;
coinex

پخش زنده وزنه برداری علی داوودی المپیک توکیو 2020 [13 مرداد]

دیگر نماینده وزنه برداری ایران امروز از ساعت 15:20 به مصاف رقبای خود خواهد رفت. برای پخش زنده وزنه برداری علی داوودی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

نمایندگان وزنه برداری ایران در المپیک توکیو هم جوان هستند و هم عملکرد خوبی در مسابقات قبلی داشته اند و این مایه امیدواری بزرگان این رشته در ایران شده و همه از علی داوودی به عنوان پشتوانه این رشته یاد می کنند.

داوودی امروز در دسته فوق سنگین به مصاف رقبا می رود. جایی که ایران همواره عملکرد خوبی در رقابت ها داشته است و در دوره های پیشین 3 مدال طلا و یک نقره کسب کرده است. رضا زاده در المپیک سیدنی و آتن و بهداد سلیمی در المپیک لندن طلا گرفتند و سجاد انوشیروانی در لندن نقره گرفت.

پخش زنده وزنه برداری علی داوودی المپیک توکیو 2020

داووی 22 ساله وزنی بردار سنگین وزن اهل تهران است. او در رقابت های آسیایی 2019 موفق شد سه مدال طلا کسب کند و قهرمان آسیا شود. او مدال طلای دسته فوق سنگین به همراه قهرمانی تیمی رقابت های جوانان آسیا به میزبانی ژاپن را نیز در کارنامه دارد. داوودی در خصوص حضور در توکیو گفت:

به امید خدا روز چهارشنبه ساعت سه و بیست دقیقه بعدازظهر به عنوان نماینده‌ی ایران به روی تشک می‌روم و امیدوارم بتوانم نتیجه‌ی خوبی کسب کنم و باعث خوشحالی مردم ایران بشوم.

او درباره‌ی وضعیت خودش بیان کرد:

خداراشکر شرایط بدنی مناسبی دارم و به دلیل شرکت در مسابقات قبلی بسیار آماده هستم و امیدوارم روز مسابقه هم شرایط خوبی داشته باشم و بتوانم مدال خوش رنگی برای کاروان ایران کسب کنم.

پخش زنده وزنه برداری علی داوودی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای وزنه برداری ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای وزنه برداری علی داوودی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای وزنه برداری ایران المپیک توکیو از این لینک استفاده کنید.

تماشای وزنه برداری علی داوودی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای رقابت علی داوودی از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده وزنه برداری علی داوودی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر