;
coinex

پخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 [14 مرداد]

رضا اطری آزادکار خوب کشورمان امرو در دیدار رده بندی المپیک برای کسب مدال برنز تلاش می کند. برای پخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

آزادکار خوب و جوان وزن 57 کیلوگرم، رضا اطری نماینده ایران نمایش های خوبی در رقابت های روز گذشته داشت و اگر کمی بخت یارش بود، او نیز حالا هم ردیف حسن یزدانی باید برای طلا می جنگید.

پخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020

در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک، رضا اطری در دور نخست حریف ترکیه ای و سرشناس خود، سلیمان آتلی دارنده نقره و برنز جهان و اروپا را با یک بازی دقیق و بی اشتباه با نتیحه 3 بر 2 شکست داد. دیداری حساس و تعیین کننده برای اطری که منجر به ادامه عملکرد خوب او شد.

در مرحله بعد اطری به مصاف بخبایار اردنبات دارنده برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان رفت و حریف قدر قدرت خود را 5 بر 1 شکست داد تا به نیمه نهایی برسد. اطری در نیمه نهایی به مصاف زائور اوگویف دارنده طلای قهرمانی جهان، برنز اروپا و دو طلای نوجوانان جهان از روسیه رفت.

آزادکار بابلی تیم ملی تایم نخست را خیلی خوب شروع کرد و با خاک کردن حریف ۲ امتیاز پیش افتاد و حتی داوران ۲ امتیاز بارانداز او را به دلیل اجرا در بیرون تشک نپذیرفتند در تایم دوم حریف روس بسیار هوشمندانه کشتی را کنترل کرد و حملات اطری را برای زیرگیری کنترل کرد و در نهایت موفق شد این مبارزه را ۸ بر ۳ برابر اطری پشت سر بگذارد. حالا اطری باید برای برنز المپیک امروز از ساعت 13:45 به وقت ایران و همزمان با کشتی حسن یزدانی در فینال 86 کیلوگرم برابر تیلور آمریکایی، روی تشک برود.

پخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

یک راه خوب برای تماشای پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس و اپلیکیشن روکر است که شمار قابل توجهی از شبکه های پوشش دهنده رقابت های المپیک را در دسترس شما قرار می دهد. برای تماشای کشتی المپیک توکیو و آموزش کار با این اپلیکیشن از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

از دیگر گزینه ها مناسب برای پخش زنده المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. با این سرویس شما می توانید بسیاری از رقابت های ورزشی را به طور زنده دنبال کنید. برای کار با این سرویس و تماشای کشتی اطری المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای پخش زنده کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی رضا اطری المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر