;
coinex

پخش زنده والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو 2020 [14 مرداد]

دو تیم فرانسه و آرژانتین برگزار کننده دومین دیدار نیمه نهایی والیبال المپیک توکیو هستند. پخش زنده والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

در شرایطی که تکلیف یکی از فینالیست های والیبال المپیک توکیو امروز با بازی حساس و نزدیک برزیل و روسیه که از ساعت 8:30 برگزار می شود مشخص خواهد شد، دیگر دیدار نیمه نهایی نیز میان فرانسه و البته آرژانتین شگفتی ساز برگزار می شود.

مانند برزیل و روسیه، بازی آرژانتین و فرانسه نیز دیدار دو هم گروه سابق است و هر 4 تیم نیمه نهایی المپیک صعودکنندگان گروه B هستند. اما برای تماشای والیبال آرژانتین فرانسه با ما باشید.

پخش زنده والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو 2020

همانطور که گفتیم هر چهار تیم مرحله نیمه نهایی والیبال، تیم های صعود کرده از گروه دوم رقابت ها هستند. بازی گروهی دو تیم با نتیحه 3 بر 2 به نفع آرژانتین به پایان رسید و حال بار دیگر دو تیمی که به عنوان تیم های سوم و چهارم جدول صعود کردند برگزار کننده دیدار نیمه نهایی هستند.

پخش زنده والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو 2020 [14 مرداد]
ساعت پخش والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو / ساعت شروع والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو
در مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک فرانسه با نتیجه 3 بر 2 لهستان پرستاره و قدرتمند را از پیش رو برداشت و آرژانتین نیز با همین نتیجه ایتالیا را شکست داد.

بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین امروز از ساعت 16:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد. یعنی زمانی که تکلیف یک فینالیست از بازی برزیل و روسیه مشخص شده است. اما برای تماشای والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

یک راه خوب برای تماشای پخش زنده آرژانتین فرانسه المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس و اپلیکیشن روکر است که شمار قابل توجهی از شبکه های پوشش دهنده رقابت های المپیک را در دسترس شما قرار می دهد. برای تماشای والیبال آرژانتین فرانسه المپیک توکیو و آموزش کار با این اپلیکیشن از این لینک استفاده کنید.

تماشای والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

از دیگر گزینه ها مناسب برای پخش زنده والیبال آرژانتین فرانسه المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. با این سرویس شما می توانید بسیاری از رقابت های ورزشی را به طور زنده دنبال کنید. برای کار با این سرویس و تماشای والیبال آرژانتین فرانسه المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای والیبال فرانسه آرژانتین المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای پخش زنده والیبال آرژانتین فرانسه المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده فرانسه آرژانتین روسیه المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر