;
coinex

فصل هشتم بروکلین ناین ناین (Brooklyn Nine-Nine) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل هشتم بروکلین ناین ناین که قرار است آخرین فصل این سریال کمدی باشد، در سال 2021 پخش خواهد شد. ما در ادامه به جزئیات سریال بروکلین ناین ناین می‌پردازیم.

سریال Brooklyn Nine-Nine با فصل هشتم و آخرین فصل خود بازمی‌گردد. این سریال به‌طور کلی داستان گروهی از کارآگاهان و کاپیتان‌ها را روایت می‌کند که به‌تازگی به ایستگاه 99 پلیس در بروکلین نیویورک منتقل شده اند.

هفت فصل قبلی آن با موفقیت ساخته شد و خبر ساخت فصل 8 سریال Brooklyn Nine-Nine نیز تائید شده است. اما در ادامه، ما به تاریخ پخش فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین ، بازیگران و داستان آن خواهیم پرداخت. در ادامه‌ی مطلب با تکراتو همراه باشید!

فصل هشتم بروکلین ناین ناین

بروکلین ناین ناین از کمدی‌ترین سریال‌های آمریکایی است که پخش آن از سال 2013 شروع شده است. کارگردان این مجموعه دن گور (Dan Goor) و مایکل شور (Michael Schur) است.

این سریال در سال 2014 برنده جایزه گلدن کلوب بهترین سریال تلویزیونی کمدی یا موزیکال شد و همینطور اندی سمبرگ نیز جایزه گلدن کلوب بهترین بازیگر مرد سریال تلویزیونی کمدی یا موزیکال را در همان سال برنده شد. علاوه بر این‌ها، این مجموعه جوایز دیگری نیز در طی سال‌های مختلف بدست آورده است.

Brooklyn Nine-Nine بعد از فصل پنجم، با وجود بینندگان زیاد و ریتینگ خوب، از شبکه فاکس کنسل شد و قرار بود که در 5 فصل به پایان برسد. اما شبکه NBC حق پخش سریال را خریداری کرد و آن را تا فصل هشتم تمدید کرد. تاکنون بیش از 130 قسمت از این سریال ساخته شده است که هرکدام حدودا 20 دقیقه هستند.

اما داستان کلی این مجموعه، همانطور که قبل‌تر اشاره کوتاهی کردیم، یک داستان کمدی، جنایی و موزیکال است و زندگی پلیسانی را به تصویر می‌کشد که به یک ایستگاه جدید به نام ناین ناین منتقل شده‌اند. در این سریال، کاراگاه جیک پرالتا یک کارگاه با استعداد ولی با اخلاق بچگانه است و در طول سریال مشخص می‌شود که پدرش او و مادرش را ترک کرده‌ است.

جیک پرالتا شخصیتی شوخ دارد و همیشه همکارانش را در هنگام کار مسخره می‌کند به خصوص همکارش کارگاه سانتیاگو که بعدها معلوم می‌شود که جیک به او علاقه‌مند است. با وجود شوخ‌طبعی و بازیگوشی پرالتا، او بیشترین دستگیری را در بخش دارد. بی‌توجهی به قوانین و رفتار نادرست پی در پی او در کارها باعث سرزنش شدن او از طرف فرمانده اش ، کاپیتان هولت می‌شود، اگرچه در نهایت برای هم احترام قائل هستند.

اکنون که اطلاعاتی کلی درباره این سریال بدست آوردیم، در ادامه به جزئیات بیشتر فصل هشتم بروکلین ناین ناین می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

تاریخ پخش فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین

فصل هشتم بروکلین ناین ناین
تاریخ شروع فصل آخر بروکلین ناین ناین

فصل هفتم Brooklyn Nine-Nine در 6 فوریه سال 2020 اکران شد. پس از پخش سیزده قسمت آن، در تاریخ 23 آوریل سال 2020 پایان یافت. بعد از پخش آخرین قسمت فصل 7 در سال 2020، بالاخره خبرهایی از ساخت فصل 8 سریال Brooklyn Nine-Nine به گوش می‌رسد.

یکی از بازیگران این سریال به‌نام ملیسا فومرو (Melissa Fumero) اخیرا پستی را منتشر کرد و در آن عکس، تری کروز (Terry Crews) و آندره بروگر (Andre Braugher) نیز حضور دارند.

فصل هشتم بروکلین ناین ناین
تاریخ پخش فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین

وی در زیر پست نوشته است:

به بروکلین نه-نه برگشتیم. روز قبل آنقدر از بازگشت به سر کار هیجان زده شده بود که فراموش کردم عکسی از آن بگیرم. در نتیجه این شما و این عکسی از (پشت صحنه) روز دوم.

تاریخ شروع فصل آخر بروکلین ناین ناین را اکانت رسمی Brooklyn Nine-Nine در توییتر در سال 2021 اعلام کرده است. بنابراین به احتمال زیاد تاریخ پخش فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین در اواخر امسال، یعنی در ماه‌های دی و یا بهمن است. با این حال نمی‌توان به طور دقیق تاریخ شروع فصل آخر بروکلین ناین ناین را مشخص کرد.

فصل هشتم بروکلین ناین ناین
تاریخ پخش فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین

بنابراین با توجه به تاریخ پخش فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین اعلام شده، می‌توان انتظار داشت در سال 2021 شاهد قسمت اول فصل 8 Brooklyn Nine-Nine باشیم و این سریال در لیست بهترین سریال های 2021 قرار بگیرد. به‌نظر می‌رسد فصل هشتم بروکلین ناین ناین کوتاه‌ترین فصل این مجموعه باشد و در 10 قسمت 20 دقیقه‌ای ساخته شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

جزئیات و داستان فصل هشتم سریال Brooklyn Nine-Nine

فصل هشتم بروکلین ناین ناین
بازیگران فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین

احتمالا داستان فصل هشتم بروکلین ناین ناین در ادامه فصل قبلی خود، یعنی فصل هفتم ساخته می‌شود. ما در فصل هفتم شاهدبه دنیا آمدن فرزند جیک (اندی سامبرگ) و پرالتا هستیم. بنابراین احتمالا در داستان فصل هشتم سریال Brooklyn Nine-Nine شاهد دست و پنجه نرم کردن این زوج با بزرگ کردن فرزند پسر خود و همینطور سر و کله زدن آنها با شغل خطرناکشان است.

فصل هشتم بروکلین ناین ناین
قسمت اول فصل 8 Brooklyn Nine-Nine

دن گور، کارگردان سریال در این رابطه می‌گوید:

درحالی که ما دوست داریم درباره رابطه عاشقانه، زندگی متاهلی و  پدر و مادر بودن زوج سریال، صحنه های کمدی را رقم بزنیم، اما در مرحله اول ما درباره شغل و محل کار آنها به ساخت صحنه‌های کمدی می‌پردازیم.

وی در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که سعی دارند تعادل را میان زندگی شخصی و کاری آنها حفظ کنند. گور در ادامه افزود:

فکر می‌کنم اینکه جیک و امی هردو شاغل هستند و باید تعادل را میان شغل مورد علاقه خود و فرزندداری هندل کنند، باعث می‌شود فصل هشتم بروکلین ناین ناین کار قشنگی از آب دربیاید. ایجاد تعادل میان این دو از اهدافی است که این زوج دارند.

علاوه بر این، قرار است که در فصل هشتم بروکلین ناین ناین شاهد برخی مشکلات دنیای واقعی غربی‌ها نیز باشیم. از این رو، احتمالا در این سریال مشکلات زندگی سیاه پوستان به تصویر کشیده می‌شود.

فصل هشتم بروکلین ناین ناین
داستان فصل آخر سریال بروکلین ناین ناین

آندره بروگر (Andre Braugher) در رابطه با این موضوع گفته است:

این موضوع تا حدودی پیچیده است ولی پلیس می‌بایست بسیار واقعی‌تر به تصویر کشیده شود و این بخاطر عرف جامعه است. اینکه پلیسی قانون شکنی کند بخاطر اینکه خدمت بزرگی به جامعه کرده باشد، افسانه‌ای غلط است که باید از بین برود‌.

بروگر در ادامه به چالش‌هایی که در این فصل با آن مواجه هستند نیز اشاره می‌کند:

ما در فصل هشتم بروکلین ناین ناین با چالشی بزرگ مواجه هستیم و آن احساسات و اطلاعات افرادی است که طی اتفاقات اخیر نگاهشان نسبت به پلیس‌ها عوض شده است. از این رو، از سازنده این سریال (دن گور) انتظار می‌رود فیلم‌نامه‌ای هوشمندانه بنویسد و تلاش نکند که خود را پشت خیال و وهم مخفی کند.

او در ادامه افزود:

ولی می‌شود تمام این داستان‌ها را در یک سریال کمدی گنجاند؟ حقیقتا نمی‌دانم که این کار ممکن است یا خیر. اما می‌دانم این فصل می‌تواند در این کار پیشگام شود. فکر می‌کنم در فصل هشتم Brooklyn Nine-Nine این فرصت را خواهیم داشت که داستان‌هایی را بیان کنیم که بیشتر در ژانرهای جدی‌تر و خشن‌تر دیده می‌شوند.

گذشته از تمام این‌ها، در این سریال قرار نیست تنها شاهد جنبش‌های سیاه پوستان باشیم. به احتمال زیاد پای ویروس کووید 19 هم در فصل هشتم Brooklyn Nine-Nine باز خواهد شد و در داستان Brooklyn Nine-Nine شاهد این پانادمی جهانی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های سیتکام

بازیگران فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین

فصل هشتم بروکلین ناین ناین
بازیگران فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین

درست است که هنوز مشخص نیست چه زمانی قسمت اول فصل 8 Brooklyn Nine-Nine پخش می‌شود ولی حدودا می‌دانیم تاریخ پخش فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین در چه زمانی است. گذشته از تاریخ شروع فصل آخر بروکلین ناین ناین ، خوب است که نگاهی به لیست بازیگران فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین داشته باشیم.

اگر فصل‌های قبل را تماشا کرده باشید بازیگران فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین را می‌شناسید. مطمئنا بازیگر نقش اول Brooklyn Nine-Nine، اندی سمبرگ (Andy Samberg) در نقش پلیس سربه هوا و نابالغ جیک پرالتا در  فصل آخر این مجموعه حضور دارد.

علاوه بر آن، گروهی از بازیگران عالی از جمله ملیسا فومرو (Melissa Fumero) در نقش امی سانتیاگو، تری کروز (Terry Crews) در نقش تری جفوردز، استفانی بیاتریز (Stephanie Beatriz) در نقش رزا دیاز (Rosa Diaz) و همینطور آندره بروگر در نقش کاپیتان هولت ترسناک در این فصل حضور دارند.

فصل هشتم بروکلین ناین ناین
بازیگران فصل هشتم سریال بروکلین ناین ناین

همینطور چلسی پرتی (Chelsea Peretti) که نبود آن در فصل هفتم احساس می‌شد، قرار است در فصل هشتم Brooklyn Nine-Nine در نقش گینا لینتی حضور داشته باشد. ولی پس از مرگ شخصیت مادلین وانچ (Madeline Wuntch)، در این فصل شاهد حضور کیرا سجویک (Kyra Sedgwick) نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

سخن پایانی

Brooklyn Nine-Nine به عنوان یکی از بهترین سریال‌های کمدی شناخته می‌شود که خوشبختانه ساخت فصل هشتم آن بسیار توجه مردم را جلب نمود. بی شک سازندگان فصل هشتم بروکلین ناین ناین در این قسمت‌های آخر با چالش‌های زیادی مواجه هستند ولی انتظار می‌رود فصل خوبی از آب دربیاید و با یک کمدی زیبا، برای همیشه در ذهن مردم باقی بماند.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید و به دانستن درباره دنیای سریال‌ها علاقه دارید، می‌توانید مطالب سریال The Irregulars، سریال میراث ژوپیتر و تاریخ انتشار فصل 6 سوپرگرل  را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

همینطور تیم تکراتو مقالاتی در راستای فصل سوم سریال Lost in Space، سریال ارباب حلقه ها و فصل دوم سریال ویچر نیز تهیه کرده است.

به‌علاوه، بررسی مقالات بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 نیز می‌تواند شما را در انتخاب بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها کمک کند.

همچنین به علاقه مندان بهترین سریال های ایرانی دنبال کردن بهترین سریال های 1400، بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی و بهترین سریال های طنز ایرانی را توصیه میکنیم.

فراتر از آن دوستداران سریال های ترکی می توانند بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های ترکی 2020 و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) را ببینند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما درباره فصل هشتم بروکلین ناین ناین چیست؟ به‌نظر شما آیا سازندگان این سریال می‌توانند پایانی ماندگار برای بروکلین ناین ناین رقم بزنند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این همه مطلب نوشتید که بگید نمیدونید کی منتشر میشه؟واقعا که

    پاسخ