسترسی است. در این حالت ثبت نام شما به صورت رایگان در این طرح هدیه فعال خواهد شد. علاوه بر این برای دریافت استعلام از وضعیت هدیه همراه اول و یا مطالعه راهنمای عیدی همراه اول کافیست #کد دستوری مربوطه*1400* را شماره گیری کنید. این کدهای دستوری برای هر یک از موارد یعنی استعلام گیری و یا دریافت راهنمای هدیه به قرار زیر است.

فعالسازی # ۱*۱۴۰۰*
استعلام # ۰*۱۴۰۰*
راهنما  # ۹*۱۴۰۰*

در حال حاضر متاستفانه خبر و اطلاع رسمی از سوی همراه اول در ارتباط با اینترنت رایگان همراه اول نوروز 1400 در دست نیست. اما به محض اینکه اطلاعات جدیدی منتشر شود این جستار با ارائه کد اینترنت رایگان نوروز 1400 همراه اول به روز رسانی خواهد شد.

اینترنت رایگان همراه اول نوروز 1400
بسته اینترنت هدیه نوروزی 1400

بالطبع در شرایط فعلی کشور و با هزینه های سرسام آور فعلی هزینه اینترنت از مهمترین دغدغه ها محسوب میشود. ما پیش از این در تکراتو به پیش بینی قیمت اینترنت در سال 1400 پرداخته بودیم.

علاوه بر این به تفصیل و به طور جداگانه و مشخص به بررسی مصرف اینترنت اپلیکیشن ها، پلتفرم ها و بازی های پرکاربرد و پرطرفدار از جمله میزان مصرف اینترنت یوتیوب، میزان مصرف اینترنت اسکای روم، میران مصرف اینترنت اینستاگرام، میزان مصرف اینترنت بازی های آنلاین، میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی، میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل پرداخته بودیم. شاید بد نباشد به مطالبی نظیر میزان مصرف اینترنت بیت کوین، میزان مصرف اینترنت تلوبیون، میزان مصرف اینترنت ادوبی کانکت، میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام، میزان مصرف اینترنت تماس تصویری واتساپ و میزان مصرف اینترنت اسپاتیفای نیز نگاهی بیاندازید.

علاوه بر این ترفندهایی برای کاشه مصرف اینترنت را در 9 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اندروید و 5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام برایتان ذکر کرده بودیم.

فراتر از این ها در سال جدید پیش بینی قیمت گوشی 1400، پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400، حداقل حقوق در سال 1400، میزان یارانه در سال 1400، عیدی و افزایش حقوق در سال 1400، اضافه کاری در سال 1400، دستمزد روزانه در سال 1400 و بهترین مشاغل سال 1400 از دغدغه های هر فردی محسوب میشود.

اما اگر به فکر کسب درآمد و موفقیت در سال جدید هستید و میخواهید بهترین سرمایه گذاری 1400 و بهترین شغل های 2021 را بشناسید حتما آینده ایران در سال 1400، سود بانکی در سال 1400، پیش بینی قیمت یورو در سال 1400، عرضه اولیه های 1400، پیش بینی قیمت سکه در سال 1400 و پیش بینی قیمت نفت در سال 2021 را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینترنت رایگان ویژه نوروز سال 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    خاک عالم تو سر اپراتور های کشورمون!!

    پاسخ

    خدا کنه همراه اول اینترنت پرحجمی مانند ۳۰ گیگ تا ۱۰۰ گیگ اینترنت را در نظر بگیرد

    پاسخ

    این ایرانسل خیلی کلاهبردار و عوضیه خط کلا خاموش کردم… خدا دشمنای این مردم لعنت کنه . عیدتونم مبارک

    پاسخ

    چه مسخره ۱ گیگ یه ساعته به درد عمت میخوره
    حداقل برا ۱۳ روز باشه یه ۳__۴گیگ اضافه بدین انتظار دارین بااین خونه ام بمونیم با این فقد نیم ساعت میشه خونه موند

    پاسخ

    خدا کنه همراه اول اینترنت پرحجمی مانند ۳۰ گیگ تا ۱۰۰ گیگ اینترنت را در نظر بگیرد

    پاسخ

    رایتل ک کد میزنی برای هدیه ۱۴۰۰کلا ارور میده.خخخخ.با پول های ما سرمایه دار شدن.حاضر نیستن ۲گیگ اینترنت بدن به مردم.واقعانکه….

    پاسخ

    این ایرانسل هم **** با این اینترنت رایگانش ۱ گیگ اینترنت رایگان ۱ ساعته بدرد عمه‌ش هم نمیخوره

    پاسخ

    وا یعنی چی ؟ چقدر کم 😬بعد میخاین تو خونه هم بمونیم؟ حد اقل واسه۱۴ رو نت رایگان به همه بدین بعد شما ها ک میگید داخلی
    داخلی به درد خودتون میخوره ن میشه باش واتساپ رف ن میشه اینستا رف ن میشه وی پی ان روشن کرد 😑😑

    پاسخ

    تشکر خیلی مفید بود

    پاسخ