;
coinex

پخش زنده کشتی محمدرضا گرایی المپیک توکیو 2020 [13 مرداد]

محمدرضا گرایی امروز در فینال وزن 67 کیلوگرم به مصاف رقیب خود می رود. برای پخش زنده کشتی محمدرضا گرایی المپیک توکیو 2020 تا پایان ما را همراهی کنید.

در شرایطی که تا به حال 4 نماینده کشتی فرنگی ایران روی تشک رفته اند، بر خلاف انتظارات افکار عمومی و حتی مربیان تیم ملی، هیچ یک موفق به گذر از پیچ سخت نیمه نهایی نشدند تا امیدی به کسب مدال طلا یا نقره توسط دوبنده پوشان نداشته باشیم. اما محمدرضا گرایی این روند را تغییر داد و به فینال صعود کرد. برای تماشای پخش زنده فینال کشتی محمدرضا گرایی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده کشتی محمدرضا گرایی المپیک توکیو 2020

بعد از حذف تلخ اولین نماینده ایران، علیرضا نجاتی آن هم در دیدار اول، امیر میرزازاده، محمد علی گرایی و محمدهادی ساروی نیز در روزهای دوم و سوم فرنگی روی تشک رفتند. با وجود نمایش های خوبی که این فرنگی کاران تیم ملی داشتند، نتیجه تلاش شان تنها یک برنز محمدهادی ساروی بود.

در طرف دیگر میدان، محمدرضا گرایی در دیدار اول 8 بر 0 پیروز شد. او سپس در دیدار یک چهارم نهایی مقابل حریف آلمانی پیروز شده، به نیمه نهایی رسید. در نیمه نهایی، گرایی رقیب مطرح گرجستانی خود را 6 بر 1 شکست داده به فینال رسید. اما برای تماشای پخش زنده فینال کشتی محمدرضا گرایی المپیک توکیو با ما باشید.

پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی محمدرضا گرایی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی محمدرضا گرایی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس سی بی سی پلیر، بخش پخش زنده وب سایت خبری و معروف سی بی سی کاناداست که به طور جامع بازی های المپیک 2020 توکیو را پوشش می دهد. از این وب سایت شما می توانید رقابت های کشتی فرنگی المپیک را به طور زنده دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی محمدرضا گرایی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر