coinex
راهنمای خرید تکراتو

ارز دیجیتال ASS چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت Australian Safe Shepherd

این روزها بازار ارزهای دیجیتال داغ است، به طور نمونه دیگر همگان با بیت کوین آشنا هستند، موضوع این مقاله تکراتو معرفی ارز دیجیتال ASS است.

در دنیای امروز که عصر استفاده از فرصت ها نام دارد، هرکس که از راه سریعتر و راحت تری پول بدست بیاورد نماد موفقیت خوانده می شود اگرچه این موضوع مخالفان فراوانی دارد اما گویا فعلا حکم حاکم بر جهان است، یکی از روش های راحت پولدارشدن ارزهای دیجیتال هستند.

اما کدام ارز دیجیتال بهترین ارز دیجیتال این روزهاست؟ آیا با ارز دیجیتال ای اس اس آشنا هستید؟ ارز دیجیتال ASS چیست؟ آیا خرید آن صرفه اقتصادی دارد؟ نحوه خرید ارز Australian safe shephered چگونه است؟ قیمت رمز ارز Australian safe shephered چه قدر است؟

اگر این ها سوالات شماست ، برای یافتن پاسخ های آنها و یک تحقیق جدی درباره این رمز ارز شما را دعوت می کنیم با خواندن مقاله ارز دیچیتال ASS چیست در تکراتو همراه ما باشید.

ارز دیجیتال ASS چیست

نحوه خرید ارز Australian safe shephered

ارز دیجیتال ASS یکی از جدیدترین و محبوبترین ارزهای دیجیتال این روزهاست. اما ارز دیجیتال ASS چیست؟ Australian Safe Shepherd یک پروژه ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که با نماد ASS در مارکت ارز های دیجیتال شناخته می شود.

این توکن مدعی است که با دیگر ارزهای دیجیتال متفاوت است و  کاملا مبتنی بر جامعه و به صورت منصفانه راه اندازی شده است و مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر این گونه نیست که صاحبان سرمایه سیاست پیشبرد این ارز دیجیتال را بر عهده داشته باشند. اما ارز دیجیتال ASS چیست؟

در ارز دیجیتال ای اس اس که تحت شبکه Safe Moon تعریف می شود با هر معامله ای بخشی از کارمزد به صورت نقدینگی خودکار قفل شده و در داخل استخر نقدینگی PancakeSwap قرار می گیرد و سپس هولدر های ASS با هولد کردن این توکن پاداش دریافت می کنند و بر تعداد توکن های آن ها اضافه می شود.

اما نحوه خرید ارز Australian Safe Shephered چگونه است؟ اگر شما می خواهید بدانید که کجا می توانید Australian Safe Shepherd را خریداری کنید ، بهترین مراکز خرید و فروش در حال حاضر صرافی های MXC.COM و PancakeSwap است. اما ارز دیجیتال ASS چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

رمزارز ای اس اس جامعه محور است و از استخرنقدینگی بهره مند است، پاداش خودکار به هولدرها اهدا می کند و تعداد کل توکن های آن 1000000000000000 است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

آینده Australian Safe Shephered

ارز دیجیتال ASS چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت Australian Safe Shepherd

ارز دیجیتال ای اس اس مدعی است که یک پروژه جدید و جامعه محور است بنابراین موفقیت یا شکست این پروژه به این میزان اقبال افراد به این ارز دیجیتال برمیگردد، یعنی اگر مثل دوج کوین مورد استقبال باشد رشد می کند و در غیر این صورت ارزشی نخواهد داشت اگرچه که استقبال تا به این لحظه آنقدر خوب بوده است که بتوان آینده خوبی را برای ارز دیجیتال ای اس اس پیش بینی کرد.

پیشنهاد ما به شما درمورد نحوه خرید ارز Australian Safe Shephered این است که ابتدا کامل با ارزهای دیجیتال آشنا شوید. در نهایت هم در خرید این گونه ارز های دیجیتال احتیاط زیادی داشته باشید یا اگر قصد ورود دارید با مبالغ بسیار کم وارد شوید تا در صورت شکست پروژه ضرر زیاد و خاصی نکنید.

پیش بینی قیمت رمز ارز دیجیتال ASS

همانطور که  گفتیم این ارز جدید است و بنابراین پیش بینی قیمت آینده رمز ارز دیجیتال Australian Safe Shepherd فرایند ساده ای نیست به همین دلیل تصمیم گرفتیم از داده های وب سایت digitalcoinprice.com استفاده کنیم.

همانطور که مشاهده می کنید digitalcoinprice.com پیش بینی کرده است ASS در سال 2028 یعنی 7 سال دیگر حدود 0.00000023 دلار ارزش داشته باشد و همچنین پیش بینی کرده است در سال های آینده روند کاملا رو به رشد و صعودی باشد. بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال را دارید Australian Safe Shepherd یکی از محبوب ترین و بهترین وشاید حتی بتوان گفت کم ریسک ترین گزینه ها خواهد بود.

پیشبینی برای سال های آینده :

  • پایان 2021 : 0.00000006 دلار
  • پایان 2022 : 0.00000009 دلار
  • پایان 2026 : 0.00000013 دلار
  • پایان 2028 : 0.00000023 دلار

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

قیمت رمز ارز Australian Safe Shepherd

خرید و فروش ارز دیجیتال Australian Safe Shepherd با نماد ASS ساده است، در ادامه به شما آموزش نحوه خرید و قیمت رمز ارز Australian Safe Shepherd را خواهیم گفت. همچنین نحوه استخراج ارز Australian Safe Shepherd در زیر خواهد آمد.

ارز دیجیتال ASS چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت Australian Safe Shepherd

ابتدا کیف پول تراست والت را دانلود می کنیم (Trust Wallet) شاید بپرسید تراست والت چیست؟  در پاسخ باید گفت Trust Wallet یکی از بهترین کیف پول های کریپتوکارنسی و اتریوم است که برای نگه داری و ارسال و دریافت کوین و توکن های BEP2 و ERC20 و ERC721 کاربرد دارد و مثلا می توانیم بیت کوین و بایننس کوین و بیت کوین کش و بسیاری دیگر از توکن ها را در آن نگه داری کنیم.

کیف پول تراست والت از نظر امنیت یکی از برترین و مطمئن ترین Wallet های دنیای کریپتو است. همچنین این کیف پول اپلیکیشن های مخصوص سیستم عامل اندروید و آیفون نیز ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

ویژگی های برجسته Trust Wallet:

  • امنیت: کلید های خصوصی شما در سرور ذخیره نشده و در خود موبایل و دستگاه شما ذخیره می شود.
  • ناشناس بودن: بدون وارد کردن اطلاعات شخصی می توانید دانلود، نصب و از آن استفاده کنید.
  • متن باز: می توانید کد های این کیف پول را به صورت آنلاین مشاهده کنید.
  • ویژگی بک آپ: در هنگام بک آپ گیری یا تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول هنگام نصب کردن، می توانید آن را در کمتر از 30 ثانیه ریکاوری کنید.
  • مشاهده کامل دارایی ها به همراه قیمت و داشتن کنترل کامل بر آنها
  • رمز عبور جداگانه برای حفظ امنیت بیشتر.

نحوه خرید ارز Australian Safe Shephered

اکنون در تراست والت در منوی پایین DApps را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال ASS چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت Australian Safe Shepherd

در بین گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال ASS چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت Australian Safe Shepherd

سپس در بالای صفحه روی Connect روی شبکه Smart Chain Binance بزنید. اکنون می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را تبدیل به ارز دیجیتال ASS کنید.

ارز دیجیتال ASS چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت Australian Safe Shepherd

کافی است در قسمت To عبارت ASS را وارد کنید. اگر در لیست نبود از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید: 0x7c63f96feafacd84e75a594c00fac3693386fbf0

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

نکته : فراموش نکنید که slippage را روی 12 درصد قرار دهید. اکنون میتوانید مقدار مورد نظر را وارد کنید و خرید خود را با زدن روی SWAP تکمیل کنید

ارز دیجیتال ASS چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت Australian Safe Shepherd

در صفحه جدید از شما می خواهد سفارش را تایید و Confirm کنید فقط کافی است که تایید کنید تا پیغام تایید خرید برای شما ارسال شود. همچنین برای فروش تنها کافی است در قسمت From توکن Australian Safe Shepherd را تعیین کنید و در بخش To ارزی که قصد تبدیل به آن را دارد و سپس ادامه ماجرا.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

قیمت روز ارز دیجیتال ای اس اس

حالا که بسیاری از پرسش ها از جمله اینکه ارز دیجیتال ASS چیست؟ پاسخ دادیم و همینطور از نحوه استخراج ارز Australian Safe Shepherd صحبت کردیم زمان ارائه اطلاعات در مورد نحوه خرید ارز Australian Safe Shepherd و همینطور قیمت لحظه ای این ارز دیجیتال فرارسیده است.

Australian Safe Shepherd با نماد اختصاری ASS یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۲۵۷۳ بازار قرار داشته و سهم ۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از Australian Safe Shepherd در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۳,۷۵۷ تومان معادل ۰.۰۰۰۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۶.۱ میلیون دلار است. قیمت ارز دیجیتال  Australian Safe Shepherd در 24 ساعت گذشته 23 درصد کاهش داشته است.

جمع بندی

سالها است که استخراج و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به یکی از داغ ترین بحث های کشور تبدیل شده است، اما متاسفانه عده ی زیادی بخاطر نداشتن اطلاعات کافی ضررهای هنگفتی را دراین بازارها متحمل شده اند، سایت تکراتو مانند همیشه به ارائه اطلاعات دقیق و معتبر اهمیت می دهد بنابراین تصمیم گرفتیم دراین مقاله به معرفی یکی از جدیدترین ومحبوبترین ارزهای دیجیتالی موجود در بازار یعنی

Australian Safe Shepherd بپردازیم. ابتدا برای شما  توضیح دادیم که ارز دیجیتال ASS چیست؟ سپس به تاریخچه و ویژگی های آن پرداختیم و درنهایت برای یافتن پاسخ بهتر به سوال ارز دیجیتال ASS چیست؟ درمورد آینده این ارز دیجیتال نحوه ی خرید وفروش آن و همچنین قیمت روزانه این ارز صحبت کردیم. امیدواریم با مطالعه مقاله ارز دیجیتال ASS چیست؟ سرمایه گذاری مطمعن و پرسودی را تجربه کنید. اگر شما هم اطلاعاتی درباره ی ارزهای دیجیتال دارید خوشحال خواهیم شد که آن را با تکراتو و خوانندگانش درمیان بگذارید. با تشکر از همراهی شما

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت رمز ارز Australian Safe Shepherd چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جون من فقط میخوام سرمایه گذاری کنم

    پاسخ