;
coinex

پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد [مصطفی حسین خانی و امیرحسین زارع]

آزادکاران ایران در اوزان 74 و 125 کیلوگرم امروز به مصاف رقبای خود می روند. برای پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

همانطور که انتظار می رفت، شروع رقابت های کشتی المپیک توکیو 2020 برای ایران خوش یمن بود. البته که یکی دو تن از نمایندگان ایرانی می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند، اما با بدشانسی از کسب مدال بی بهره بودند.

اما در نهایت فرنگی یک طلا و یک برنز به ترتیب توسط محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی کسب کرد تا عملکرد کشتی فرنگی در المپیک قابل قبول باشد. دیروز نیز حسن یزدانی با قدرت همه بازی های خود تا فینال را پیروز شد تا امروز در بازی فینال به مصاف دیوید تیلور آمریکایی برود. اما دیگر نمایندگان کشتی ایران امروز رقابت خود را آغاز می کنند.

پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد

امروز از راس ساعت 7 صبح، دو نماینده ایران یعنی مصطفی حسین خانی و امیرحسین زارع در کشتی آزاد رقابت خود را آغاز می کنند. با درخششی که حسن یزدانی در روز گذشته مسابقات داشت، امید زیادی به دیگر آزادکاران داریم.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست با کایل داک قهرمان جهان از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان محمدحبیب کادزی محمداف از بلاروس و جندری گارزون از کوبا می رود. در این وزن 16 نفر حضور دارند و این شاید سخت ترین قرعه ممکن برای آزادکار ایرانی بود که باید در همان گام اول برابر ستاره آمریکایی قرار بگیرد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان جاهید براهال از الجزایر و اگزون شالا از کوزوو می رود. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان در گروه زارع حضور دارد.

پخش زنده کشتی آزاد المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای کشتی آزاد ایران از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای رقابت آزادکاران ایرانی از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر