coinex
otetmarket
propification.com

اپلیکیشن HalloApp چیست و پیام رسان هالو اپ چگونه کار می‌کند؟

از 28 تیرماه سال جاری، شماری از کارمندان سابق واتساپ یک شبکه اجتماعی جدید عرضه کرده اند. اما اپلیکیشن HalloApp چیست ؟ با ما همراه باشید.

بحث بر سر مسائل امنیتی و قابلیت های واتساپ همواره جریان داشته است. شماری از کارمندان سابق واتساپ اما در روزهای اخیر شبکه اجتماعی هالو اپ را برای دانلود و استفاده کاربران در گوگل پلی و اپ استور عرضه کرده اند.

پیام رسان HalloApp از جهات بسیاری بیش از آنکه یک شبکه اجتماعی باشد، یک پیامرسان است که برای گفتگوهای شخصی و گروهی و با افرادی که آنها را بشناسید مورد استفاده قرار می گیرد. اما اپلیکیشن HalloApp چیست و چگونه کار می کند؟ در ادامه برای آشنایی با پیام رسان HalloApp با ما همراه باشید.

اپلیکیشن HalloApp چیست و پیام رسان هالو اپ چگونه کار می‌کند؟

طراحان و توسعه دهندگان اپلیکیشن HalloApp آن را به عنوان اپلیکیشنی که محدودیت ها و مشکلات واتساپ را ندارد ارائه کرده اند. تنها راه یافتن افراد در واتساپ داشتن شماره آن ها در گوشی است، در نتیجه پیام رسان HalloApp به دسترسی به مخاطبین شما نیاز دارد.

پیام ها در پیام رسان HalloApp از دو طرف رمزنگاری شده اند و یکی از نکات مثبت آن این است که هیچ تبلیغات درون برنامه ای ندارد. اگرچه تلاش های زیادی توسط تیم های مختلفی برای ایجاد یک شبکه اجتماعی صرفا برای ارتباط با دوستان نزدیک صورت گرفته، اما معمولا در رسیدن به این هدف ناکام بوده اند.

حال برخی کارشناسان معتقدند پیام رسان HalloApp که توسط Neeraj Arora و Michael Donohue ساخته شده می تواند در دسترسی به چنین هدفی موفق باشد. اهمیت کار آن ها به خصوص از زمانی که واتساپ توسط فیسبوک خریداری شده در قیاس با این پیامرسان پرمخاطب به خوبی محرز خواهد بود.

به علاوه تجربه این دو یعنی Arora که یکی از مدیران اصلی واتساپ و از اصلی ترین افراد در معامله با فیسبوک بود تا سال 2018 در این شرکت فعال بود. Donohue  نیز نزدیک به 9 سال یکی از مدیران مهم بخش مهندسی این شرکت بود و در سال 2019 فیسبوک را ترک کرد.

بیشتر بخوانید:

شبکه اجتماعی کلاب هاوس

ترفندهای کلاب هاوس

از پیام رسان هالو اپ چه میدانیم؟

اپلیکیشن HalloApp چیست و پیام رسان هالو اپ چگونه کار می‌کند؟

آنطور که مشخص شده است، پیام رسان هالو اپ به 4 بخش اصلی تقسیم شده است که متشکل از یک فید شامل پست های دوستان، چت های گروهی، چت های شخصی و تنظیمات است. در این برنامه همه چیز طرحی مینیمال دارد و الگوریتم خاصی برای مرتب سازی پست ها و یا چت های گروهی در نظر گرفته نشده است. آرورا یکی از بنیانگذاران شبکه اجتماعی هالو اپ درباره این سرویس جدید گفته است:

تصور کنید که دوستان آنلاین شما، دوستان واقعیتان باشند. فید شما از افراد و پست‎هایی پر نشده که اهمیتی به آنها نمی‌دهید. تصور کنید که در حال اسکرول لحظات معناداری هستید و چیزی را تماشا می‌کنید که می‌خواهید نه آنچه را الگوریتم می‌خواهد به شما نمایش دهد. تصور کنید که اجتماعی با شما مانند یک محصول رفتار نمی‌کند

اگرچه در این اظهار نظر اشاره ای به فیسبوک نشده است اما همه می دانیم که بنیانگذاران واتساپ به علت اختلاف نظر بر سر پلن های درآمدزایی واتساپ، فیسبوک را ترک کردند.

با این وجود بنیانگذاران شبکه اجتماعی هالو اپ در تلاش هستند تا برای استفاده از برخی خدمات در این سرویس جدید، حق و هزینه اشتراک در نظر بگیرند. هالو اپ مدعی است این اپ هیچ اطلاعات اضافی از گوشی شما را در دسترس نخواهد داشت و اساسا قصد یا هدفی برای جمع آوری اطلاعات در کار نیست. ینیانگذاران شبکه اجتماعی هالو اپ می گویند:

مهمتر از همه، ما هرگز به شما تبلیغاتی نشان نمی‌دهیم. به جای ان تصمیم داریم که برخی از ویژگی‌های بیشتر را با هزینه کمی ارائه کنیم. نه (تبلیغ، روبات، لایک، ترول، فالوئر، الگوریتم، اینفلوئنسر، فیلتر عکس، فید خسته کننده، انتشار اطلاعات غلط). چشم انداز ما در HalloApp ساخت یک مکان ساده، ایمن و خصوصی برای ارتباط با مردم و به اشتراک گذاشتن موارد مهم با افرادی است که بیشترین اهمیت را دارند.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت کلاب هاوس

تولید محتوا در کلاب هاوس

اپلیکیشن HalloApp چیست ؟

اپلیکیشن HalloApp چیست و پیام رسان هالو اپ چگونه کار می‌کند؟

در حال حاضر اگر اپلیکیشن هالو اپ را نصب کنید کاربران بسیار کمی دارد. شاید از لیست مخاطبین شما هیچکس عضو آن نباشد. زمانی که من این سرویس را نصب کردک تنها سه نفر از مخاطبینم حضور داشتند که دو نفر از همکارانم را شامل میشد.

اما چاره موفقیت برای اپلیکیشن HalloApp چیست ؟ هالو اپ به وسیله دو کارمند سابق واتساپ تاسیس شده است و فلسفه وجودی آن نیز ایجاد چیزی شبیه واتساپ قبل از خرید آن توسط فیسبوک است. اپلیکیشنی با تمرکز بیش از حد روی حریم خصوصی.

موسسان هالواپ، نیز کارمندانی هستند که از بدو تاسیس در واتساپ فعال بودند، اما بیش از هرچیز به علت اختلاف نظر با سیاست های فیسبوک این شرکت را رها کردند.

بعد از نصب این سرویس، در نظر اول با سرویسی مشابه واتساپ طرف هستیم. البته امیدواری ما این است که سرعت به روزرسانی ها در هالواپ بهتر از واتساپ باشد و به روزرسانی ها نیز متناسب با نیاز کاربران باشد.

بیشتر بخوانید:

اتصال حساب‌های اینستاگرام و توییتر به کلاب هاوس

میوت کردن و بستن میکروفون در کلاب هاوس

بخش های اپلیکیشن HalloApp چیست ؟

بخش خانه یا Home در این سرویس شباهت زیادی به اینستاگرامی ساده تر دارد. در این قسمت هالواپ از ساختار استاتوس واتساپ کپی نکرده و بیشتر سعی کرده شبیه یک نسخه ساده اینستاگرام باشد.

در فسمت هوم شما به سهولت می توانید به سادگی عکس و متن اضافه کنید تا کسانی که شما را در فهرست تماس خود دارند، آن را ببینند. البته اگر آزادی به اشتراک گذاشتن لینک را در این بخش در نظر بگیرید، این برنامه را بسیار برتر از اینستاگرام خواهید دید.

در اینجا الگوریتم خاصی برای نمایش مطالب و پست های دیگران وجود ندارد و به همان ترتیب زمانِ انتشار، عکس ها و نوشته های دیگران در دسترس است. مانند واتساپ شما می توانید گروه بسازید یا چت های خصوصی داشته باشید.

هالواپ حال تنها 12 کارمند دارد و مشخص نیست چقدر از آن استقبال شود. حتی شاید به خاطر کمبودهای بودجه سرمایه گذاری یا ضعف در تبلیغات یا مشکل توسعه خیلی زود فراموش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اپلیکیشن HalloApp چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    در نگاه اول ایده خوبیه به شرطی که ما در ایران باهاش مثه اینستاگرام رفتار(نادرست) نکنیم.

    پاسخ