;
coinex

پخش زنده بسکتبال ایران فرانسه المپیک توکیو 2020 [9 مرداد]

امروز آخرین بازی تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک برگزار خواهد شد. برای پخش زنده بسکتبال ایران فرانسه المپیک توکیو 2020 با ما همراه باشید.

شاگردان شاهین طبع که اصلا در حد و اندازه های المپیک نشان نداده اند، بعد از دو باخت متوالی مقابل چک و آمریکا، بامداد امروز به وقت تهران و از ساعت 5:30 به وقت ایران به مصاف صدرنشین گروه فرانسه خواهند رفت.

فرانسه در حال حاضر بسیار فراتر از انتظارات ظاهر شده و در بازی اول خود امریکای قدرتمند و پرستاره را شکست داد و در بازی دوم خود بر چک غلبه کرد. دو تیمی که تیم بسکتبال ایران را به سادگی شکست دادند.

پخش زنده بسکتبال ایران فرانسه المپیک توکیو 2020

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار خود در المپیک به مصاف جمهوری چک رفت، دیداری که انتظار می رفت ملی پوشان کار ساده تری داشته باشند، ولی نهایتا با نتیجه 84 بر 78 به نفع چک به پایان رسید.

در بازی دوم ایران با نتیجه 120 بر 66 مقابل تیم ملی آمریکا تحقیر شدند تا به سادگی کار تیم ملی بسکتبال در المپیک توکیو به پایان راه برسد. حال در بازی امروز و در شرایطی که رقابت همزمان آمریکا و چک حساسیت بالایی دارد، فرانسه به نظر برای قطعی کردن صدنشینی خود و تنها برای پیروزی قاطع پا به میدان خواهد گذاشت.

این اخرین بازی ملی پوشان در چارچوب رقابت های المپیک توکیو است. برای پخش زنده بسکتبال ایران فرانسه المپیک توکیو 2020 از یکی از راه های زیر اقدام کنید.

تماشای بسکتبال ایران فرانسه المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

سرویس و وب سایت FSL یا استریم زنده رایگان عموم رقابت های ورزشی و فوتبال ها را در لیگ های برتر پوشش می دهد. در مدت زمان برگزاری المپیک توکیو شما از طریق این سرویس می توانید رقابت ها را به طور کامل دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای رقابت بکستبال ایران و فرانسه از این لینک استفاده کنید.

تماشای بسکتبال ایران فرانسه المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای پوشش زنده مسابقات المپیک و حتی استریم رایگان فیلم و سریال است که کاملا رایگان در اختیار شماست. با این سرویس شما تمام رقابت های المپیک توکیو را به طور زنده در دسترس دارید. برای کار با این سرویس و تماشای رقابت ملی پوشان از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بسکتبال فرانسه ایران المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سی بی سی پلیر از برجسته ترین سرویس های پخش زنده المپیک توکیو است که تمام مسابقات را زنده پوشش می دهد. از این سرویس و از بخش پخش زنده شما می توانید رقابت های المپیک را پیگیری کنید. برای تماشای رقابت بسکتبال ایران و کار با این سرویس از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بسکتبال فرانسه ایران المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر